Nog wel meerquote:
Wij haten Tyra Banks.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Alles gezelig hier?
Ik droom over gtstquote:
Wauw!quote:
Ik sla er wel wat anders inquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw!
[afbeelding]
Denk hier inslaande bliksem bij...![]()
Zwarte vrouw + Bliksem =quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw!
[afbeelding]
En BTW, mijn jurycommentaar op deze foto:quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw!
[afbeelding]
Wat een raar hoofd. Is zij model?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauw!
[afbeelding]
quote:
Tyra: 'Een model zorgt dat ze ALTIJD flatteus op de foto staat, ook als ze niet aan het werk is. Dus nooit op straat eten, zwerverkleren aantrekken of gekke bekken trekken.'quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En BTW, mijn jurycommentaar op deze foto:
* "Je ogen stralen niets uit, ze zijn leeg, nietszeggend, saai!"
* "Je mond staat een beetje open, wat erg oncharmant is."
* "Je houding straalt niets uit, je moet het hebben van een mooie outfit en wat windeffecten, maar dat is niet genoeg."
* "Samengevat: het ziet er op het eerste gezicht wel aardig uit, maar is totaal inhoudsloos, niet uitdagend, spannend, of wat dan ook."
* "Conclusie: Tyra, je bent een gore hoer. STERF JIJ ZONDIGE LICHTEKOOI, STERF EEN PIJNLIJKE, VERNEDERENDE, MASCARA-VERWIJDERENDE DOOD!"![]()
!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tyra: 'Een model zorgt dat ze ALTIJD flatteus op de foto staat, ook als ze niet aan het werk is. Dus nooit op straat eten, zwerverkleren aantrekken of gekke bekken trekken.'
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tyra: 'Een model zorgt dat ze ALTIJD flatteus op de foto staat, ook als ze niet aan het werk is. Dus nooit op straat eten, zwerverkleren aantrekken of gekke bekken trekken.'
[afbeelding]
Yep. En als niemand komt opdagen, dan gaan Zhenar en ik naar de biosquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
Gaan jullie nou nog meeten?
Best wel. Tom zou zeker komen. Sven wil het als verassing houden (niet zeker dus) en MissBliss twijfelt omdat haar aanhang geen aanhang meer isquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:31 schreef BVO het volgende:
Ahhh ok. Nou ja, gezellig.
Ik heb veel liever MB dan die aanhangquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:34 schreef BVO het volgende:
Die aanhang was toch de reden dat ze misschien niet komen zou?.
Probleem opgelost dus.
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb veel liever MB dan die aanhang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |