Planken zijn 35 cm; de muur waar ik ze op zou willen hangen is een uitstekend hoekmuurtjequote:Op maandag 26 december 2005 23:52 schreef longinus het volgende:
Wat TS vergeet te melden is de lengte van de planken en de muur.
als de muur 3 meter is dan moet het kunnen, afhankelijk van de steensoort en de pluggen die hij gebruikt. Ik ga hierbij wel uit dat het huis een betonnen konstruktie heeft.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | XX {liftschacht} XX XX XXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXX {planken}Z Z Z |
Bijna goed. 'n voorraad metaal voor het betere kluswerk, stukken kunststof staf en andere loodzware dingen..quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
100 tot 150 kilo per plank? ga je je collectie goudstaven tentoonstellen ofzo?
F*S=F*Squote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef Brighteyes het volgende:
En het hangt ook wel een klein beetje van de 'diepte' van de planken af. Ga je dat gewicht op een plakje van 10 cm diep doen of 50 cm. Dat geeft ook nogal wat verschil aan hangkracht.
Zoals ik eerder deze week zei, ik was geen ster in natuurkunde, dus ik weet niet helemaal hoe ik het uit moet gaan leggen.
1 2 | --------o--------- |
Offtopic rant van opa over vroegah, toen je nog usenet had, en nieuwsgroepen, en iedereen news las met een nieuwslezer met een fixed-size font, en ASCII-art, en *iedereen* wist waar perth lag.quote:
ANSI BBS'en in kleur zijn een revolutie!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:57 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Offtopic rant van opa over vroegah, toen je nog usenet had, en nieuwsgroepen, en iedereen news las met een nieuwslezer met een fixed-size font, en ASCII-art, en *iedereen* wist waar perth lag.
Tenminste, totdat de top-posters kwamen, en proportionele fonts, en AOL, en de haagse hogeschool, en nog veel meer ellende.
Forums zijn eigenlijk een hele beroerde implementatie van NNTP. Maar goed, ik dwaal af..
Pah. Tot ver in de 21-e eeuw werd je gestenigd als je tekst niet 7-bit clean was. En terecht. Kleur is net zoiets als het [/blink] tag van netscape, en als je zonodig moeilijke woorden met trema's wilt gebruiken dan bedenk je maar een goed synomiem. En die fransen hebben sowieso niets te zoeken op internet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef Swetsenegger het volgende:
ANSI BBS'en in kleur zijn een revolutie!
600 Kg dan moet je toch voor een goede verankering in de muur gaan zorgenquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
100 tot 150 kilo per plank? ga je je collectie goudstaven tentoonstellen ofzo?
en 6 planken á 100 kilo belasting per stuk leveren volgens mijn rekenmachine toch al
minimaal 600 kilo op, geen 500.
Dat zou op zich nog wel gaan (omdat 't over zo'n groot aantal planken verdeeld is), maar ik ben er banger voor dat ik 't hele muurtje uit z'n verband trek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
600 Kg dan moet je toch voor een goede verankering in de muur gaan zorgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |