abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33697553
Tuurlijk! Meerdere malen zelfs Hij is gewoon met die domme wijven aan het dollen. Dat is het; ik bedoel dat hele probonoprobongo gedoe, dat is toch ook niet serieus man. En ik weet niet of je wel eens iets gehoord hebt van Richard Marx? Totaal niet John's ding, bovendien heeft hij zelf ook toegegeven dat hij aan het joken was... John heeft een heel fijn (letterlijk en figuurlijk) gevoel voor humor. Het berenpak vond ik bvb. echt briljant!
pi_33702320
Die hele show druipt van de JM-humor. Dat met die dozen is zo grappig. Als dat meisje zo gaat beginnen van Maar in je cd-boekje staat toch altijd van music and lyrics by John Mayer en dat ie echt zo zegt "Ohww Honey....". Die gezichten ook van die dozen. Briljant!
Ik zou volgens mij onder de tafel liggen van het lachen als ie zo zou beginnen....vooral als ik samen zat met van die dozen die m serieus nemen.

Even een kleine: Whhieeeeeeej - Ik ga naar Jason Mraz
pi_33704278
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Die hele show druipt van de JM-humor. Dat met die dozen is zo grappig. Als dat meisje zo gaat beginnen van Maar in je cd-boekje staat toch altijd van music and lyrics by John Mayer en dat ie echt zo zegt "Ohww Honey....". Die gezichten ook van die dozen. Briljant!
Ik zou volgens mij onder de tafel liggen van het lachen als ie zo zou beginnen....vooral als ik samen zat met van die dozen die m serieus nemen.

congrats
pi_33705449
Dat bloggen in MySpace doet ie leuk, maar de meeste reacties zijn gewoon ronduit eng. Brrrrr
pi_33750764
oh god oh god oh god oh god. De nieuwe 'officiële' clip van WDYTIW is uit en nu te zien op www.vh1.com

Erg band-ish, erg 'trio', erg mooie gitaar, erg mooie clip

Bovendien is op score nu Leno te downloaden en ik verwacht Ellen DeGeneres ook dit weekend...

En loop zeker de komende tijd ff je plaatselijke Ako/Bruna binnen voor Guitarplayer magazine van feb. 2006; John op de voorkant. Op A'dam cs hebben ze het blad sowieso, maar nog de jan. issue...

Vind 2006 nu al een leuk jaar
pi_33773545
Die clip was toch al uit?
Echt al zoveel versies gezien dat ik het niet meer weet

Ey nieuwe clip van Train....niet veel boeiends maar ze leven iig nog.
pi_33774204
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:31 schreef Jill-RMC het volgende:

heyhoi, ff off topic,
waar ga jij naar Jason Mraz ( die ik net wat beter dan Mayer vind )?
pi_33782810
Ik ga naar Birmingham, onder het mom F*ck mn vliegangst ik ga naar Jason Mraz
Voor 85 euro heen en terug vliegen + JM2 kaartje vonk dat best te doen.
En als ie zn ass dan toch nog naar de Paradiso ofzo weet te slepen, ga we dus 2x :p

Had Mraz nog geen eigen topic eigenlijk?
pi_33838652
Dat is idd best goedkoop! Vind Mraz persoonlijk ook goed, vooral zijn lyrics zijn soms briljant. Maar muzikaal vind ik hem in het niets vallen vergeleken met John. Vond Mr. A-Z dan ook niet echt overtuigend. En als je ff zoekt zul je vast wel een topic vinden

Hebben jullie Ellen al gezien? Met die ECG? Niet zo grappig als ik had gedacht, vooral veel 'I love your music' bla bla, maar John wist het wel goed te maken met die scan

Oh, en nee, dat was weer een andere clip. Deze is zeg maar de originele, waarop je ook de studioversie van het nummer hoort. En waarvan ik verwacht dat die ook op Continuum zal komen te staan.
pi_33881383
Kan je "John Mayer has a TV show" ook op internet bekijken?

@ Jill-RMC: En ik ben zwaar jaloers dat je naar Jason Mraz gaat!!!!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_33881474
Nee, volgens mij niet. Hij is wel te downloaden via score1more4me.com en zwerft ook wel op limewire en co. Ik zou het wel willen opsturen, maar het bestand is daar te groot voor...

Iedereen moet trouwens ff naar score om de Jimmy Kimmel performance/interview te downloaden; iets met John en apen...
pi_33907428
*kick*

John heeft vannacht weer een nieuwe blog gepost! Erg kort weliswaar, maar goed...
quote:
IM Available Messages

So I'm cleaning out a laptop computer of mine to give to my brother Carl. Choosing to selectively remove files from one's laptop as opposed to reformatting it with one of those OS disks is a dicey propostition. What far-off folder that I've missed may some day come back to haunt me and my loved ones? (I thought "Tub Girl" was a cleaning service. It is, in fact, quite the opposite.)

The computer seems pretty PG now, having been swabbed with a mild detergent solution, but one thing I'd like to share with you before deletion is a list of the ten best IM Buddy List messages of 2005. Here goes.

10. Researching DeLoreans
9. I "Digg" Taye!
8. 371723894910026 ex. 05/06
7. Now With Cake Reflex(tm) Technology
6. Had A Nightmare My Mom Shaved My Head
5. I Started "Gotcha"
4. Alavable
3. Would You Like Me To Go In Through Your Back?
2. That Was A Valued Rug.
1. Daddy's Little Piggy Boy

Oh, sure, there are more. Each sicker than the one before it. But myspace is a place for friends, and I want to keep them.

Now if you'll excuse me, the bath I've drawn for my monkey head is at an acceptable level, given the displacement that shall occur whan both man and beast participate in the giving of ablutions. He is subtle, but giving.

My Best To You!

John
pi_33990324
Nieuwe 'officiële' clip van WDYTIW is nu ook te downloaden via Score....
pi_34016393
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:26 schreef Numbie het volgende:
Nieuwe 'officiële' clip van WDYTIW is nu ook te downloaden via Score....
Jij houdt ons echt goed op de hoogte! Iemand je daar ooit wel eens voor bedankt?
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_34018870
Uhm, geloof het wel. Iemand moet het doen hè
  zaterdag 14 januari 2006 @ 18:55:30 #66
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_34055927
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 16:54 schreef Numbie het volgende:
Uhm, geloof het wel. Iemand moet het doen hè
Er is me onlangs iets opgevallen John Mayer's haar is langer geworden met elk album. Op de cover van zijn 1e album heeft ie heel kort haar op 'Heavier Things' normaal haar lengte. Nu photoshoots van de John Mayer Trio heeft hij golvend haar.

BTW: Ik had gister een track gevonden. John Mayer & Matt Mangano - Break Away.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  zondag 15 januari 2006 @ 16:11:09 #67
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_34087473
wow numbie jij draagt dit hele topic
Sla je niet een beetje door
pi_34143294
Why Georgia he, heeftiemand daar een beeld versie van ofzo? Ik wil ff uitzoeken wanneer ie namelijk slapt en via mp3 hoor ik het niet duidelijk. Of andere tips hiervoor:)
pi_34152305
Nee, ik sla niet door, iemand moet het toch doen

Ik heb zat beeld materiaal op de pc staan van Why Georgia; een aanrader is echter om bij de FRS of FAME oid de dvd Any Given Thursday te halen. Dat speelt vast makkelijker en heb je ook geen last van haperende beeld kwaliteit e.d. Anders moet je het maar zeggen, dan zet ik wat op yousendit...
pi_34155552
Any Given Thursday is
pi_34159449
En die had ik nog niet eens

Net maar voor ¤ 12,50 besteld bij DVD Outlet
pi_34160574
Heel goed!

En ben het zoooooooo eens met Jill. Alleen al voor die cover van Message in a bottle zou je hem moeten halen... *zucht*
pi_34160727
Heb hem wel al op audio hoor

Weet iemand trouwens hoe ik aan die versie's van As/is kan komen.
Wil daarmee niet op imports wijzen maar de niet legale manieren zeg maar
pi_34160838
Die cover van MiaB is zo briljant. Eigenlijk is die dvd heel slecht omdat je alleen nog maar meer wil dat ie naar Nederland/ Europa komt voor optredens

en voor As/is: Limewire?
pi_34164574
Zeker gelijk Jill... Maar aan de andere kant, die dvd is inmiddels ook alweer meer dan drie jaar oud, dus de John die daar staat hoeven we niet te verwachten...

As/Is zou ik idd je naar LimeWire verwijzen. Het zijn teveel bestanden om zo ff te uploaden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')