En nu nog een keer in ABN...quote:
Het is een afkorting, you do the math.quote:
Ze heeft er een liedje op geschreven, wist je dat ?quote:Op woensdag 28 december 2005 09:56 schreef I_doubt het volgende:
S T E M F O R M U L I E R
De volgende 3 users krijgen of verliezen 2 punten
1. ChantalC +2
2. Demins +2
3. Zw0rld +2
Motivatie
ChantalC (+2) Omdat ze zich kennelijk graag vermaakt met Demins.
Demins (+2) Omdat hij zich kennelijk graag vermaakt met ChantalC
Mischien groeit er nog iets moois tussen ChantalC en Demins. En zoiets kan alleen maar gestimuleerd worden.
Over ChantalC had ik wel enige bedenkingen, omdat zij zonder te melden, dus zonder motivatie 54 punten van mijn tegoed afhaalde. Dat druist tegen alle regels van fatsoen en de hier afgesproken afspraken in.
Echter dit wordt haar uiteraard vergeven omdat zij ChantalC heet.
*knip*
That's my bitch!quote:Op woensdag 28 december 2005 10:27 schreef ChantalC het volgende:
Tussen 2 ( ): je moet ook de stand verhogen voor de mensen die je ++ punten gaf...
* ChantalC noteert alvast 2 -- punten voor PH52...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef PH52 het volgende:
Ze heeft er een liedje op geschreven, wist je dat ?
KUN JE LEZEN ?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:18 schreef ChantalC het volgende:
[..]
* ChantalC noteert alvast 2 -- punten voor PH52...
Maar gelukkig won haar gezond verstand het al snel van haar rauwe hartstocht, waarna het volgende vers haar superieure brein ontsprong ( toch maar ff voor de zekerheidquote:Op woensdag 28 december 2005 11:11 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ze heeft er een liedje op geschreven, wist je dat ?
Oh Demins you-be-do, I'm in love with you.
*knip*
Dan heb je 2 keuzes:quote:Op woensdag 28 december 2005 11:20 schreef PH52 het volgende:
KUN JE LEZEN ?
Ik sta gvd niet op die lijst, tuthola !![]()
Goed gedaan, meissie van me, very neat! Daar hou ik van!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef ChantalC het volgende:
Gecorrigeerd na de stemmen van I_doubt. Puntentotaal verhoogd bij de ++ stemmen en weer netjes in puntenaantal geplaatst
Dit betekent overigens niet dat ik me opwerp als notaris...quote:Op woensdag 28 december 2005 11:28 schreef demins het volgende:
Goed gedaan, meissie van me, very neat! Daar hou ik van!![]()
Noem jij die layoutverneukende puntenberg nétjes?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:19 schreef ChantalC het volgende:
Dit leidt tot de volgende stand:
==========================================================================
Gecorrigeerd na de stemmen van I_doubt. Puntentotaal verhoogd bij de ++ stemmen en weer netjes in puntenaantal geplaatst
Mevrouw zei netjes, niet neetjes.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Noem jij die layoutverneukende puntenberg nétjes?
Dan wil ik jouw huiskamer wel eens zien.
Even wat achterstallig onderhoud. Mijn plumeausetje:quote:Op woensdag 28 december 2005 11:31 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dit betekent overigens niet dat ik me opwerp als notaris...![]()
En raad is van wie ik de hele nacht gedroomd heb...quote:Op woensdag 28 december 2005 00:54 schreef demins het volgende:
Het servivalbal is geopend door doka.
Demins gaat dromen van ChantalC!![]()
![]()
![]()
De berenboot?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:51 schreef demins het volgende:
En raad is van wie ik de hele nacht gedroomd heb...![]()
Vergeet je je schortje niet, mietje met je plumeautje ?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:46 schreef demins het volgende:
[..]
Even wat achterstallig onderhoud. Mijn plumeausetje:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |