Nee je hebt gelijk. Ik had ook een PIquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ik dacht dat ze eerst niet zou komen omdat ze met HW zat. Nou, daar zit ze nu dan niet meer mee, dus kan ze wél komen.
Of begrijp ik het gewoon verkeerd?!.
Hoezo "laatste SMS"?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:29 schreef Dizer het volgende:
Zhenar, je hebt niet gereageerd op mijn laatste sms. Is het dan goed zoals ik het zei?
* checkt phonequote:Op dinsdag 27 december 2005 18:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoezo "laatste SMS"?![]()
Je hebt er maar 1 gestuurd!
Ja maar nu heeft ze toch geen slaapplek meer?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch. Ik dacht dat ze eerst niet zou komen omdat ze met HW zat. Nou, daar zit ze nu dan niet meer mee, dus kan ze wél komen.
Of begrijp ik het gewoon verkeerd?!.
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bedquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja maar nu heeft ze toch geen slaapplek meer?
[ruk smiley]quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bed. Of een combinatie van beiden
.
Ja, da's wel weer lief van jullie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ey, we willen wel dat jullie het leuk hebben he.![]()
Veel plezier trouwens morgen.![]()
Natuurlijk denken we aan je! Hoe kan het anders, aangezien je ons continu met grappen ende grollen zult vermaken!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:56 schreef Svensational het volgende:
Veel plezier. Denk aan me. Kus.
De sletquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee. Nou ja, bij Zhenar of Dizer in bed. Of een combinatie van beiden
.
Nee, ik kom niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Natuurlijk denken we aan je! Hoe kan het anders, aangezien je ons continu met grappen ende grollen zult vermaken!![]()
quote:
quote:
Ik heb meer geld dan mijn moeder. Het gaat me niet eens om het geld. Ze vraagt elke dag wat ik wil eten en dan zeg ik heel iets simpels. Zoals boerenkoop, zuurkool, vlees met aardappelen en dan komt ze aankakken met linzensoep, kibbeling van de markt op dinsdag en dat terwijl het al jaren traditie bij ons op het werk dat we op dinsdag kibbeling eten (moet ik dubbel gaan eten) en dat soort. Dus elke keer vraag ik... is het zeker dat je dan ook gaat koken.. zegt ze ja en komt ze met iets wat ik absoluut niet lekker vindt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je je moeder geen geld afpersen en iets lekker gaan halen?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Dizer het volgende:
Godverdomme vuile vieze KUTZOOITHet enige wat ik vraag is dat als ik thuiskom van werk dat er normaal eten op tafel staat, zo niet dat ik dan zelf wat in elkaar schop! Is er niks in huis. Wil ik hamburgers gaan maken is het vlees bedorven dat ik vandaag heb gehaald bij de Deen
En als dat niet genoeg is, gaat mijn moeder kutten op mijn kop dat ik maar als een normaal mens linzensoep moet gaan eten. Welke idioot eet nog tegenwoordig linzensoep![]()
KUTZOOI! Ik ga maar mijn bed in slapen tot morgenochtend
Anders gaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |