abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33451163
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef McCarthy het volgende:
leuk dat rosenberg weer gescoord heeft. Ik mag hem wel. Heeft natuurlijk ook veel onterechte shit over zich heen gehad.
Charisteas ook,naar mijn idee. de enige die ik echt prut vind dit seizoen is pienaar,verder doen ze allemaal wel goed mee vind ik. dat ik pienaar niet moet is puur om zijn vuile spel,2 keer natrappen om niks,ik vind het maar een laf mannetje.
pi_33451379
Zie je wel opeens kunnen chari rosenberg en rosales goed voetballen...

4-4-2
pi_33451387
maar ze spelen nu wéér 4-4-2 of 1 van de spitsen aan de buitenkant
Haleloeja
pi_33451619
Rosales, altijd al fan van 'm geweest .

.
pi_33451628
Halen ze Huntelaar voor 8 miljoen, beginnen die andere topaankopen opeens te scoren
pi_33451660
Mauro
pi_33451773
Rosales speelt eindelijk weer eens goed

Harry en Markus
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:01:17 #188
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_33451969
Misschien is dit wat harry en rosenberg nodig hadden: een push in de goede richting door de dreigende aankoop van een andere spits. Maar zulke psychologische spelletjes zullen er bij ajax wel niet gespeeld worden

In ieder geval een goede reeks (afkloppen)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:07:57 #189
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:09:18 #190
128516 Fok_you
vage vogel :{
pi_33452223
TE mooi gewoon al die kutneusjes die eerst lopen te patsen dat ze wel even kampioen worden, dan gaan huilen dat ze wel de beste zijn maar geen goede aanvallers hebben en niet veel later worden charisteas en rosenberg al weer de hemel in geprezen na 3 goede wedstrijden !!
en vervolgens halen ze huntelaar ook nog die daar lekker zijn carriere mag verpauperen ondanks zijn overvloed aan kwaliteit...... en ineens heb je een voorhoede lopen van 20 miljoen, waar kuyt+kalou samen minder dan een miljoen hebben gekost ! !

fuck 020, wij hebben de guzman
als je zonodig wil stofzuigen dan kan je dat stukje voor de TV ook wel even over slaan en terugkomen als ik bier aan het halen ben, stom gleufdier!
pi_33452308

Wij zijn de beste

(kijk maar naar de prijzenkast )

Het blijft leuk om te zien hoe die frusto's reageren op dat lekkere arrogante gedrag van ons
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_33452428
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Fok_you het volgende:
TE mooi gewoon al die kutneusjes die eerst lopen te patsen dat ze wel even kampioen worden, dan gaan huilen dat ze wel de beste zijn maar geen goede aanvallers hebben en niet veel later worden charisteas en rosenberg al weer de hemel in geprezen na 3 goede wedstrijden !!
en vervolgens halen ze huntelaar ook nog die daar lekker zijn carriere mag verpauperen ondanks zijn overvloed aan kwaliteit...... en ineens heb je een voorhoede lopen van 20 miljoen, waar kuyt+kalou samen minder dan een miljoen hebben gekost ! !
zooooooooooooooooo herkenbaar
pi_33452491
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

zooooooooooooooooo herkenbaar
Ach beter 3 a 4 goede spitsen dan twee spitsen die gelijk je hele elftal bepalen, ik bedoel hebben de beide heren voorin bij Feyenoord een off-day of hebben ze auw dan is Feyenoord nergens

En helemaal mooi is dat Klaas Jan keihard NEE gezegd heeft tegen Feyenoord
pi_33452517
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ach beter 3 a 4 goede spitsen dan twee spitsen die gelijk je hele elftal bepalen, ik bedoel hebben de beide heren voorin bij Feyenoord een off-day of hebben ze auw dan is Feyenoord nergens
idd dat zagen we gister. Kuijt en Kalou scoorde niet en we bakte er meteen niks van tegen AZ
pi_33452534
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Hebben we gisteren gezien ja
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:19:42 #196
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33452552
.

hou toch eens op over f'noord hier..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_33452561
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

idd dat zagen we gister. Kuijt en Kalou scoorde niet en we bakte er meteen niks van tegen AZ
Zoals een kennis van me zei die voor Feyenoord is:
"Twee toevaltreffers, en een niet scorend AZ anders stond er gewoon 0-4"
pi_33452580
Sorry maar zo'n kansloze post van MrDoegewoon moest gewoon ff ingekopt worden. Zelfs Charisteas had hem ingekopt
pi_33452596
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sorry maar zo'n kansloze post van MrDoegewoon moest gewoon ff ingekopt worden. Zelfs Charisteas had hem ingekopt
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_33452598
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Zoals een kennis van me zei die voor Feyenoord is:
"Twee toevaltreffers, en een niet scorend AZ anders stond er gewoon 0-4"
Kennis = teletekst supporter?
pi_33452609
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jongen elke Feyenoorder die ik ken roept het, elke journalist roept het zowat. Ajax draaide een paar jaar geleden ook op ene Van der Vaart
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:21:55 #202
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_33452624
Als al die kneuzen van het Feyenoordtopic nou gewooon eens in hun eigen topic blijven posten, dan kan het hier gewoon over Ajax verder gaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:22:25 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33452642
Het Feijenoord topic #123: Geen Woorden, Maar Daden!!

Hier kan je fijn over f'noord keuvelen..
Get woke, go broke!
pi_33452644
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:09 schreef Fok_you het volgende:

fuck 020, wij hebben de guzman
Nu nog een keer een prijsje pakken .
-
pi_33452661
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kennis = teletekst supporter?
Iemand die al jaren in de Kuip zit .

Is wel leuk dat als je een normale vriendschap hebt met een supporters van de "vijand" je wel normale gesprekken kan voeren over elkaars team

Ps Loek,

Wanneer ga jij nu is naar de Kuip?
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:23:51 #206
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33452684
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Is wel leuk dat als je een normale vriendschap hebt met een supporters van de "vijand" je wel normale gesprekken kan voeren over elkaars team
Ik heb jaren gewerkt met een hele normale f'noorder, lekker jennen maar wel eerlijk. Lol dat we gehad hebben, top vent.
Get woke, go broke!
pi_33452707
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:23 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

In mijn vriendengroep zitten er ook wat joden tussen, maar die zijn tenminste niet zo arrogant als de doorsnee Ajaxsupporter hier.
pi_33452744
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:22 schreef HeatWave het volgende:
Het Feijenoord topic #123: Geen Woorden, Maar Daden!!

Hier kan je fijn over f'noord keuvelen..
Graag, Ajax en Feyenoord hebben niet voor niks ieder een apart topic.

Zoek nou niet telkens die confrontatie...
That's all folks!
pi_33452758
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

In mijn vriendengroep zitten er ook wat joden tussen, maar die zijn tenminste niet zo arrogant als de doorsnee Ajaxsupporter hier.
Loek loek loek,

Je neemt alles veeeeeeeel te serieus. Het is een forum .

Denk je nou echt dat wij niet weten dat het nu kut draait, denk je dat we daar niet over lullen?? "Wij zijn de beste" is een tikkeltje arrogantie en verder is het alleen maar leuk om reacties uit te lokken
  dinsdag 27 december 2005 @ 21:26:32 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_33452772
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 21:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ach, je moet het ook eens leren met een korreltje zout te nemen allemaal. "jullie"happen ook altijd wel heel erg snel hoor.

Je denkt toch niet dat er echt Ajacieden zijn die het nu opeens allemaal weer top vinden? We zijn wel blij dat er weer gewonnen wordt, maar meer ook niet.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')