Hallo Crenoquote:
Ja dus ook topic 1510quote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef creno het volgende:
ik ben nog net op tijd voor sluitingstijd zie ik
effe vlug terug lezen hoor
Zo erg?quote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef Ang3l het volgende:
'T is dat ik gezopen heb, maar ik wil ei'k best wel de stad in
Ze zeggen 't van boter, maar ìk ben 't!
Zou het dan toch aan die creme de cassis saus gelegen hebben, of zouden die cranberries toch zijn gaan gistenquote:
geen Cranberries, BLUEberriesquote:Op maandag 26 december 2005 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zou het dan toch aan die creme de cassis saus gelegen hebben, of zouden die cranberries toch zijn gaan gisten![]()
Cran of Blue, of gewoon die never eating berries van the blue lagoonquote:
Die hebben de rest van de feestbeesten hier gegeten.quote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cran of Blue, of gewoon die never eating berries van the blue lagoon![]()
Die werkten daar toch ook als aphrodisiac![]()
Ach arme jij,quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben de rest van de feestbeesten hier gegeten.
"Ik ga zo naar bed."
2 dingen begin met je collega's nooit over Dick Boonmanquote:
Wiesda?quote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
2 dingen begin met je collega's nooit over Dick Boonman
Sjoerd alweer weg dan? Om iets op bot te vieren?quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hebben de rest van de feestbeesten hier gegeten.
"Ik ga zo naar bed."
quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sjoerd alweer weg dan? Om iets op bot te vieren?
Zeg, mag ik OOK eensquote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef petre86 het volgende:
Ang3l is geil?
mag ik zeker niet om foto's vragen he?
Arme Stephquote:
Alsof het ZO verschrikkelijk was!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
hehe kerst is voorbij
Jahquote:
Je gaat het wel filmen he, op de dramatische manier waarop we't voorgesteld haddenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu oud en nieuw nog, dan ga ik gourmetten in mijn eentje, en dan om 12 uur ga ik een rotje af steken en snel een glas bubbels en dan weer te bed, zit dat jaar er ook weer op
ik heb globaal wat terug gelezen, maar wat zijn de vragen ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hallo Creno![]()
en ben je alweer bij met het teruglezen van het vorige topic![]()
er heersen namelijk nog wat vragen bij een paar mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |