abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33470382
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:31 schreef SilentOne het volgende:
en met zwart geld een huis kopen kan wel, wanneer je een goeie witwasconstructie hebt.
Niet in Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 28 december 2005 @ 14:41:52 #52
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_33470455
Ik werk als koerier en krijg mijn geld aan het einde van de avond + fooi.
Het werk is wel wit maar ik weet niet precies hoe het geregeld is en dat boeit me ook niet.
Maar ik heb wel 2 boekhoudingen
Ik ontvang mijn stufi op mijn rekening waar ik dan een aantal vaste lasten van haal die elkaar zo goed als bijna opheffen.
Daarnaast leef ik van het geld dat ik in mijn handje krijg.

Vanaf februari als ik op mijzelf ga wonen zal de scheiding alleen nog maar duidelijker worden.
Dan gaan mijn vaste lasten (telefoon, lenzen) en mijn huur vanaf mijn rekening waar dan 230 + schenkingen op komt.

Jij zegt dus dat de regering denkt dat ik voor de rest op lucht leef?
Misschien gaan ze wel checken of ik niet teveel schenkingen onder de tafel krijg van mijn ouders.
Bottom line: lighten up, het zal wel meevallen, helemaal gezien de reputatie van de BvD.

oh shit misschien googled de bvd wel, en dan zouden ze dit nu zomaar kunnen vinden.
Gelukkig weten jullie wat er echtmet mij gebeurt is.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_33471921
quote:
Op woensdag 28 december 2005 14:41 schreef Undergod het volgende:

oh shit misschien googled de bvd wel, en dan zouden ze dit nu zomaar kunnen vinden.
Gelukkig weten jullie wat er echtmet mij gebeurt is.
Ik wilde je er net van op de hoogte brengen maar gelukkig had het zelf ook al door

Toen ik m'n auto contant af ging rekenen zaten ze ook te kijken alsof ze waten zagen branden. "Maar meneer is dat niet zwart want ik moet melden waar het vandaan komt" en "Nu moet ik het weg gaan brengen". Man geld is toch geld plus dat je nu zelf ook nog wat kan rommelen (Heeft ie ineens een kale auto verkocht ipv een met alles erop en eraan )
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_33472733
Hoeveel was het verschil tussen de kale en de echte auto ongeveer?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33475346
quote:
Op woensdag 28 december 2005 15:53 schreef fernando_redondo het volgende:
Hoeveel was het verschil tussen de kale en de echte auto ongeveer?
Niet zoveel want er zaten wat actie objecten aan. Maar er valt altijd wel wat te doen met metallic lak en automaat ofzo. Dus zeg 2500 euro.
pi_33475399
Op een auto van pak hem beet 25000 euro?
pi_33477826
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:22 schreef fernando_redondo het volgende:
Op een auto van pak hem beet 25000 euro?
Ben je van de Belastingdienst ofzo?

Ehmm in nederland 40, belgie 28
pi_33477938
Ja. Morgen is de inval

Maar pak hem beet 10% afpakken(of niet afdragen) van de Nederlandse overheid(of alles als je in Belgie gekocht hebt) is erg netjes
pi_33477944
Dit doen we dus niet...
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')