Ik heb 3 jaar geleden geloof ik de hele Top 2000 gedownload (wat ik nog niet had dan). Maar toch is het anders als ze op de radio zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:37 schreef ABBAfan het volgende:
Gaan jullie nou echt hele dagen naar die lijsten luisteren en net als vroeger met jullie bandrecordertjes liedjes opnemen? Een moderne internetter heeft toch al z'n favo liedjes als MP3 op de computer staan.
idd, het gevoel is het belangrijkste, veel nummers in de lijst zitten toch ook al in mijn collectiequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach na deze week zullen er vast en zeker nieuwe mp3tjes op mijn bak verschijnen, maar het gaat ook om het gevoel.
En als ik on line ga luisteren gaan mijn collega's zeuren dat ze twee soorten muziek door elkaar horenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En zeker geen mobieltje of mp3 speler met fm tuner![]()
Straksquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef mitt het volgende:
vind Frits Spits wel erg irritant zeg, jezus![]()
Dat overdreven gedoe, die one-liners van hemquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
[..]
StraksHans
weer.
Maar ik erger me ook nog niet zo aan Frits hoor.
Ik moet morgen en donderdag juist weer werken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En als ik on line ga luisteren gaan mijn collega's zeuren dat ze twee soorten muziek door elkaar horen![]()
![]()
Maar ja vanaf woensdag ben ik vrij en ik wel de hele dag luisteren!!![]()
ach das morgen dus al, ff doorbijten dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En als ik on line ga luisteren gaan mijn collega's zeuren dat ze twee soorten muziek door elkaar horen![]()
![]()
Maar ja vanaf woensdag ben ik vrij en ik wel de hele dag luisteren!!![]()
Hj laat af en toe te duidelijk blijken dat hij uit een voorwereldse tijd komt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef mitt het volgende:
vind Frits Spits wel erg irritant zeg, jezus![]()
Hij is dood. Maar hij beseft het zelf nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:44 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe, die one-liners van hem
Iig mogen ze wel een stuk hoger dan die 80e plaats waar ze nu staanquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef Jane het volgende:
12 nummers van The Beach Boys maar... Eigenlijk te weinig....
Hun God Only Knows zou wat mij betreft op nr. 1 mogen staan, zei ik vorige week nog tegen een vriend van me.Zo mooi!
Hear, hear!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef Jane het volgende:
Hun God Only Knows zou wat mij betreft op nr. 1 mogen staan, zei ik vorige week nog tegen een vriend van me.Zo mooi!
Is zeker een heel mooi nummer, maar dat nummer heeft bij mij weer andere herinneringen.. aan een crematie van een goede vriend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef Jane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |