Dat moet dan wel héél lang geleden zijn geweest . . .quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:11 schreef golfer het volgende:
Parole, parole...![]()
Jeugdsentiment alweer.
1587 ) Shocking blue - Never marry a railroad manquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:13 schreef SunChaser het volgende:
Welk nummer zitten we?
Op dit 2 zit ik ook te wachten!!!!quote:
Brings back memoriesquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Op dit 2 zit ik ook te wachten!!!!Afternoon Delight
Ah toe, blijf nog even luisteren. Anders ben ik zo alleen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef SunChaser het volgende:
Moet me dan wel door twee zeiknummers heenworstelen van Level42 en Phill C.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:24 schreef SunChaser het volgende:
Ja, moet morgen wel werken maar dát nummer luisteren we nog even samen dan
Het is toch niet zo'n zeikerige kerstfilm, hè? Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:31 schreef SunChaser het volgende:
Bad Santa is echt geweldig, al koop je m voor volgend jaar, lees dit maar eens.
http://www.imdb.com/title/tt0307987/
Verre, verre van dat. Maar daarom zo ontzettend leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:34 schreef Jane het volgende:
Het is toch niet zo'n zeikerige kerstfilm, hè? Daar heb ik helemaal geen zin in.
Tnx dat je even gewacht hebt met naar bed gaan.quote:
okéquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verre, verre van dat. Maar daarom zo ontzettend leuk.
Ik melancholiekquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:39 schreef Jane het volgende:
En ik word ook altijd héél vrolijk van dat liedje, ja.
Beide even nietszeggend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik verwar Arne Jansen altijd met Albert West
Oeps, helemaal gemist!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
West had anders weer een hit dit jaar
Ja, die is ook mooi, idd.quote:
Ken je die versie van Janet Jackson, doet ze ook op mee. Gone Tills its Gona.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:53 schreef Jane het volgende:
Big Yellow Taxi.... uiteraard VÉÉL mooier in de versie van Joni Mitchell zelf. Maar die heb ik helaas gemist.
Is ook mooi, ik ken m vooral in de FGTH-uitvoering.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:51 schreef Jane het volgende:
Ik vind Ferry 'cross the Mersey erg mooi.
Ja, ik ken hem, ja. Volgens mij nog via jou ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ken je die versie van Janet Jackson, doet ze ook op mee. Gone Tills its Gona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |