was je speler toen ook gesloopt of deed ie t nog?quote:Op maandag 26 december 2005 20:13 schreef Steeven het volgende:
Heb ik ook eens gehad. Niks aan te doen.
ik dus nietquote:Op maandag 26 december 2005 20:14 schreef cerror het volgende:
Iedere stronjostie weet dat je geen bekraste cd's in een 48+ speed cd-rom speler moet drukken.
Die was naar de tering. En m'n hele computerkast zat vol met stukjes cd-romquote:Op maandag 26 december 2005 20:14 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
was je speler toen ook gesloopt of deed ie t nog?
Als het goed is zit er een piepklein pinnetje op de achterkant, waar ook die kabels ingaan. Dat pinnetje staat voor Master of Slave. Als de ene op Master staat, moet de ander op Slave en vice versa, anders doen ze het beide niet.quote:Op maandag 26 december 2005 20:19 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
ok ff nog een vraag, mijn oue speler zat aangesloten aan 2 kabels, een kleine vierkant met 4 gaten erin, en zo een lange met meer dan 10, als ik dees, op de nieuwe aansluit zegt mijn PC dat er geen drive is, :S wat de neuk mot ik doen
Je verveelde je zo erg dat je de stukjes maar geteld hebquote:Op maandag 26 december 2005 20:12 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
cd rom in 100 stukjes
Quake3 blijft een superbruut spel zelfs als het niet geinstaleerd is op je pc.quote:Op maandag 26 december 2005 20:12 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
Dus ik wou weer is lekker quake 3 instaleren, verveelde me toch de tering met kerst, zit ik dat ie t niet doet, dus wat doe ik, ik check m en zie een flinke kras op de CD-rom zelf, schijt dacht ik mischien doet ie t nog en anders download ik m wel ergens, heb toch CD key. dus ik hoor m draaie, D:/ op deze computer werd quake 3, dus ik dacht hebbes! gaat dat ding opeens supersnel draaien en hoor ik een knal, gaat de CR rom station niet open, ding eruit gesloopt, cd rom in 100 stukjes, en nu doet mijn Cd rom het niet meer, verwisseld met een oue, pakt die m ook niet
kanker CD rom kanker kerst, teringzoou!![]()
![]()
![]()
Hardware maakt niet zoveel uit. Als er een haarscheurtje in een cd-rom zit dan explodeert deze door de centrifugale kracht die er op komt te staan. Dat kan gebeuren in elke snelle drive, ongeacht wat voor merk het is.quote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef McKillem het volgende:
Neem dan ook niet een cd speler van een paupermerk als a-open of nog erger: no-name shit.
Ik heb dergelijke dingen nog nooit gehad met de goedkoopste brakste kut cdtjes die je je voor kan stellen maar ik betaal wat meer voor mijn hardware.
Ik kan je uit verschillende ervaringen bij anderen garanderen dat dat wel degelijk wat uitmaakt hoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hardware maakt niet zoveel uit. Als er een haarscheurtje in een cd-rom zit dan explodeert deze door de centrifugale kracht die er op komt te staan. Dat kan gebeuren in elke snelle drive, ongeacht wat voor merk het is.
Jij lacht een maandje later lekker meequote:Op maandag 23 januari 2006 17:50 schreef amornl87 het volgende:
hahahahaha!
ach deze blijft meesterlijkquote:Op maandag 26 december 2005 20:14 schreef Ori het volgende:
vorig jaar de tsunami, nu dit...
wat staat ons volgend jaar dit te wachten?
En als je het met FireFox had geopend was die in brand gevlogen!!!quote:Op maandag 23 januari 2006 19:14 schreef GSi het volgende:
Had je de inhoud mss geopend met Internet Exploder![]()
11!!
Mss helpt defragmenteren nog wel![]()
ik wil niet eens weten wat er zou gebeuren als TS hem in Safari had geopendquote:Op maandag 23 januari 2006 19:21 schreef yosander het volgende:
[..]
En als je het met FireFox had geopend was die in brand gevlogen!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |