Wat Louterboy zegtquote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Louterman het volgende:
foto van die 15"
wil ik van je overnemen! mijn mail staat in mijn profiel!quote:Op maandag 26 december 2005 20:29 schreef Hamergek het volgende:
Mac -> VGA converter - 5 euro
DVI -> VGA converter - 1 euro
ofwel:quote:Op maandag 26 december 2005 21:34 schreef kootje het volgende:
[..]
wil ik van je overnemen! mijn mail staat in mijn profiel!
joh, meen je dat nouquote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ja jij moet hem posten![]()
![]()
Ligt eraan wat je er voor wil bieden.quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef Furious het volgende:
Verkoop je de dual P3 800 echt niet los? (Mobo + 2x P3 800 neem ik aan?)
PB igo is een laptop....quote:Op maandag 26 december 2005 20:29 schreef Hamergek het volgende:
15" TFT scherm van een PB Igo, incl bekabeling - 30 euro
't is alleen het scherm (en vermoedelijk + invertor). De electronica die nodig is om VGA naar LVDS om te zetten zit in je laptop. Als je m op een PC wilt hangen zul je dus een dure controller los moeten aansluiten. Niet te doen tenzij je soldeerkennis/ervaring hebt, en dan heb ik t nog even niet over de prijs gehadquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:45 schreef Louterman het volgende:
Is het wel mogelijk die dat laptop beeldscherm, gewoon op pc aan te sluiten. Of moet ik eerst zelf met al die kabeltjes kloten?
Ik durf niet te zeggen of het een XGA of SXGA is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:16 schreef DJSmiley het volgende:
[..]
't is alleen het scherm (en vermoedelijk + invertor). De electronica die nodig is om VGA naar LVDS om te zetten zit in je laptop. Als je m op een PC wilt hangen zul je dus een dure controller los moeten aansluiten. Niet te doen tenzij je soldeerkennis/ervaring hebt, en dan heb ik t nog even niet over de prijs gehad
Ik heb mogelijk wel belangstelling voor t scherm, licht er alleen aan welk paneel erin zit. (is nl niet voor een Igo. Heb je een nr hiervan? (staat op het scherm zelf) en weet je toevallig of t een XGA of SXGA+ scherm is?
ok, prima. Mail me even op d.terwindt @ inter.nl.net dan handelen we dit even afquote:Op woensdag 28 december 2005 10:21 schreef DJSmiley het volgende:
Ok, ik wil dat schermpje wel dan overnemen. Doe meteen maar die ('gratis') accu erbij
Ik woon in cuijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 10:31 schreef punkjunk het volgende:
woon je toevallig in hoorn? en hoe compleet is die p2? of is dat alleen de processor?
nee sorry dan heb ik er niks aan. toch bedanktquote:Op zondag 1 januari 2006 12:30 schreef Hamergek het volgende:
[..]
Ik woon in cuijk.
het gaat om de P2 cpu. Als je witl kan ik die ook wel tegen verzendkosten versturen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |