quote:Op maandag 26 december 2005 21:46 schreef juiced het volgende:
Het ventje zal straks dit topic toch maar lezen zeg...![]()
Ehm, dat karakter heet Aidan!quote:Op maandag 26 december 2005 22:02 schreef Roellio het volgende:
Hij is gewoon vernoemd naar die gaylord uit "Sex and the City"![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 20:07 schreef Dirkh het volgende:
Kolere, waarom noem je dat kind niet "kick me"?
niet echt een kaknaam imho, maar ik denk niet dat 'ie er later zelf blij mee is...quote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef yosander het volgende:
Kak naamooh Aiden Douglas Adams kom is hier.!
![]()
sorry dat is mijn mening
quote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef yosander het volgende:
Kak naamooh Aiden Douglas Adams kom is hier.!
![]()
sorry dat is mijn mening
quote:Op maandag 26 december 2005 22:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
niet echt een kaknaam imho, maar ik denk niet dat 'ie er later zelf blij mee is...
Ik bedoel Frodo natuurlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 21:51 schreef WAT het volgende:
Hitchhiker's guide is nerd-literatuur.
Het verbaast me dat zijn broertjes niet Frollo en Tux heten.
ja.quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef Dead-Doll het volgende:
Douglas is toch die parfumzaak?
Wat weet jij daar nou van? Ze verkopen daar geen eau d'accuzuurquote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef Dead-Doll het volgende:
"Chanel nr. 1, Chanel nr. 2, Chanel nr. 3, Chanel nr. 4 en Chanel nr. 5 ... ETEN!!!!"quote:Op maandag 26 december 2005 22:31 schreef Dead-Doll het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 20:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Alleen al de Engelse uitspraak van de gemiddelde Nederlander is voor mij genoeg reden mijn kinderen later geen Engelse naam te geven
Anders verdiep je je eens in het topic...quote:Op maandag 26 december 2005 22:35 schreef yosander het volgende:
-Het-verkapte-kijk-mij-zoon-een-rijklui/kak/patser-naam-geven-topic-
je zou misschien eens moeten overwegen om je verwachtingspatroon aan te passenquote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef Jaytonism het volgende:
Wel tof.
Beetje boel subjectief onderwerp, maar had niet verwacht dat zo veel mensen het niéts vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |