Alles om jou te behagen!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:55 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je viel gewoon door de mand...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wanneer ga je me tenen schoonlikken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:58 schreef demins het volgende:
Alles om jou te behagen!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik naar je sexuele aberraties geïnformeerd??quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:01 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wanneer ga je me tenen schoonlikken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het alleen over mijn tenen hoor... Die zijn aan een wasbeurt toe... Of poets je alleen schoenen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef demins het volgende:
Had ik naar je sexuele aberraties geïnformeerd??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dacht 't niet, he!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat een praktisch ingesteld, eigentijds vrouwtje ben je toch! En je zoekt een 'male servant'? En of ik interesse heb in de functie, wil je weten? NATUURLIJK!!! Wat dacht jij? Ik zoek al mijn hele leven naar vervulling, en zo dicht ben ik er niet eerder bij geweest! Ik bel je!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik had het alleen over mijn tenen hoor... Die zijn aan een wasbeurt toe... Of poets je alleen schoenen?
Is goed...quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef demins het volgende:
Wat een praktisch ingesteld, eigentijds vrouwtje ben je toch! En je zoekt een 'male servant'? En of ik interesse heb in de functie, wil je weten? NATUURLIJK!!! Wat dacht jij? Ik zoek al mijn hele leven naar vervulling, en zo dicht ben ik er niet eerder bij geweest! Ik bel je!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zeg het er maar even bij om teleurstelling te voorkomen, maar als ik mijn eigen plumeausetje niet mee mag nemen kun je het wel vergeten verder! Dan bel ik niet eens!!quote:
Pluwattes? Is dat vaktaal?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:49 schreef demins het volgende:
Ik zeg het er maar even bij om teleurstelling te voorkomen, maar als ik mijn eigen plumeausetje niet mee mag nemen kun je het wel vergeten verder! Dan bel ik niet eens!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet jij niet naar bed???quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:23 schreef ChantalC het volgende:
BTW 22 uur is al voorbij. Inschrijven kan dus niet meer. Toch? Gaan we nog servivalen of hoe zit dat?
I_doubt is notaris en meestal de hele nacht bereikbaar. Dat komt wel goed! Ik zal vragen of ChantalC het startschot wil lossen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
ja servivallen maar. ik zit helaas nog op me werk en morgen wor net zo'n dag net als overmorgen dus als iemand even de honneurs waar zou kunnen nemen om alles ordelijk en eerlijk te laten verlopen dan alvast bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Donequote:Op woensdag 28 december 2005 00:37 schreef demins het volgende:
Doka je kan!!! ChantalC is weer aan haar schoonheidsslaapje bezig!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef PC eend het volgende:
Ik ga stemmen, anders zitten we hier morgen nogom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo dan:
S T E M F O R M U L I E R
De volgende 3 users krijgen of verliezen 2 punten
1. Versabommie -2
2. Demins -2
3. ChantalC -2
Motivatie
Dacht ik eindelijk af te zijn van dat gezeik , waardoor ik me weken in het rond geslijmd heb, komt die originele hostiflipbommie, nog steeds gefrustreerd doordat hij zelf geen leuk spel kan bedenken, weer met dat gezeik aanzettenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weken heb ik met doodsangstzweet op mijn voorhoofd dit topic met trillende handen opengeklikt, duizenden doden gestorven en nu weer die stressom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou ja, beter dan dat wedden dat spelletje waar hij mee kwam aankakken zullen we maar denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die Demins en ChantalC moeten gewoon elkaar maar eens gaan lastig vallen, ipv dat ze ons hier met dat gezeik de hele tijd lastig vallenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
APK: 17
Arcee: 17
Avonne: 17
A-en-M: 17
Bep: 17
Bong4002: 17
BBScanner 17
Bus Watcher: 17
ChantalC: 15
Coos: 17
Cuall: 17
Day 17
Delta: 17
Demins: 15
Djoj: 17
Doka: 17
Falco: 17
Ferdii: 17
Foreverblue: 17
Gert: 17
I_doubt: 71
Isabeau: 17
Jalla: 17
Kolomo: 17
Kribbet: 17
Loedertje: 17
Lovebear: 17
Luciano: 17
LekkerSimpel: 17
Milagro: 17
Muizemeis: 17
M-en-A: 17
PC eend: 17
Peter6000: 17
Petitdali: 17
Pinball: 17
Regenworm: 17
Rica: 17
Supermom: 17
Sanne: 17
Shirley: 17
Scanman: 17
Snaptnix: 17
Style: 17
Thevulture: 17
Trevanian: 17
Teamlead: 17
Versabommie: 15
WickedAngel: 17
Whitef0x: 17
Zoalshetis: 17
Zw0rld: 17
CartWOman: 15
Flugeltje: 15
Ripley: 15
Met Bommie aan het roer kan het nooit lang durenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:38 schreef Day het volgende:
Ah nee, we gaan toch niet weer beginnen, hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bommie?!?!quote:Op woensdag 28 december 2005 02:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met Bommie aan het roer kan het nooit lang durenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan moet je hem even minpunten geven om het hem duidelijk te makenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:44 schreef Day het volgende:
[..]
Bommie?!?!
Dacht dat ie iets origineler zou zijn.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooie ben jij! Krijg ik de schuld van dat hondjes gedrag van die mafkees...quote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef PC eend het volgende:
Die Demins en ChantalC moeten gewoon elkaar maar eens gaan lastig vallen, ipv dat ze ons hier met dat gezeik de hele tijd lastig vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop