Lieverd, daar moet je heel zuinig op zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Herenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb m'n slottekesknopje nog hoor....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok we zullen wat liever doen!quote:Op maandag 26 december 2005 20:51 schreef flugeltje het volgende:
Herenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb m'n slottekesknopje nog hoor....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 16:02 schreef versabommie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MEDEDELING!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In haar oneindige wijsheid heeft de organisatie besloten om de inschrijftermijn te verkorten om het spel zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen.
Het einde van de inschrijftermijn is vanaf heden maandag 27-12-2005 22:00
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Einde mededeling!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MEDEDELING [/B[quote:Op maandag 26 december 2005 22:46 schreef doka het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
copieer de lijst maar en voeg jezelf er aan toe!quote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef doka het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik meld mij bij deze aan
Ik heb geen klotenquote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
MEDEDELING [/B[
AANGEZIEN HET NOG KERSTDAG IS EN NIET IEDEREEN MET ZIJN KLOTEN OP HET INTERNET HANGT IS DE INSCHRIJFPERIODE VERLENGT TOT DINSDAG 27-12-2005
[B] EINDE MEDEDELING
Lullig voor jequote:Op maandag 26 december 2005 23:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb geen klotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik de jouwe lenen?quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef doka het volgende:
[..]
Lullig voor jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef A-en-M het volgende:
Tot nu toe het aantal inschrijvingen:
APK: 21
Arcee: 19
Avonne 19
Bep 17
Bong4002: 17
BBScanner 17
Bus Watcher: 17
CartWOman: 17
Coos: 17
Cuall: 17
Day 17
Delta: 17
Djoj: 17
Falco: 17
Ferdii: 17
Flugeltje 17
Foreverblue: 17
Gert: 17
Isabeau: 17
Jalla: 17
Jappie: 17
Kolomo: 17
Kribbet: 17
Loedertje: 17
Lovebear: 17
Luciano: 17
LekkerSimpel 17
Milagro: 17
Muizemeis: 17
PC eend: 17
Peter6000: 17
Petitdali 17
Pinball: 17
Regenworm: 17
Rica: 17
Supermom: 17
Sanne: 17
Shirley 17
Scanman: 17
Snaptnix: 17
Style: 17
Thevulture: 17
trevanian 17
teamlead 17
versabommie: 17
WickedAngel 17
Zoalshetis: 17
Zw0rld: 17
Doka: 17
M-en-A: 17
A-en-M: 17
Doka ook in de lijst gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hahahaha jij stond er al inquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef lovebear het volgende:
hoi hoi zo heb me ook ingeschrevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zet even m'n naam eropquote:
Niet eens gezien tnx, beetje erg moe denk ikquote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahahaha jij stond er al inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had Bommie al gedaan voor je...... ons kende hij niet dus heb ik mezelf en mijn mannetje er maar bij gezetquote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niet eens gezien tnx, beetje erg moe denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb me gelijk op t einde er even uitgehaald.
Hoe niet 2 x natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En tnx dat jullie aan me denken dat ik er al in staom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Agossie, maar ik ben jullie beide nog niet vergeten hoorquote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Had Bommie al gedaan voor je...... ons kende hij niet dus heb ik mezelf en mijn mannetje er maar bij gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee lieverd, ik heb gewoon de lijst uit 1 van de eerste servivals gecopieerdquote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Had Bommie al gedaan voor je...... ons kende hij niet dus heb ik mezelf en mijn mannetje er maar bij gezetom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij kende jullie nietquote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
OK ok, dat verklaart het wel. Jezelf weer eens goed vrijgepleitquote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik heb gewoon de lijst uit 1 van de eerste servivals gecopieerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OK ok, dat verklaart het wel. Jezelf weer eens goed vrijgepleitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop