Dat vind ik toch een vrij grote beledigingquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
JA DAT ZAL WEL!!
Ik wilde net vragen of Tania nog bezet was.![]()
![]()
Ik vind haar echt geweldig, Ze is zo'n karikatuur.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:35 schreef MissBliss het volgende:
Oh deze is ook heel flatteus van Tyra
Ja, erg laat, maar ik zag hem ineens.
[afbeelding]
Ik meende het natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:39 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat vind ik toch een vrij grote belediging![]()
Oh, LB.quote:
Doldwaze consternatie die ik veroorzaak? Eerder blinde haat die ik jegens mijn persoon creëer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, LB.De doldwaze consternatie die jij toch telkens weet te veroorzaken...
![]()
Maak je niet sappel en vind vrede in de gedachte dat ik om de dag masturbeer op de gedachte aan jouw posts.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Doldwaze consternatie die ik veroorzaak? Eerder blinde haat die ik jegens mijn persoon creëer.![]()
Geeneens elke dag?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maak je niet sappel en vind vrede in de gedachte dat ik om de dag masturbeer op de gedachte aan jouw posts.![]()
Geef mijn posts ook eens een kans, wil jequote:
Dan kan hij ook gewoon een post nemen waarin ik jou quote. Een soort van triootje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geef mijn posts ook eens een kans, wil je
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan kan hij ook gewoon een post nemen waarin ik jou quote. Een soort van triootje.
Laten we leven in de brouwerij brengen door opruiende uitspraken te doen.quote:
NSB-ers zijn geilquote:
[opruiend]quote:
Of simpelweg blinde haat?quote:
Mannen zijn dood en moeten klootzakkenquote:
Misschien!quote:
Ik ga een bakjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |