Ja maargoed dan smaakt het wel anders.quote:Op maandag 26 december 2005 19:10 schreef Alicey het volgende:
Lijkt me lastig, want bijna overal zit wel water in.
Da's idd water met een smaakje.quote:Op maandag 26 december 2005 19:10 schreef juiced het volgende:
Bier!
Dus iemand lust het niet omdat het anders verwerkt wordt?quote:Op maandag 26 december 2005 19:12 schreef Alicey het volgende:
Ik denk dat er best wel mensen zijn die er iets tegen hebben, hetgeen ook nog er mee te maken kan hebben dat je lichaam kraanwater anders verwerkt dan bijv. vruchtensap.
Kan het bijna niet geloven, als ik snel met een oordeel klaar sta zou ik zeggen dat het aanstellerij is. Maar ja. Water is toch de bron van alles, vind het maar raar als je het niet lust.quote:Op maandag 26 december 2005 19:12 schreef the900 het volgende:
Ja, die bestaan. Beetje googlen kom je iig op fora enzo waar dat iemand dat een keer heeft gepost. Sommigen klinken behoorlijk serieus
Het kan wel zorgen voor bijv. braakneigingen, daar doelde ik meer op..quote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dus iemand lust het niet omdat het anders verwerkt wordt?
"Apart."
quote:Op maandag 26 december 2005 19:12 schreef remlof het volgende:
Krijg je ook rode vlekken als je doucht?
Er is water wat ik echt niet te drinken vind, maar dat ligt dan eerder aan toevoegingen die zijn gemaakt.quote:Op maandag 26 december 2005 19:16 schreef Lkw het volgende:
[..]
Kan het bijna niet geloven, als ik snel met een oordeel klaar sta zou ik zeggen dat het aanstellerij is. Maar ja. Water is toch de bron van alles, vind het maar raar als je het niet lust.
Gekke manier van doelen. Prettig kerstfeest, dame.quote:Op maandag 26 december 2005 19:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het kan wel zorgen voor bijv. braakneigingen, daar doelde ik meer op..
De TS had het over moeten kotsen van, vdaar.quote:Op maandag 26 december 2005 19:19 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Gekke manier van doelen. Prettig kerstfeest, dame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |