sssssh, je bedoelt kopen, toch?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:04 schreef Numbie het volgende:
Je kent Ben Folds niet?! Zeker wat van downloaden, bvb. album 'Rockin The Suburbs', erg leuk!
Ik heb "Veneer", en heb er vrij veel naar geluisterd de afgelopen dagen. Ik vind het hele rustgevende gitaardeuntjes (of klinkt 'deuntjes' te denigrerendquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:09 schreef One_conundrum het volgende:
Net Heavier Things en Room of Squares achter elkaar aan geluisterd. Lekker hoor.
Ik raad mensen ook aan de CD van Jose Gonzales down te schaffen. Veneer heetie. Aparte manier van gitaar spelen heeft die gast, maar wel relaxed. Je kent em van de Stuiterbal reclame van Sony.
Apart, maar niet negatief apart. Het is moelijk te omschrijven.quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:51 schreef Lieke_K het volgende:
Die arme mensen van Sony, iedereen heeft het over de stuiterballen reclame, maar ze maken reclame voor een camera o.i.d. (zie je, ik weet het zelf niet eens). Dan doe je toch iets verkeerd!
Dat nummer is wel mooi, maar een béétje saai naar mijn idee, hoe is de rest van het album?
Ben het met je eensquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:56 schreef Lieke_K het volgende:
Ik word wakker, zet de tv aan: John Mayer!Dat belooft wat voor vandaag, want zo vaak draaien ze z'n clip niet... Nu ook weer één of ander Bobby Brown bagger-iets.
![]()
Ik kan trouwens niet kiezen tussen de albums! Had RFS al he-le-maal grijs gedraaid lang voordat ik HT kocht, die heb ik wel minder gedraaid eigenlijk. Maar vind op allebei de albums echt pareltjes zitten! En eigenlijk geen enkel nummer wat ik niks vind. En daar is JM de enige in..!![]()
Die heb ik dus nog steeds niet..! Ik wil zoveel CD's kopen, maar ik heb een beetje te weinig gewerkt de afgelopen maanden om dat te kunnen bekostigen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:01 schreef Numbie het volgende:
Vind trouwens Try! het mooist qua stemgeluid. Wat die man daarop allemaal wel niet uitvoert!![]()
kleine noot; heb vandaag m'n theorie gehaald voor rijbewijs b![]()
Ja! Deed me een beetje denken aan het stemgebruik van Gaye in 'Got To Give It Up'..quote:Op zondag 16 april 2006 11:53 schreef Numbie het volgende:
Ja hè, totally Marvin Gaye stijl, maar zo'n heerlijk nummerVerschijnt waarschijnlijk ook in studio-vorm op Continuum
I sure will... and already have..quote:Op dinsdag 18 april 2006 21:46 schreef Numbie het volgende:
Hij is onderweg Stanley_Climbfall...Enjoy!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |