Uhm, nou seizoen 4 komt nu op televisie he? Dan heb ik een paar weken geleden seizoen 5 afgekekenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen loop jij wel niet voor??
Ik vind het soms wel vermakelijk, maar eigenlijk alleen als er psycho bitches of emotionele trutten bijzitten. En Janice. Maar dat spreekt allemaal voor zich natuurlijk.![]()
![]()
hier is 't een ren-je-rot-show.... veel te veel afspraken op één dag...quote:
mijn stief-oma ligt op sterven...quote:Waarom gaat je skiën mogelijk niet door?![]()
![]()
Geez, vijf seizoenen al?! Horen we eigenlijk nog wel wat van al die "next top models"??? Leven die bitches überhaupt nog?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm, nou seizoen 4 komt nu op televisie he? Dan heb ik een paar weken geleden seizoen 5 afgekekenMaar goed, nadeel is wel dat er nu niks meer is en dat ik wat op tv komt allemaal al ken. Maar dit was wel een tof seizoen herinner ik me
Allemaal kijken dus
Yeah baby!quote:
Er zijn er wel een paar redelijk succesvol. Winnares van cycle 3 is Eva Pigford en die doet nog wel modellenwerk ja. Adrienne Curry ook nog wel:quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez, vijf seizoenen al?! Horen we eigenlijk nog wel wat van al die "next top models"??? Leven die bitches überhaupt nog?!
"Doet nog wel wat modellenwerk"quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar redelijk succesvol. Winnares van cycle 3 is Eva Pigford en die doet nog wel modellenwerk ja. Adrienne Curry ook nog wel:
[imghttp://xs60.xs.to/pics/05515/a9913curry63ic.jpg[/img]
Maar verder niet echt veel nee
Ik geloof dat Eva the Diva zelfs genoemd is in een nummer van Missy Elliot. Maar verder kom ik ze in Nederlandse bladen iig niet tegen ofzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Doet nog wel wat modellenwerk"Klinkt niet echt als een "Top Model", eh...?
Eva was weltrouwens.
Ik weet niet wie Adrienne is. Maar staat ze hierboven nou met Ron Jeremy op de foto?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof dat Eva the Diva zelfs genoemd is in een nummer van Missy Elliot. Maar verder kom ik ze in Nederlandse bladen iig niet tegen ofzo.
En ik vond Adrienne
Pus uit je ster?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:43 schreef babette21 het volgende:
m'n blinde darm loopt weer te etteren...
wat een baggerdag
Yepsquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Adrienne is. Maar staat ze hierboven nou met Ron Jeremy op de foto?![]()
![]()
![]()
Nou, diegene op de fotoquote:
Oh...quote:
Wie heeft fiets#2 dan gewonnen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, diegene op de foto
Winnares van cycle 1.
quote:
Tyra, wat een overschatte pompslet is dat zeg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zo noemen ze dat en ik neem het jargon van Tyra over ja
Ja, ik haat haar ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tyra, wat een overschatte pompslet is dat zeg.![]()
Vieze hoer die gewoon harde tepels krijgt van het subtiel onzeker maken van kleine onschuldige meisjes en tegelijkertijd doet alsof ze heel sociaal, lief en emo is.
![]()
!!!!!!!1111!!
Net zoveel als ik haar haat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |