Het is een meisje, hoor! Met twee gigantische meeėters, dus de meeste heren lusten er wel pap van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
mag hij gelijk beginnen goeie cv
Sorry zijquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:55 schreef demins het volgende:
[..]
Het is een meisje, hoor! Met twee gigantische meeėters, dus de meeste heren lusten er wel pap van.![]()
Genoeg meeėters gehad met kerstquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef lovebear het volgende:
[..]
Sorry zij![]()
meeeters zijn vies ja![]()
en ja begrijp wat j bedoelde
Voor jou schud ik ze graag: verzuurde karnemelkse papquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:55 schreef demins het volgende:
[..]
Het is een meisje, hoor! Met twee gigantische meeėters, dus de meeste heren lusten er wel pap van.![]()
Als je in een andere hoek zit zit je goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef cuall het volgende:
[..]
Genoeg meeėters gehad met kerstben blij dat ze weer naar hun eigen huis zijn..........of begrijp ik het verkeert
![]()
Karnemelkquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Voor jou schud ik ze graag: verzuurde karnemelkse pap![]()
Jezzes doe dan ook eens normaal jij!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:03 schreef demins het volgende:
De notaris ligt op haar tienerkamertje te janken...![]()
Chantal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Jezzes doe dan ook eens normaal jij!![]()
Ja... Jij niet heb ik gehoord! Toppiejoppie!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef demins het volgende:
Leuke kerst gehad, lieverd?
Jij hebt helemaal niks gehoord, sufkut! Maar los daarvan: Toppiejoppie!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja... Jij niet heb ik gehoord! Toppiejoppie!![]()
Jaaaaaaa!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:17 schreef demins het volgende:
BEN JE NOU HELEMAAL VAN GOD LOS? SOEPKIP!!!!![]()
![]()
![]()
Nah zo lekker als mijn eigen mama kan jij niet koken...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:21 schreef demins het volgende:
Als ik had geweten dat je het zó lekker vond...![]()
Daar durf ik niets over te zeggen. Maar ik ben wel blij dat ze je niet vergiftigd heeft!quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nah zo lekker als mijn eigen mama kan jij niet koken...![]()
Als ad hoc notaris met een rond grijs archief ontvang ik tijdelijk de actie en non-actie plannen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:47 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik bemoei me nergens meer mee
![]()
Hoe kan l_doubt zoveel punten hebben
![]()
IK DIEN OFFICIEEL EEN PROTEST IN![]()
Heb je nog meer te klagen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef demins het volgende:
En verder: Je reactie slaat weer als in vroeger tijden als kut op D*rk! Je nieuwe ondertitel zou in de brugklas VMBO nog worden uitgehoond! Je avatar kan alleen een enkele randdebiel op het verkeerde been zetten. Dan nog liever die angstaanjagende scheve pasfoto, waar het allemaal mee begon!![]()
![]()
![]()
Je kunt dat 'ad hoc' best weglaten hoor! Of is dat alleen maar om te laten zien dat je niet van de straat bent?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als ad hoc notaris met een rond grijs archief ontvang ik tijdelijk de actie en non-actie plannen.
Het protest is ontvangen en in het grote ronde archief opgeborgen.
Het aantal toegekende beginpunten is nog niet helemaal bepaald.
Maar het is natuurlijk vanzelfsprekend dat dit hetzelfde is, want we zijn allemaal gelijk.
Maar sommigen hebben / zijn meer gelijk dan anderen.![]()
Ja hoor klaag maar... Slaap ik ff verder... wek je me als je klaar bent?quote:
Als je klaar bent? Jij denkt nog in eindigheid! Slome! Als je eeuwig wil slapen, ga je gang! Maar als je je ingedutte bestaan een nieuwe impuls wilt geven, drink mijn woorden dan in als ware het nectar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja hoor klaag maar... Slaap ik ff verder... wek je me als je klaar bent?![]()
Beetje teveel naar Charles Dickens films gekeken deze dagen zeker?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:46 schreef demins het volgende:
Als je klaar bent? Jij denkt nog in eindigheid! Slome! Als je eeuwig wil slapen, ga je gang! Maar als je je ingedutte bestaan een nieuwe impuls wilt geven, drink mijn woorden dan in als ware het nectar.![]()
Reageer je nou op iets dat ik geschreven heb, kerstdoosje van me?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:06 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Beetje teveel naar Charles Dickens films gekeken deze dagen zeker?![]()
Of word ik alleen maar gebruikt om jou het gevoel te geven dat je met iemand in 'gesprek' bent?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:13 schreef demins het volgende:
[..]
Reageer je nou op iets dat ik geschreven heb, kerstdoosje van me?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |