O? Ik hoorde van zowel gr8w8 en paxlie dat de happiness wel belangrijk was?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:16 schreef Deep het volgende:
Happiness maakt niet echt veel uit bij crimes, het is meer je crime exp.
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:05 schreef gr8w8 het volgende:
Goed, iets anders: We hoeven nog maar 50k voor de uitbreiding. Dat kan ik lenen bij de bank, maar dan moet het wel asap terug betaald worden, want dat kost 1 % rente per dag. Dat zal geen probleem zijn, één OC en het is weer in orde.
Maar welke 5 laten we toe...
quote:You donated $50,000 money to your Faction.
Dat dacht ik ook, maar het is echt niet zo dat als je strax in een mansion zit je opeens betere crimes kan doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:05 schreef gr8w8 het volgende:
Dat dacht ik ook! Hoe meer crime exp, hoe hoger de crimes die je mogelijk succesvol kunt doen, maar bij lage happiness neemt de slaginsgkans ook af...
Zet alle kandidaten anders even op een rijtjequote:Op woensdag 28 december 2005 09:05 schreef gr8w8 het volgende:
Dat dacht ik ook! Hoe meer crime exp, hoe hoger de crimes die je mogelijk succesvol kunt doen, maar bij lage happiness neemt de slaginsgkans ook af...
Goed, iets anders: We hoeven nog maar 50k voor de uitbreiding. Dat kan ik lenen bij de bank, maar dan moet het wel asap terug betaald worden, want dat kost 1 % rente per dag. Dat zal geen probleem zijn, één OC en het is weer in orde.
Maar welke 5 laten we toe...
Verwacht je nou dat iemand meteen hem terugpakt na een keer?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:58 schreef Lyssa het volgende:
Requim mugged you and stole $48 from your wallet.
terwijl ik online was..
Ik wil wel graagquote:Op woensdag 28 december 2005 11:22 schreef RCHY het volgende:
[..]
Zet alle kandidaten anders even op een rijtje![]()
ik zeg t alleen maar, zodat men kan kijken hoe en wat.. trouwens slechts een berichtje van paxlie was al voldoende..quote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat iemand meteen hem terugpakt na een keer?
Ik ga niet zomaar iemand aanvallen die in een beetje sterke faction zit..![]()
Ik heb even een berichtje gestuurd naar die sjaak met wat uitleg waarom het nogal aanvallend overkomtquote:Op woensdag 28 december 2005 12:16 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Verwacht je nou dat iemand meteen hem terugpakt na een keer?
Ik ga niet zomaar iemand aanvallen die in een beetje sterke faction zit..![]()
Das de derde keer al dat ie me het ziekenhuis in stuurt.quote:demz2dan mugged you and stole $44 from your wallet.
Paxlie, zal ik hem effe hospitalizen?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Das de derde keer al dat ie me het ziekenhuis in stuurt.
Hij zit bij een redelijke faction dacht ik zoquote:Op woensdag 28 december 2005 13:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Paxlie, zal ik hem effe hospitalizen?
is al gebeurd [14.gif]quote:Op woensdag 28 december 2005 13:12 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Paxlie, zal ik hem effe hospitalizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |