Wat betekent dat voor FOK!kers waarvoor nu geen ruimte is?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef gr8w8 het volgende:
Feli beide!
Zeg, wat doen we straks als we 5 nieuwe FOK!kers kunnen toelaten?
- De vijf hoogste levels en dus ongetwijfeld de actiefste?
- De vijf oudste spelers?
En wie dan?
En hoe gaan we verder met het geld van de OC's?
Mijn voorstel:
De factieleden in volgorde van de grootste schulden (op dit moment, voordat iemand nu dus gaat storten!) een goed huis bezorgen door middel van een lening:
- Level 5 en hoger Semi-Detached house - $75,000
- Level 10 en hoger > Detached house - $300,000
Waarbij ze dus even zelf aangeven hoeveel geld ze daarvoor nog moeten lenen van de factie.
Daarna wapens kopen:
Eerst iedereen een chainsaw, M4A1 carbine en een Magnum, daarna door voor de Steyr Aug en Samurai Sword. Iedereen die al dat type wapen heeft geef het even aan straks.
Wat denkt U?
en welk level hadden jullie hier in gedachten ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:16 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel voor een hoger lvl in de faction. Tegen de tijd dat er weer mensen bij kunnen, zijn diegene die nu te laag lvl zijn wel weer hoger...
Minimaal 4quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:31 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en welk level hadden jullie hier in gedachten ?
compleet mee eensquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef Deep het volgende:
Ik vind eigenlijk dat je dat recruiten niet op level mag baseren, een hoger level betekend niet dat je ook actiever bent, misschien valt diegene gewoon wel erg veel aan. Het lijkt me wijs om ook total stats er in op te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |