wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Best Goed Niveau? >> Ga eens Neon spelen....
Hij is weer lekker bezigquote:Happy New Year.
A tip for '06: Ditch the big crazy sunglasses, ladies. If you don't, you'll cringe every time someone pulls out a photograph of you in about 18-24 months.
Here's to a great '06.
John
Kanequote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Jill-RMC het volgende:
en wat krijgen wij hier in Nederland.....uhhhh.....nix.
Ah dankjewel. Ik ga eens op zoek, is dit album ook te koop in de winkels in NL, of is dit wederom alleen weggelegd voor onze Amerikaanse mede liefhebbers ?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:11 schreef Numbie het volgende:
Het live-album dat onlangs is uitgekomen heet TRY! en staat op naam van het John Mayer Trio. Heavier dan Heavier Things; dat zeker. Maar zijn songwriting is er in zeker niet op achteruitgegaan![]()
Voor een voorproefje (en andere geinteresseerden natuurlijk): http://www.cnn.com/video/
Ff naar onder scrollen, bij entertainment. JM3 op oudejaarsavond in SF, gespeeld word 'Who Did You Think I Was'....
Je telt ze?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:42 schreef Numbie het volgende:
op amsterdam cs hebben ze er zelfs 5 liggen tegenwoordig
![]()
Nou om hier nou een gat voor in de lucht te springen?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Echt he evil amerikanen...gewoon Gavin DeGraw, Joey DeGraw/Michael Tolcher, Matchbox Twenty en JM3 op Oudejaarsavond waar ze uit konden kiezen en wat krijgen wij hier in Nederland.....uhhhh.....nix.
Ik ga zo emigreren!
Uhm jah...Allemaal bands waar ik naar het buitenland voor zou reizen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:56 schreef Fatality het volgende:
[..]
Nou om hier nou een gat voor in de lucht te springen?
LMAO! Dat heet John Mayer Humor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:09 schreef fjboere het volgende:
Misschien schokkend voor sommigen van jullie: Hij schrijft zijn muziek lang niet allemaal zelf. Kijk maar eens naar "John Mayer has a TV-Show". Een eenmalige TV aflevering waar hij de host is. Ik schrok er zelf ook van. Maar het maakt mij niet uit, het gaat mij om de muziek![]()
Idd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:00 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
LMAO! Dat heet John Mayer Humor.![]()
Oftewel Acda-humor: Met een stalen gezicht de grootste onzin verkopen en het zo brengen dat mensen je ook daadwerkelijk geloven. Thomas Acda kan dat ook echt briljant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |