Precies heb ik ook, stond er nog een vinkje voor, maar liet mijn mannetje de hele tijd zijn spulle flikkeren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:50 schreef washandje het volgende:
Nou ik ben al wel erg lang lvl 2....
Ik kan nu wel alles uit de sweet shop stelen, maar die market stall werkt nog niet helemaal mee. Bruin met volle happiness...
Ja de vinkjes zijn al weg hier, dat is wel balen. Was een stuk makkelijker toen ze er nog warenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:54 schreef Sautor het volgende:
[..]
Precies heb ik ook, stond er nog een vinkje voor, maar liet mijn mannetje de hele tijd zijn spulle flikkeren.
Liggen al veel cd's op de grond daar
Ja vandaag zijn ze dan weggegaan, maar ik wist nog dat er eentje voor stond..quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:56 schreef washandje het volgende:
[..]
Ja de vinkjes zijn al weg hier, dat is wel balen. Was een stuk makkelijker toen ze er nog waren
Dreigmailtje naar m gestuurd, als ie doorblijft gaan moet je het maar zeggenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:30 schreef RCHY het volgende:
LuciferSeth attacked you and left you lying on the street
Is al de tweede keer dat deze kerel mij heeft aangevallen.( http://www.torncity.com/profiles.php?XID=183227 ) Iemand zin om hem af te maken?
nog niet aanvallen , en veel meer punten in je spd/dex steken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef PPL het volgende:
Iemand nog tips ?
Welke stats zou ik wat meer aan moeten werken ?
Zit ik een beetje op schema (in ogenschouw nemende dat ik slechts 4 dagen bezig ben) ?
Zal ik iemand gaan aanvallen, of is het nog te vroeg ?
[afbeelding]
Dit is me 2x gebeurd door dezelfde persoon. Wat is Stalemated?quote:lemonhead attacked you and you Stalemated
Dat hij weggevlucht is of dat er geen reet gebeurde..quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is me 2x gebeurd door dezelfde persoon. Wat is Stalemated?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef PPL het volgende:
Iemand nog tips ?
Welke stats zou ik wat meer aan moeten werken ?
Zit ik een beetje op schema (in ogenschouw nemende dat ik slechts 4 dagen bezig ben) ?
Zal ik iemand gaan aanvallen, of is het nog te vroeg ?
[afbeelding]
Dat je beiden er niet in geslaagd bent om de ander al zijn levenspunten af te nemen binnen de 25 beurten. Maar aanvallen is niet het beste om te doen, zeker onder level 5. Je krijgt wel meer experience, maar niet de bijbehorende stats. En wordt je dus de zwakste speler zodra je en hoger level behaald en dus telkens de sigaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit is me 2x gebeurd door dezelfde persoon. Wat is Stalemated?
En dat met defence level 10quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Dat je beiden er niet in geslaagd bent om de ander al zijn levenspunten af te nemen binnen de 25 beurten. Maar aanvallen is niet het beste om te doen, zeker onder level 5. Je krijgt wel meer experience, maar niet de bijbehorende stats. En wordt je dus de zwakste speler zodra je en hoger level behaald en dus telkens de sigaar.
Check. Maar dan gaan we dus toch voor het totaal plaatje en niet opgrond van het eerst komt, het eerst maalt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef Deep het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je dat recruiten niet op level mag baseren, een hoger level betekend niet dat je ook actiever bent, misschien valt diegene gewoon wel erg veel aan. Het lijkt me wijs om ook total stats er in op te nemen.
me 2...en pax kan me er niet uit halen omdat ik wel eens op zijn pc inlogquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en nu gejailed voor iets waar ik de laatste 2 weken niet meer gejailed voor ben
Tot ik mensen probeer te busten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb nergens last van.
Dan is de slaagkans groter, je kan altijd nog opgepakt worden...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Zit nu ook in jail, er stond vinkje bij cd's verkopen, betekent dat niet dat je daarvoor niet in de jail kan komen?
Ik deed dat dus, en nu zit ik toch weer in jail
jou lukte nog, toen laryssa en vastquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Tot ik mensen probeer te busten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |