abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 november 2001 @ 03:25:26 #1
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2220659
...
Vanavond met m'n beste vriendin naar de film geweest, daarna thuis nog wat gedronken, gezellig op de bank tv gekeken, tegen elkaar aangelegen, geknuffeld, gezoend... We hebben er allebij geen spijt van maar ik weet even niet wat nu. We willen allebei geen relatie, maar wel gewoon vriendjes blijven... Zucht! Wat moet ik! Ben ik verliefd? Was het een opwelling? Help!
Action is the enemy of thoughts
pi_2220670
en geeneens sex ?
pi_2220745
Ik zit (zat) min of meer in de zelfde situatie. Je moet er gewoon goed met elkaar over praten, als jullie t er samen mee eens zijn, dan kan de vriendschap gewoon lekker door gaan met af en toe wat zoenen en eventueel meer... Maar pas wel op, je vriendschap kan er van naar de klote gaan...

Succes en veel plezier

zondag 18 november 2001 @ 04:06:24 #4
18087 shwahh
lekker djonko roken
pi_2220812
stom dat je haar gezoend hebt? nee man
stom dat je haar niet genomen hebt? JA ABSOLUUT

je hoort idd vaak dat sex met je beste vrienden just not done is

nou geloof me ......... het hooft zeker niet altijd fout te gaan
het is mij wel eens overkomen en ik kan er met gerust hart van zeggen dat we er allebij geen spijt van hebben gehad

sterker nog we maken regelmatig schuine opmerkingen in het bijzijn van andere vrienden die het niet weten
en wij hebben er alleen maar meer lol door gekregen

moonen maakt de dag mooi
pi_2221058
praat het even uit met je vriendin

misschien is een sexrelatie wel wat (overigens serieus bedoeld)

If you cry by having lost the Sun, you won't be able to see the stars
  zondag 18 november 2001 @ 09:43:00 #6
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2221329
quote:
Op zondag 18 november 2001 03:46 schreef Martinezzz het volgende:
Ik zit (zat) min of meer in de zelfde situatie. Je moet er gewoon goed met elkaar over praten, als jullie t er samen mee eens zijn, dan kan de vriendschap gewoon lekker door gaan met af en toe wat zoenen en eventueel meer... Maar pas wel op, je vriendschap kan er van naar de klote gaan...

Succes en veel plezier

Waneer gaat je vriendschap dan naar de klote?
  zondag 18 november 2001 @ 10:25:24 #7
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2221429
Als slechts 1 van jullie 2'en verliefd is (en dus serieus is), en de ander voor de lol eraan meedoet zich al dan niet realiserend dat de ander verliefd is.

Kortom, zorg ervoor dat jullie allebei weten wat jullie willen. Wil 1 van jullie 2 meer dan de ander, gewoon een stapje terugdoen, het uitpraten en verdergaan als 'gewone' vrienden.

pi_2221936
Gewoon neuken die handel en verder nix...
Alleen de lusten en niet de lasten, mooi toch?

Waar zit precies het probleem

zondag 18 november 2001 @ 12:46:23 #9
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_2222163
quote:
Op zondag 18 november 2001 12:16 schreef Tranceptor het volgende:

Het begrip 'vriend' komt vast niet voor in jouw vocabulaire
  zondag 18 november 2001 @ 13:56:35 #10
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_2222757
quote:

Zucht, is het zó moelijk normale reacties te plaatsen?
  woensdag 21 november 2001 @ 12:19:01 #11
18165 Drivers
Blijf jezelf :)
pi_2251633
Euhm

ik heb hetzelfde gehad met een beste vriendin van mij.In het begin is het best leuk en aardig en zelfs nu hebben we het nog wel eens moeilijk ermee om toch beide niet te zoenen of wat dan ook. we vinden van elkaar dat we lekker zoenen en willen het best af en teo doen, maar we willen geen relatie omdat we beide de vriendschap zoals we nu hebben niet kwijt willen en we denken dat als we een relatie zouden krijgen het wel mis zal gaan met onze vriendschap.
Eigenlijk hebben we dan ook afgesproken om niet met elkaar te zoenen, maar ahc je soms heb je daar wel zin in en gebeurd het nog wel . Voor de rest gata onze vriendschap heel goed en natuurlijk hebben we wel eens meningsverschil maar ach ja.,

Praat er in ieder geval met haar over en laat eens weten wat jullie hebben gedaan .

Succes

P.S. Inderdaad veranderd vaak een relatie tussen de 2 betreffende personen, maar tussen mij en mijn beste vriendin heeft het juist heel veel goed gemaat . Ik wens jou het beste

[Dit bericht is gewijzigd door Drivers op 22-11-2001 10:24]

Moi
  woensdag 21 november 2001 @ 12:34:18 #12
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_2251774
je vriendschap is in ieder geval niet meer hetzelfde...ik heb het ook een keer gehad...en die jongen zie ik nu bijna nooit meer..tenzij ik 'm toevallig tegenkom..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 21 november 2001 @ 12:36:22 #13
15206 J.B
Jostie Banaan is een Aardbei!!
pi_2251793
Beetje jammer wel...

Maar Qarinex hierboven heeft wel beetje boel gelijk...

Sorry m8...

I rest my case!!

[Dit bericht is gewijzigd door J.B op 21-11-2001 12:38]

Life Is What Happens To You, While Your Busy Making Other Plans..
pi_2251814
quote:

Ah! 13 jaar oud?
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_2252053
Hmmm, klinkt zeer bekend in de oren. Is idd. dé manier om een vriendschap naar de tering te helpen (zie reactie Qarinx), maar.... (ja daar komt ie) het kan ook de band versterken, echt waar.

Waar het vooral om gaat is - en dat geldt volgens mij in elke relatie, wat voor soort ook -, is duidelijkheid. Dus, Twi zei het ook al, wat wil jij en wat wil zij?
Vogel het eerst uit voor je zelf uit (wees eerlijk tegen jezelf) en als je dat niet lukt, probeer dan 'es voor langere periode afstand te nemen (als je elkaar regelmatig ziet) en kijk wat dat voor effect op je heeft: hoe groot de "mis-graad" is.

D'r zijn grofweg 3 mogelijkheden, IMO:

- Een van jullie 2 wil meer, kans dat de vriendschap in stand blijft is klein, met dezelfde kwaliteit als eerst helemaal klein. Oplossing is elkaar tijd en ruimte te geven; dus elkaar voor een periode mijden: kan dus als gevolg hebben een verloren vriendschap.

- Jullie zijn het er allebei mee eens dat het leuk/lekker was, maar toch niet voor jullie weggelegd. Dan zit je wel goed, je blijft vrienden, en zal er later alleen nog maar hartelijk om kunnen lachen.

- Jullie vinden het allebei wel voor herhaling vatbaar, dus dit mondt óf uit in een vrije sex-relatie óf een relatie girlfriend-boyfriend, standaard. Op zich zit je dan ook wel goed, alleen de periode na "het meer dan leuk vinden" kan wel 'es lastig worden, vooral als de een wil stoppen en de ander niet. Ook hier geldt weer tijd en ruimte.

In alle 3 de gevallen succes! Doordat ik talent heb om mezelf in zulke situaties te manouvreren , ben ik inmiddels er een expert in, niet altijd even leuk; ik weet hoe zwaar het kan zijn.

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_2252325
Ik heb het zelfde gedaan maar dan met mn beste vriend..
Ik was op zijn verjaardag en aangezien hij in Zaandam woont en ik in Utrecht zou ik daar het weekend blijven.. Nou na een avondje stappen en flink zuipen belandde we op de bank zoenen en friemelen.. Ik wilde met hem naar bed maar dat kon helaas niet.. Waarom niet omdat zijn ouders thuis waren en ik sliep in de kamer naast zijn ouders.. Hij wilde niet dat zijn ouders er achter kwamen.. Nou na die avond was hij helemaal gelukkig want hij was verliefd.. En ik niet.. Ik had al een vriend.. Ik wilde niets met mn beste vriend.. Ja alleen vriendschap.. Hij kon daar toen niet mee omgaan en is bij ons thuis weg gebleven.. Nu na 2 jaar heeft hij weer contact opgenomen.. En blijft het contact moeilijk.. Dussuh denk goed na en doe zeker niet zoals ik..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  woensdag 21 november 2001 @ 14:04:01 #17
18305 Tranced
Zit me niet zo aan te kijken!
pi_2252493
Ik heb hetzelfde ongeveer meegemaakt een paar weken geleden met een goede vriendin van mij die ik al een jaartje of 6 ken...

Op mijn verjaardag zijn wel met een boel naar De Illusion in Belgie gegaan, om een uur of 3 gingen we naar huis.. ik met hara in mijn auto en de rest met andere auto's via een andere weg terug naar NL.. onderweg kregen we het idee om nog even in Turnhout te gaan kijken of er iets open was.. van het een kwam het ander eigenlijk...

De paar weken naderhand was het contact toch raar.. we willen allebei zeker geen relatie, nu is het wel weer een beetje op het oude niveau maar het is toch niet zoals het was

"Computer games don't affect kids, I mean if Pac Man affected us as kids, we'd all run around in a darkened room munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc
pi_2255048
Ik zou teruggaan en sexen...

Nu heb je half de vriendschap verneukt, dan maar helemaal

pi_2255065
quote:
Op woensdag 21 november 2001 12:38 schreef Mr_Opel het volgende:

[..]

Ah! 13 jaar oud?

vermoeiend als mensen sarcasme niet begrijpen ...

[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 21-11-2001 19:22]

pi_2255082
quote:
Op woensdag 21 november 2001 13:45 schreef Tally het volgende:
Ik heb het zelfde gedaan maar dan met mn beste vriend..
Ik was op zijn verjaardag en aangezien hij in Zaandam woont en ik in Utrecht zou ik daar het weekend blijven.. Nou na een avondje stappen en flink zuipen belandde we op de bank zoenen en friemelen.. Ik wilde met hem naar bed maar dat kon helaas niet.. Waarom niet omdat zijn ouders thuis waren en ik sliep in de kamer naast zijn ouders.. Hij wilde niet dat zijn ouders er achter kwamen.. Nou na die avond was hij helemaal gelukkig want hij was verliefd.. En ik niet.. Ik had al een vriend.. Ik wilde niets met mn beste vriend.. Ja alleen vriendschap.. Hij kon daar toen niet mee omgaan en is bij ons thuis weg gebleven.. Nu na 2 jaar heeft hij weer contact opgenomen.. En blijft het contact moeilijk.. Dussuh denk goed na en doe zeker niet zoals ik..
Kijk HIER zou ik nou 'ach dertien jaar' onder plakken!
pi_2256929
quote:
Op woensdag 21 november 2001 19:22 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Kijk HIER zou ik nou 'ach dertien jaar' onder plakken!

Wat jij wil..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_2260551
wat is er nou stom aan, als jullie het allebei prima vinden dat je vriendjes blijft...nie zeuren...
pi_2260583
quote:
Op zondag 18 november 2001 13:56 schreef Reintje het volgende:

[..]

Zucht, is het zó moelijk normale reacties te plaatsen?

sommigen willen leuk overkomen..

maaruh, ik zou het bij 1 keer laten..je zegt het zelf, wil vriendschap niet kwijt..nou dan?? lijkt me gewoon niet verstandig om met een goede vriendin te "klooien"

pi_2261672
quote:
Op donderdag 22 november 2001 08:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Wat jij wil..

Wat is dat nou voor reply ? Wat ik wil, ik wil dat er 13 jaar oud onder geplakt wordt. Ben je dan blij?
pi_2261684
quote:
Op donderdag 22 november 2001 15:36 schreef SYCO het volgende:

[..]

sommigen willen leuk overkomen..

En sommige zijn leuk. Alsof de topicstarter zo'n serieus tiepje is. Het antwoord ligt vlak voor hem, waarom zou hij een topic moeten openen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')