Dan weet ik het goed gemaaktquote:Op maandag 26 december 2005 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
k ben bang, dak nie meer mag rijden![]()
Ang3l heeft nu al gewonnen, want k kan het echt nietquote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan weet ik het goed gemaakt
dan beginnen we de volgende meet met een partij armpje drukken tussen Burner en Ang3l
en hebben jullie nog een kleine 2 maanden voor een trainingskamp![]()
Vasteloavend!quote:
vasteloavendquote:Op maandag 26 december 2005 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Vasteloavend!
*hang*
*kerstfilms en dergelijke, al dan niet aanverwante zaken ontwijk*
Hoe gaat het hier dan opeens?!Hey Burner82! Joh!!
Ach, dan zeg je dat jouw kalender wat ontregeld is en dat vaste avond = vasteloavend, gewoon "verkeerd begrepen" en dan pak je der ene Hertog Jan of een Brandsken beej en hoppa, avond én maag: gevuld!quote:Op maandag 26 december 2005 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
vasteloavendda duurt nog ff, maar de 11e van de 11e is wel al geweest, dus altijd een excuus om te zuipen
![]()
![]()
nee hoor, na de 11e van de 11e is het carnavals seizoen begonnenquote:Op maandag 26 december 2005 22:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ach, dan zeg je dat jouw kalender wat ontregeld is en dat vaste avond = vasteloavend, gewoon "verkeerd begrepen" en dan pak je der ene Hertog Jan of een Brandsken beej en hoppa, avond én maag: gevuld!
Dat klinkt een beetje als "ik heb een slimme belg gezien"quote:
ben je biquote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef Cybart het volgende:
bi zijn is cool
lesbiennes kut, want die zijn dan weer onbereikbaar
en claudia de brij is best grappig (zelfs als ik haar achternaam niet kan spellen)
ik had het ook over mezelf he?quote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef Burner82 het volgende:
[quote]Op maandag 26 december 2005 22:57 schreef petre86 het volgende:
hier nog een wijze uit het oosten![]()
[/quote
technisch gezien, ben ik uit het zuidoostenmaar, nie echt wijs
quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als "ik heb een slimme belg gezien"
ik ben non-practiserend homo !quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je bi? ( alleen vandaag?
)
[..]
en onderrnemer volgens je fotoboekquote:Op maandag 26 december 2005 23:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik ben non-practiserend homo !
al een tijdje
mjah spelfout ... sinds 8 mei al blijkbaar....quote:Op maandag 26 december 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
en onderrnemer volgens je fotoboek
niet practiserend.. naar keuze of gedwongen?
whehe.. hij wilde niet meedoen?quote:Op maandag 26 december 2005 23:07 schreef Cybart het volgende:
[..]
mjah spelfout ... sinds 8 mei al blijkbaar....
niet practiserend.... nouja de laatste slagroom actie met een vrouw beviel erg goed
haar (nu ex) vriend vond het alleen minder?????
is maar 1 meid, bij wie ik bi benquote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben je bi? ( alleen vandaag?
)
[..]
ik had het ook over mezelf he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |