quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef coz het volgende:
tietenplaatje![]()
![]()
![]()
sorry , kerstdiner gehad , ik kan nu alleen nog maar slechte humor uitten
Kunnen we beter aan jou vragen. Ze moest van jou mee naar bedquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het eerlijk waar een hele mooie naam en ik weet zeker dat de drager er van deze met trots zal uitspreken.
Grootse naam!
Jij met zo'n username ... hebt helemaal geen verstand van dit soort zaken ... blijkt welquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:20 schreef Bastard het volgende:
Ik vind het eerlijk waar een hele mooie naam en ik weet zeker dat de drager er van deze met trots zal uitspreken.
Grootse naam!
We kunnen niet allemaal een gebrekkige fantasie hebben zoals jouw, getuige je nick.quote:Op maandag 26 december 2005 23:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat zal best, maar dat neemt niet weg dat het een beroerde paupernaam is waar die arme jongen de rest van zijn leven onder zal lijden.
in japan plegen kinderen voor minder al zelfmoord![]()
en dan zeg je iets over mijn nickquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal een gebrekkige fantasie hebben zoals jouw, getuige je nick.
Bastard is iig realistischquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en dan zeg je iets over mijn nick![]()
ey lief doen tegen basterdquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en dan zeg je iets over mijn nick![]()
insinueer je dat die van mij dat niet is?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:38 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
insinueer je dat die van mij dat niet is?![]()
jeugdfoto: nog aan de boom met broertjes en zusjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben je harig en groen/bruin dan?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jeugdfoto: nog aan de boom met broertjes en zusjes![]()
[afbeelding]
Snoep gezond, eet een appel!quote:
Nou, het is dus een undercover naam.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:12 schreef buzzer het volgende:
Spreek je het uit als Aaiden of als Eden ?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, het is dus een undercover naam.
Iedereen legt nu de link Hitchhikers Guide, maar dat is misleiding !
Pas op voor de slang !
Het is Aiden als in
[afbeelding]
te verkrijgen bij
[afbeelding]
met een kleine hint richting de gruwelijkheden van deze familie
[afbeelding]
Eens sorry. Kom je uit amerika ofzo? En dude maak eens een betere OPquote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef Drifter__ het volgende:
kutnaam
Dat recht heb ik verworvenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |