He, ik ben een meisje ja.quote:Op maandag 26 december 2005 21:33 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
wat voor kutjeugd heb jij gehad?![]()
nogsteeds.quote:Op maandag 26 december 2005 21:34 schreef the900 het volgende:
Alweer?
Nu ik je toch zie..quote:Op maandag 26 december 2005 21:34 schreef the900 het volgende:
Alweer?
ik zal de volgende keer ff opquote:
kan niet missenquote:Op maandag 26 december 2005 21:42 schreef Vector_SLD het volgende:
[afbeelding]
Lara mag niet ontbreken
ik was 9 toen ik mijn hond kreeg {goldenretriever die onlangs is overleden} en die heb ik toen vernoemd naar Lara van b&aquote:
De Krullevaar is van Puk van de Petteflet. Dat is de vogel die maakte een gek geluid en dat ging zo: Prrrr-Taliloe!quote:Op maandag 26 december 2005 21:37 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
Nu ik je toch zie..
Ik reed hier in Deurne laatst door een straat die Krullevaar heette. Nadat ik de auto even aan de kant zette om even bij te komen van het lachen bedacht ik me dat ik het ooit onder iemand z'n ava heb zien staan.
waar de kut slaat krullevaar op? wie was het? smaakt het lekker met kip? waar stop je het in?
pfiew.. blij dat ik dat niet wistquote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
De Krullevaar is van Puk van de Petteflet. Dat is de vogel die maakte een gek geluid en dat ging zo: Prrrr-Taliloe!
Dit is 'm:
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 december 2005 22:29 schreef Dead-Doll het volgende:
[afbeelding]
Jullie vergeten Ovide. Stelletje cultuurbarbaren.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |