Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply. <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
David, je voelt gewoon de netuitbedwarmte van de foto afkomen
Bram en Iris ook al zo lekker in de sneeuw
Ik ben benieuwd hoe Sven zal reageren als het hier eens sneeuwt, vorig jaar was het drama, en nu mag de tubbies dvd in de sneeuw al niet eens meer aanstaan
Ik dacht dat het Iris was op de laatste foto, zat al te huh-en over de verschillende jassen die ze aanhad Die 1e foto: Rara wie ben ik de 2e: Ik ben Bram
Lois zo leuk dat jij en je zus zo dicht bij elkaar wonen en samen kinderen hebben enzo. Echt gezellig. ik wilde altijd een zus hebben. Gelukkig heb ik nu 2 kindjes die zussen zijn Die laatste van eva is En die jassen van die meiden wat leuk!!! En Bram vind ik echt al zo'n grote stoere knul
De jan lul van het geheel. Alles is gaan hangen, behalve me lach :) Kutsch; tussen kut en kitsch Het voelt heerlijk!!!!
Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef danosa het volgende: Waar is Wonderwereld Spuuglokje? Ziet er leuk uit namelijk.
In Ter Apel. Hier vind je meer informatie. En ook in dit nieuwe topic heb ik alweer heel leuke foto's voorbij zien komen. David, wat ben je schattig, iedere keer als ik een foto van je zie moet ik glimlachen. Suus ook al zo'n lieverd Lois en Karin, leuke foto's! Die laatste van Eva is ook prachtig, Lois
Jeroen bedankt! Wat heb je prachtige foto's gemaakt van de sneeuw! Toch wel grappig als je dit topic openmaakt en meteen een foto van je kind voorbij ziet komen Had ze natuurlijk ook in mijn mailbox liggen maar die had ik nog niet geopend.
Toen ik d'r zag liggen moest ik aan die foto van Chiara denken, half over die stoel heen Het werd zo stil achter de bank. Ik dacht nog die zit vast stiekem met de afstandsbediening te spelen.....was waarschijnlijk wel d'r missie geweest.
Bram, Iris en Eva in de sneeuw!! Gezellig!!! Wij hebben geen sneeuw
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Githa, moet de foto's nog even op deze pjoet gooien
♥ A ♥ & ♥ T ♥ When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.