het was wel ff wennen....maar idd het zit nu op een fijne lengte.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:33 schreef Numbie het volgende:
En vind stiekem het lange haar wel mooier dan dat hele korte![]()
![]()
Haha, oh ik heb me gewoon weer aangesloten bij de verkeerde! Nou ergens zweven er dus nog 23 rond...quote:Op maandag 6 maart 2006 10:33 schreef Numbie het volgende:
Nee joh, maar liefsts 303 leden! Weet niet welke hyve jij hebt gezien, maar klik hier nog maar eens...![]()
En vind stiekem het lange haar wel mooier dan dat hele korte![]()
![]()
Sorry..quote:Op maandag 6 maart 2006 21:22 schreef Numbie het volgende:
Only Heart staat op HT!! Stanley toch, dat moet je wel weten hoor![]()
![]()
En vind hyves iets prettiger in de zin van minder reclame-onzin en zo...
Verrassend!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:19 schreef Numbie het volgende:
John Mayer en techno!? Check zijn myspace...
Ik las in een oude Oor de recensie van Try en die was superlovend! Het kwam er op neer dat John veel respect kreeg voor het niet kiezen van de makkelijkste weg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:39 schreef Numbie het volgende:
Iemand op MSM heeft een klein artikeltje gevonden dat zegt dat John toch nog bezig is met de tracks die zijn opgenomen tijdens de shows in Eddie's Attic afgelopen najaar...![]()
![]()
Zeer, zeer cool!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:11 schreef Numbie het volgende:
John gaat met het trio nu ook nog een studio album opnemen! Lees meer op www.j-mayer.org
Ik ook (excl. Ben Fold, ken ik niet)! En Infadels en Hard-fi, wel weer wat heel anders dan John Mayer. Mag ook graag eens Amos Lee aanzetten...quote:Op donderdag 23 maart 2006 08:54 schreef Numbie het volgende:
Waar luisteren jullie trouwens in de tussentijd naar? Ik voornamelijk Ben Folds, en een beetje Mraz/Death Cab/Franz Ferdinand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |