abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71534643
Mja in dit geval is het geen muziek van binnen die ook naar buiten komt, maar hebben ze echt een geluidsinstallatie in de tuin gebouwd . Maar goed dan nog, hebben we gehoord dat het echt veel harder kan dan dat en is het niet perse het volume wat irritant is, maar gewoon dat ik nu al een keer peer heb gedacht "ooeeeh lekker in de tuin liggen met een goed boek" wanneer het eindelijk weer eens een mooie zonnige dag in het weekend was en dat niet heb gedaan omdat hun muziek (muziek die ik schijtirritant vind) best hard staat.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:05:24 #152
3542 Gia
User under construction
pi_71534678
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Nou bijna wel maar het waren er nogal veel helaas. Toen we hier net woonden dacht ik nog, naief als ik was, dat ze een feestje hadden en dat het om 00.00 uur vast afgelopen zou zijn. Toen dat niet het geval bleek dacht ik dat het om 01.00 uur dan wel over zou zijn. Om 2.00 uur had ik de hoop opgegeven en toen ik om 5.00 uur mn oordoppen uit deed waren ze nog steeds aan de gang, ietsje minder hard dan volle sterkte maar nog veel te hard. Ik werd pas écht kwaad toen het weekend daarop het feest zich herhaalde en dat bijna wekelijks Ik was blij toen het winter werd en de feestjes afgelopen waren Maar goed, wat ik al zei, pauperwijk en we wilden geen gedonder dus we 'accepteerden' het maar. Ik wilde wel de politie bellen, maar ja, ik dacht dan vallen we meteen door de mand, aangezien wij er net woonden en de anderen er dus ook niks aan deden. Maar ze zijn weg. Opgerot.
Wat ik al zei, muziek tot diep in de nacht, anders dan met een keer een feestje, zie ik inderdaad als overlast. Na 22.00 uur 's avonds hoor je in feite geen overlast meer te geven of te hebben.

Als je dan klaagt, heb je groot gelijk.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:07:06 #153
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71534714
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:03 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Je haalt me de woorden uit de mond.
instellinkje van: voor 22.00 mag ik alle herrie van de wereld maken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:08:12 #154
3542 Gia
User under construction
pi_71534734
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mja in dit geval is het geen muziek van binnen die ook naar buiten komt, maar hebben ze echt een geluidsinstallatie in de tuin gebouwd . Maar goed dan nog, hebben we gehoord dat het echt veel harder kan dan dat en is het niet perse het volume wat irritant is, maar gewoon dat ik nu al een keer peer heb gedacht "ooeeeh lekker in de tuin liggen met een goed boek" wanneer het eindelijk weer eens een mooie zonnige dag in het weekend was en dat niet heb gedaan omdat hun muziek (muziek die ik schijtirritant vind) best hard staat.
Nu heb ik een zeer uitgebreide smaak van muziek. Ik vind muziek nogal gauw mooi. Dus, ik irriteer me niet aan muziek van anderen. Ook niet als ik buiten zit te lezen. Ik denk dat je, door je er druk over te maken, meer geirriteerd raakt, dan wanneer je er gewoon met genoegen naar kunt luisteren.

Een muziekinstallatie buiten is wel zeer asociaal, inderdaad.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:09:11 #155
3542 Gia
User under construction
pi_71534762
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:07 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

instellinkje van: voor 22.00 mag ik alle herrie van de wereld maken.
Nee, instellinkje van: Als ik op mijn tenen door mijn huis sluip, mag ik dat van anderen ook verwachten!!
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:10:13 #156
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71534793
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zulke mensen zouden aan mij een bad guy hebben, ik ga dan echt intimideren als het bij goedschiks niet verandert.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:13:18 #157
3542 Gia
User under construction
pi_71534876
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:10 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zulke mensen zouden aan mij een bad guy hebben, ik ga dan echt intimideren als het bij goedschiks niet verandert.
Oeh, ja, dan zullen ze wel bang worden, als jij gaat intimideren! Wat doe je dan om te intimideren? En geeft dat geen overlast?
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:18:41 #158
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71535035
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:13 schreef Gia het volgende:

[..]

Oeh, ja, dan zullen ze wel bang worden, als jij gaat intimideren! Wat doe je dan om te intimideren? En geeft dat geen overlast?
Ik zou eerst diverse keren normaal vragen of het geluid wat zachter mag of als hij dat niet wil doen, max 1 uur ofzo wil aanhouden omdat ik ook in de tuin wil genieten. Lacht hij me uit of negeert hij dat....dan pak ik een paar boxen richt dat (goed te zien) op zijn tuin en speel schijtirritante muziek, kijkt hij mij aan dan kijk ik agressief terug alsof ik hem uitdaag voor een potje knokken, daarna zijn er 2 dingen mogelijk; hij kapt ermee of gaat het gevecht met me aan.

Op jouw vraag of dat geen overlast geeft? Ja, voor heel even misschien, maar uiteindelijk kapt hij hoe dan ook wel met die herrie.
pi_71535106
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:03 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee hoor, wij houden best rekening met de buren, maar zijn wel zo realistisch om te beseffen dat er overal weleens een keer herrie is. Kinderen die krijsend in een zwembad spelen produceert meer decibellen dan mijn zoon die op zijn kamer met ramen en deuren dicht op zijn drumstel oefent, tussen 4 en 7, een half uurtje!! En ja, ik vind dat dat inderdaad moet kunnen, zowel die kinderen als het drummen.
ik had het niet over jou, maar over dat voorbeeld dat je gaf van dat feest vier deuren verder, met die karaoke enz.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:21:54 #160
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_71535137
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wat vinden jullie van muziek draaien in de tuin?

Gewoon overdag dus? Niet bizar hard. Maar wel zo hard dat je er als buren goed van mee kunt genieten.(Harder dan ik zelf zou doen omdat ik daarmee het gevoel zou hebben mijn buren overlast te bezorgen. En dan niet dat ene nummer wat zo lekker is even wat harder, maar gewoon een paar uur.) En dan niet een keertje. Maar iedere mooie weekenddag?

Kun je daar iets van zeggen of stel je je dan aan?
Dat is natuurlijk gewoon zwaar aso. Ga dan gewoon binnen zitten of zet een koptelefoon op. Ik zou er zeker wat van zeggen, en als ze het er niet mee eens zijn gaan ze maar lekker verhuizen naar een hutje op de hei
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:24:16 #161
3542 Gia
User under construction
pi_71535212
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:18 schreef TeenWolf het volgende:
kijkt hij mij aan dan kijk ik agressief terug alsof ik hem uitdaag voor een potje knokken, daarna zijn er 2 dingen mogelijk; hij kapt ermee of gaat het gevecht met me aan.

Je weet toch wel dat hij je dan aan kan klagen voor mishandeling....

Ik zou er niet koud of warm van worden als de buurman mij agressief aankijkt. Denk dat ik in de lach zou schieten.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:25:19 #162
3542 Gia
User under construction
pi_71535241
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ik had het niet over jou, maar over dat voorbeeld dat je gaf van dat feest vier deuren verder, met die karaoke enz.
Dat is één keer per jaar. Bij hun dan. Schuin achter ons hebben ze dat een keer of 10 per zomer. Boeit me ook niet.
pi_71535272
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:54 schreef Giem het volgende:

[..]

Dat ken ik.. staan ze snachts op de parkeerplaats onder mijn raam naar mensen te schreeuwen op 5 hoog.. Doe normaal stelletje mongolen.. bel aan, ga naar binnen en ga daar met elkaar praten.. Ga niet van de grond lopen schreeuwen.. OM 3:30 Snachts..

Elke keer hoor je weer mensen naar beneden schreeuwen dat ze hun kop moeten houden enz.. woningbouw doet er niks aan..
Zet een emmer water klaar op het balkon...
dag
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:26:33 #164
3542 Gia
User under construction
pi_71535288
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:21 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gewoon zwaar aso. Ga dan gewoon binnen zitten of zet een koptelefoon op. Ik zou er zeker wat van zeggen, en als ze het er niet mee eens zijn gaan ze maar lekker verhuizen naar een hutje op de hei
Huh? Als jij er wat van zegt dat wij buiten muziek kunnen luisteren, dan ga ik echt niet voor je verhuizen. Hoe kom je erbij.... Als jij last hebt van herrie van de buren, dan verhuis jij maar naar een hutje op de hei.
pi_71535311
Ik ben as we speak ook overlast aan het veroorzaken!! !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:27:31 #166
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71535321
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:24 schreef Gia het volgende:

[..]

Je weet toch wel dat hij je dan aan kan klagen voor mishandeling....

Ik zou er niet koud of warm van worden als de buurman mij agressief aankijkt. Denk dat ik in de lach zou schieten.
Lees dan goed. Hij kan me niet aanklagen voor mishandeling want ik ga nooit als eerste beuken. Als hij er niet warm of koud van wordt dan moet hij dat schijtiritante muziek maar trekken dat ik met boxen op zijn tuin heb gericht. Of hij dat trekt? Dacht het niet.

Met dat soort tokkies ben ik snel klaar.
pi_71535335
Ow wacht, ik had niet goed gelezen, ik dacht dat dit topic was voor als je overlast aan het veroorzaken bent, maar het is voor als je overlast hebt zie ik nu
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:29:04 #168
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_71535365
Overigens heb ik niet altijd problemen met buitenmuziek: paar weken geleden werd een buurmeisje 16 en die deed bij iedereen keurig een handgeschreven briefje in de bus waarop stond dat ze een feestje in de tuin wilde houden, met de belofte dat het niet later dan één uur zou worden. Kijk, dán is het wat anders!

Maar muziek draaien in de tuin terwijl andere mensen rustig willen lezen, dutten of naar de vogeltjes willen luisteren? Koop dan gewoon een paar oordopjes bij de HEMA ofzo, pauper die je er bent
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:30:40 #169
3542 Gia
User under construction
pi_71535403
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:27 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Lees dan goed. Hij kan me niet aanklagen voor mishandeling want ik ga nooit als eerste beuken. Als hij er niet warm of koud van wordt dan moet hij dat schijtiritante muziek maar trekken dat ik met boxen op zijn tuin heb gericht. Of hij dat trekt? Dacht het niet.

Met dat soort tokkies ben ik snel klaar.
Ik zou geen last van je muziek hebben en gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben. Ik denk dat je zelf eerder jouw muziek beu bent. Als je hem al schijtirritant vindt.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:31:43 #170
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71535432
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:29 schreef Lente_ninja het volgende:
Overigens heb ik niet altijd problemen met buitenmuziek: paar weken geleden werd een buurmeisje 16 en die deed bij iedereen keurig een handgeschreven briefje in de bus waarop stond dat ze een feestje in de tuin wilde houden, met de belofte dat het niet later dan één uur zou worden. Kijk, dán is het wat anders!

Maar muziek draaien in de tuin terwijl andere mensen rustig willen lezen, dutten of naar de vogeltjes willen luisteren? Koop dan gewoon een paar oordopjes bij de HEMA ofzo, pauper die je er bent
Kijk zo'n buurmeisje zou van mij een envelop met inhoud krijgen voor haar verjaardagsfeestje.
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:32:15 #171
3542 Gia
User under construction
pi_71535444
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:29 schreef Lente_ninja het volgende:

Da's toch niet gezellig!! Als wij lekker gaan bbq-en dan willen wij daar een muziekje bij. Dus binnen gaat het geluid dan zo hard, dat wij het buiten kunnen horen. Wij gaan dan niet met ons vieren met oordopjes in zitten!!
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:32:44 #172
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71535461
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik zou geen last van je muziek hebben en gewoon doorgaan met waar ik mee bezig ben. Ik denk dat je zelf eerder jouw muziek beu bent. Als je hem al schijtirritant vindt.
Ik denk niet dat je langer dan 2 minuten in je tuin meer zal zitten, geloof me.
pi_71535477
Ik heb ook geen probleem met af en toe een feestje en dat dat in de zomer vaker is kan ik ook mee leven. Daarnaast ben ik ook van mening dat wanneer je nou eenmaal met veel mensen op een klein stukje woont je een beetje tolerantie naar elkaar moet opbrengen.

Maar daarbij hoort dan ook wel dat je je ook van bovenstaande bewust bent en dus sommige dingen laat. En daar gaat het vaak mis vind ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:33:35 #174
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_71535491
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:31 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Kijk zo'n buurmeisje zou van mij een envelop met inhoud krijgen voor haar verjaardagsfeestje.
We hebben haar een kaart gestuurd met muzieknoten

Keurig opgevoed buurmeisje

Paupers als Gia die niet weten hoe ze oordopjes moeten gebruiken, maar ondertussen wel verwachten dat mensen begrip opbrengen voor haar drummende kroost
  zondag 2 augustus 2009 @ 13:34:18 #175
3542 Gia
User under construction
pi_71535510
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 13:32 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je langer dan 2 minuten in je tuin meer zal zitten, geloof me.
Echt wel, geloof me. Ik zou me kostelijk vermaken met de wetenschap dat het geluid bij jou nog harder moet klinken. Daarbij zou ik dan gewoon wél oordopjes indoen als ik rust wil hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop