Staande ovatie voor de keukenstafquote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik moet toch wel heel even de aandacht hier voor vragen
want tegen al mijn verwachtingen in
was met name het hoofdgerecht, het nagerecht moet nog
en hoewel de groenten ontbraken
maar het hoofdgerecht was subliem
eend in cranberriesaus en aardappels gebakken in eendenvet
HEERRRRRLIJK
quote:Op maandag 26 december 2005 20:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Staande ovatie voor de keukenstaf![]()
maar vindt de keukenbrigade het niet onbeleefd dat de gasten gedurende het uitbuiken tusen de gangen door alweer achter de PC verdwijnenquote:
neuhquote:Op maandag 26 december 2005 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar vindt de keukenbrigade het niet onbeleefd dat de gasten gedurende het uitbuiken tusen de gangen door alweer achter de PC verdwijnen![]()
nee want ik moet na het eten weer meteen uit de buurt van de keuekn blijvenquote:Op maandag 26 december 2005 20:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar vindt de keukenbrigade het niet onbeleefd dat de gasten gedurende het uitbuiken tusen de gangen door alweer achter de PC verdwijnen![]()
Is ook!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
alle lof voor tim, ik wist wel dat ik hem kon leren koken
en ow ja de saus was van Ang3l
Mag je niet eens mee helpen om de afwas te doen ?quote:Op maandag 26 december 2005 21:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee want ik moet na het eten weer meteen uit de buurt van de keuekn blijven
Ik heb van mijn ex een heel goed werkende afwachmachine voor mijn verjaardag gekregenquote:Op maandag 26 december 2005 21:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag je niet eens mee helpen om de afwas te doen ?
Briljant is nou ook weer overdrevenquote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Hij is een briljante kok, een goed danser en erg attent en charmant
vertel! vertel!quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Ang3l het volgende:
OMG!!!!!!!!
De bel ging net en wete je wie......!!!!!1!!!!!!!
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Kerstman?quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Ang3l het volgende:
OMG!!!!!!!!
De bel ging net en wete je wie......!!!!!1!!!!!!!
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
En deze verklaring is zonder enige pressie tot stand gekomen?quote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik bied bij deze mijn excuses aan voor alle in het verleden gemaakte statements die nadeling zóúden kúnnen uit vallen voor Ang3l.
nou ik zitt hier nog midden in de kerst-stress hoorquote:
Maar je had het hoofdgerecht toch al achter de kiezenquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef Ang3l het volgende:
Uhm jongens.... ik ben ff Kerst vieren met de Dokter
Goed! Nu is het dus definitief! Eten bij Ang3l is levensgevaarlijk!quote:Op maandag 26 december 2005 21:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik bied bij deze mijn excuses aan voor alle in het verleden gemaakte statements die nadeling zóúden kúnnen uit vallen voor Ang3l.
ik niet, kzit nu aan de koffie (lekker thuisquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik zitt hier nog midden in de kerst-stress hoor
Je kunt toch niet ontkennen dat ik niet mun uiterste best doe je er doorheen te slepen!quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik zitt hier nog midden in de kerst-stress hoor
GA NAAR HUIS!quote:Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan zolang ik nog in vijandelijk gebied ben geen uitspraken doen die mijn gezondheid schade zouden kunnen doen
Owh... er zijn ook nog tapa's... Logisch eigenlijk ook als Ang3l kookt! Dan bestel je voldoende tapa's!quote:Op maandag 26 december 2005 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GA NAA HUIS!
(maar laat de tapas hier)
als ik het nodig is kom ik je daar wel redden hoorquote:Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan zolang ik nog in vijandelijk gebied ben geen uitspraken doen die mijn gezondheid schade zouden kunnen doen
Je had je vingers kwijlend afgelikt bij het zien en ruiken van de overheerlijke wilde eend ja!!! En vooral die smeuige zoete creme de casis sausquote:Op maandag 26 december 2005 21:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Owh... er zijn ook nog tapa's... Logisch eigenlijk ook als Ang3l kookt! Dan bestel je voldoende tapa's!
Nog behoefte aan Tapas ookquote:Op maandag 26 december 2005 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GA NAAR HUIS!
Volgens mij wel zo ongeveer en kom ik met gewoon op je hulp geroep afquote:Op maandag 26 december 2005 21:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
weet je waar het is?
hij mag van jou dus gevaarlijke uitspraken doen?quote:Op maandag 26 december 2005 21:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
GA NAAR HUIS!
Ik héb het toch ook gezien? Dat je die saus over die eend hebt gegoten zodat je niet kunt zien dat de buitenkant verbrand is en het bloed er van binnen nog uitloopt. Ik ben zo blij dat we nog geen geur internet hebben! Maar dan was je waarschijnlijk net strafbaar geweest!quote:Op maandag 26 december 2005 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had je vingers kwijlend afgelikt bij het zien en ruiken van de overheerlijke wilde eend ja!!! En vooral die smeuige zoete creme de casis saus
WILDE eend? Eentje van de snelweg geplukt?quote:Op maandag 26 december 2005 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had je vingers kwijlend afgelikt bij het zien en ruiken van de overheerlijke wilde eend ja!!! En vooral die smeuige zoete creme de casis saus
uit de grill.. zat in de radiateur.. gelijk al gekooktquote:Op maandag 26 december 2005 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
WILDE eend? Eentje van de snelweg geplukt?
Parleurquote:Op maandag 26 december 2005 21:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Ik héb het toch ook gezien? Dat je die saus over die eend hebt gegoten zodat je niet kunt zien dat de buitenkant verbrand is en het bloed er van binnen nog uitloopt. Ik ben zo blij dat we nog geen geur internet hebben! Maar dan was je waarschijnlijk net strafbaar geweest!
Volgens mij moest jij op zaterdag of zo eens een fok kookclubje beginnenquote:Op maandag 26 december 2005 21:36 schreef Cybart het volgende:
dat groene randje met daar midden in de losgeslagen rugdelen van de acteur uit "The Passion Of The Christ" was een hoofdgerecht?????/
oooooooh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |