abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 december 2005 @ 13:02:58 #51
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_33436748
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:42 schreef AlwaysConnected het volgende:
claudia de breij was idd stuken beter dan muiswinkel en vleuten
correctie: M&v V waren minder, de Breij was NOG minder
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Redactie Frontpage dinsdag 27 december 2005 @ 13:03:38 #52
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33436765
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef greatgonzo het volgende:

[..]

correctie: M&v V waren minder, de Breij was NOG minder
Ik wou net zeggen
pi_33437899
Ik vond van Vleuten en van Muiswinkel wel aardig eigenlijk. Moest zelfs een paar keer lachen. Ik weet niet zeker of ik hen vorige stuk heb gezien: ik kan me niets van een vakantiehuisje herinneren, maar ik heb er in iedere geval wel eerder dingen van gezien en die vond ik ook goed.

Claudia de Breij heb ik maar niet bekeken, dat leek me voor alle partijen het beste. Ik kan er dus niet over oordelen maar het is volgens mij ontzettend flauw geweest.
Ik snap trouwens niet waarom ik al een keer of twaalf een pijnlijk voorstukje van De Breij heb gezien en geeneen van Van Muiswinkel/Vleuten?
Helpt waar hij kan!
pi_33491314
M & V waren nog wel te doen.
De Breij, ik zat te huilen op de bank ik hield het niet meer... wat een brok ellende
En dan te bedenken dat er bedrijven zijn geweest die hun reclame eromheen hebben gepland en mensen die hun tijd hebben verdaan tijdens de show, en zelfs hebben gelachen. Is daar soms lachgas de zaal ingespoten? Dit kan toch niet anno 2006
pi_33491810
Ik zat de video van claudia te kijken en heb de gordijnen dicht gedaan, je wilt toch niet meemaken dat de buren zien dat je dat kijkt. Het lijkt me een gezellige meid, maar cabaret is dit niet....
pi_33541344
De show van Claudia op zich was best aardig, maar ze bracht het niet echt geweldig imo.
Die stomme stemmetjes van d'r die niet echt grappig zijn, huilen hoe zwaar het is om pot te zijn, boeiend allemaal.

Oh, en de liedjes waren kut.
pi_36414511
Wat een ontzettend verwend, over het paard getild, angstig, onzeker schreeuwerige maar vooral TALENTLOZE trut. (die in haar bedje denkt 'ík wil cabaretiere worden'). Moet je es opletten hoeveel keer per minuut die het over 'IK' heeft. Waarschijnlijk heeft een of andere slappe piemel van de VARA haar omhooggen.... ( sorry dat ik het zeg) want meer dan dom en voortdurend gelach ( en vaak zo hard dat ze mogelijke kritiek overstemt) lijkt er niet uit te komen. Misschien is een goede opleiding een idee. (bv iets met geschiedenis) Of natuurlijk zo snel mogelijk verdwijnen in een huwelijk met dezelfde of een andere slappe piemel die op haar valt. (hoe domheid een vrouw ook nog lelijk kan maken, tjonge wat een zielepoot.) ( verder gaat alles goed hoor!)
  maandag 27 maart 2006 @ 20:08:24 #58
127004 maril
Smeetsfan
pi_36414641
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:04 schreef pipotje het volgende:
Wat een ontzettend verwend, over het paard getild, angstig, onzeker schreeuwerige maar vooral TALENTLOZE trut. (die in haar bedje denkt 'ík wil cabaretiere worden'). Moet je es opletten hoeveel keer per minuut die het over 'IK' heeft. Waarschijnlijk heeft een of andere slappe piemel van de VARA haar omhooggen.... ( sorry dat ik het zeg) want meer dan dom en voortdurend gelach ( en vaak zo hard dat ze mogelijke kritiek overstemt) lijkt er niet uit te komen. Misschien is een goede opleiding een idee. (bv iets met geschiedenis) Of natuurlijk zo snel mogelijk verdwijnen in een huwelijk met dezelfde of een andere slappe piemel die op haar valt. (hoe domheid een vrouw ook nog lelijk kan maken, tjonge wat een zielepoot.) ( verder gaat alles goed hoor!)
Ze houd niet van mannen op die manier
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_36415791
Geachte Maril, Ik lees hier inderdaad dat ze pot is. dan is het geen slappe piemel geweest. Maar dan kan het bijna niets anders dan positieve discriminatie geweest zijn. ( och, een arme pot die geven we een kans, bij de VARA zijn ze vaker niet goed snik, zo lijkt het, alhoewel ze toch ook heel mooie programma''s hebben met heel talentvolle mensen) (en het gaat nog steeds goed met me) en het jammerst is dat ze nu ook nog is doorgedrongen tot de-wereld-draait-door.... Hoe is het mogelijk!!!! Naast héle grote talenten zoals Matthijs van Nieuwkerken en Astrid Joosten!! Zijn ze helemaal getikt daar bij de VARA???? En nu hou ik er weer even over op. Hartelijke groeten van pipotje.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:42:21 #60
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_36415845
goeie kick
Bij tijd en wijle aanwezig...
  maandag 27 maart 2006 @ 22:30:19 #61
127004 maril
Smeetsfan
pi_36419515
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:40 schreef pipotje het volgende:
Geachte Maril, Ik lees hier inderdaad dat ze pot is. dan is het geen slappe piemel geweest. Maar dan kan het bijna niets anders dan positieve discriminatie geweest zijn. ( och, een arme pot die geven we een kans, bij de VARA zijn ze vaker niet goed snik, zo lijkt het, alhoewel ze toch ook heel mooie programma''s hebben met heel talentvolle mensen) (en het gaat nog steeds goed met me) en het jammerst is dat ze nu ook nog is doorgedrongen tot de-wereld-draait-door.... Hoe is het mogelijk!!!! Naast héle grote talenten zoals Matthijs van Nieuwkerken en Astrid Joosten!! Zijn ze helemaal getikt daar bij de VARA???? En nu hou ik er weer even over op. Hartelijke groeten van pipotje.
Okè pipotje
Ik heb geen hekel aan Claudia zoals ik al eerder elders heb vermeld , maar je hebt gelijk sommige mensen passen beter bij een bepaald programma, Claudia had vorig jaar een programma
in de avonduren Vara laat heten dat en daar vond ik haar beter (ook trouwens Cafè de wereld)
en inderdaad doet Astrid Joosten het die keren dat ze het deed beter.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')