abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 december 2005 @ 17:28:30 #51
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418071
En daar mee zou je mij buitengewoon veel verdriet doen.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  maandag 26 december 2005 @ 17:30:30 #52
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418113
En dat is elf (11).
Om deze opdracht ook voor de geïnteresseerde user extra onaantrekkelijk te maken hier te posten doe ik verslag van de afgelopen twee ( 2 ) kerstdagen.

[ Bericht 3% gewijzigd door PH52 op 26-12-2005 17:40:37 ]
  maandag 26 december 2005 @ 17:34:45 #53
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418199
De eerste van die twee dagen, heel toepasselijk ook wel Eerste Kerstdag genoemd, wegens de afwezigheid van één koter, ( verkering, wat wil je ) de maaltijd simpel gehouden.
Noedels, biefstuk, broccoli.
  maandag 26 december 2005 @ 17:37:31 #54
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418259
De middag doorgebracht wandelend met koter 2 en echtgenote langs de Ouddorpse stranden. Bij terugkomst TV aan - leuke middagfilm op drie ( Polleke ).
's Avonds de Leeuw met Robbie Williams. Leuke goser, die Robbie . K3 was erbij en keek ernaar, aan zingen kwamen die niet meer toe.
  maandag 26 december 2005 @ 17:46:44 #55
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418413
FF een onderonsje met regenworm, net terug van een reisje naar Duitsland ( langs de Rijn Rijn RIjn ?) Raar medium toch, dat internet. Nooit gedacht nog eens van gedachten te wisselen met een regenworm. Wel zwaar voor die jongen, de finale gemist, gaat het ook nog vriezen, de grond bevroren enz. Het leven kan soms zo hard en onrechtvaardig zijn. Maar vooruit, verder weer.
  maandag 26 december 2005 @ 17:49:02 #56
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418451
De tweede dag dus, je gelooft het niet, maar dat was Tweede Kerstdag, de hele crew volledig, inclusief aanhang. Helemaal het schompes gevrtn aan de varkenshaas, peertjes, champies enz. En ijs na. Na afloop veel gehad aan de cursus reanimatie voor beginners. Hele tent in de auto getrapt en naar Zierikzee. Ja, als je op zo'n eiland zit heb je niet veel keus.
  maandag 26 december 2005 @ 17:52:10 #57
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418501
Nou we het daar toch over hebben, waren we zaterdag toch bijna naar Rotterdam gereden, naar de koopgoot. Op het laaste moment veranderd in dat sportzaakje bij Pathé. Mazzel, anders hadden we onze voetzolen wel kunnen verschroeien. Nu zat er alleen een gat in de hans van mijn vrouw, waar sommigen van ons zich later afvroegen of die er al niet langer zat.
  maandag 26 december 2005 @ 17:54:37 #58
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418547
We zijn aangekomen bij nummer 17 ( zeventien). Mocht je je afvragen waarom die dubbele nummer vermelding, in verband met de recordpoging is dat door de notaris verplicht gesteld.
En mijn dochter studeert voor kandidaat, dus die weet hoe dat moet.
  maandag 26 december 2005 @ 17:55:17 #59
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418560
Trouwens, ff een compiment voor de makers van die poppetjes, die lijken nl sprekend.

Deze is een natuurgetrouwe weergave van mijn ponum, en deze vertoont echt wel overeenkomst met mijn dochter. Die komt mij ook bekend voor al zou ik zo een twee drie niet weten waar ik die moet plaatsen .. Oh ja ....
  maandag 26 december 2005 @ 18:02:23 #60
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418674
Waar was ik ook al weer gebleven. Oh ja, die koopgoot. Het is toch bijna niet normaal meer, je kunt gvd bijna nergens meer veilig naar toe. Je zal toch maar kokend water uit de grond zien opborrelen, niet normaal. Kijk, voor zo'n Opstelten geeft het niet, die loopt op stelten, die brandt er zijn voetzolen niet aan.
Zijn handen ook niet trouwens, zelden zo snel een reactie gezien op TV.
De Gemeente Rotterdam is niet aansprakelijk voor de schade en aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor het gebeurde. Leuk als je daar als winkelier van afhankelijk bent. Vonden ze zelf ook, ze waren zo kwaad, de stoom vloog er af.
  maandag 26 december 2005 @ 18:03:31 #61
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33418687
einde poging!

Hoop dat de moderators zien dat juist jij de verzieker bent van een prima topic!

ohwja: DOE EENS NORMAAL, MONGOOL!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 26 december 2005 @ 18:07:15 #62
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418742
Twintig ( 20 ) alweer. Zou een modje nou bv alle posts weg kunnen halen en dat de poging dan mislukt is, of moeten ze dan eerst melden dat ze um dichtgooien ?.

Over twintig gesproken, hoe is het toch in Gods naam mogelijk dat er nog steeds mensen rondlopen die er niet voor terugschrikken om met drie man iemand dood te schoppen. Wat bezielt zo iemand ? Of ben je op zo'n moment zo onde rinvloed van het een of ander dat je grenzen wegvallen ? Maar als je weet dat een middel zo'n uitwerking kan hebben, waarom slik je dan zoiets ? Eerste Kerstdag, weer een jong leven op een gruwelijke mensonwaardige manier beëindigd, 20 jaar . .
  maandag 26 december 2005 @ 18:09:09 #63
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418770
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:03 schreef versabommie het volgende:
einde poging!

Hoop dat de moderators zien dat juist jij de verzieker bent van een prima topic!

ohwja: DOE EENS NORMAAL, MONGOOL!
Ja sorry hoor, ik zat me een beetje te vervelen, en dan word ik vervelend, ik kan het ook niet helpen, ik ben ik, het is niet naders.

En jij ook bedankt STOEPHOER. Moest dat kutkluppie van je niet foetballe ofzow ?
  maandag 26 december 2005 @ 18:09:18 #64
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33418772
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:07 schreef PH52 het volgende:
Twintig ( 20 ) alweer. Zou een modje nou bv alle posts weg kunnen halen en dat de poging dan mislukt is, of moeten ze dan eerst melden dat ze um dichtgooien ?.

Over twintig gesproken, hoe is het toch in Gods naam mogelijk dat er nog steeds mensen rondlopen die er niet voor terugschrikken om met drie man iemand dood te schoppen. Wat bezielt zo iemand ? Of ben je op zo'n moment zo onde rinvloed van het een of ander dat je grenzen wegvallen ? Maar als je weet dat een middel zo'n uitwerking kan hebben, waarom slik je dan zoiets ? Eerste Kerstdag, weer een jong leven op een gruwelijke mensonwaardige manier beëindigd, 20 jaar . .
Luister, stinkdebiel: OF je doet gewoon mee, en houd het leuk, of je tieft lekker een end op naar een topic waar ze dat gekut van jou wel op prijs stellen.

Er moet er altijd 1 tussen zitten die het voor iedereen wil verzieken!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 26 december 2005 @ 18:13:31 #65
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33418832
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:09 schreef versabommie het volgende:

[..]

Luister, stinkdebiel: OF je doet gewoon mee, en houd het leuk, of je tieft lekker een end op naar een topic waar ze dat gekut van jou wel op prijs stellen.

Er moet er altijd 1 tussen zitten die het voor iedereen wil verzieken!
Luister, pisvlek, uitgaande van het principe dat negatieve aandacht ook aandacht is acht ik mijn missie volledig geslaagd. Jij ook een goed middag, misschien moet je voortaan niet op tweede Kerstdag in het schuurtje doorbrengen, zie je ook wat er in de echte wereld omgaat.
  maandag 26 december 2005 @ 18:25:35 #66
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33419012
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:13 schreef PH52 het volgende:

[..]

misschien moet je voortaan niet op tweede Kerstdag in het schuurtje doorbrengen, zie je ook wat er in de echte wereld omgaat.
Ik acht bovenstaande opmerking als niet gelezen. Een mytyltje die op 2e kerstdag een doelloze recordpoging in een keurig topic doet om zijn verveling te temperen is meters ver kanslozer dan ondergetekende!
  maandag 26 december 2005 @ 18:28:32 #67
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33419048
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:25 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik acht bovenstaande opmerking als niet gelezen. Een mytyltje die op 2e kerstdag een doelloze recordpoging in een keurig topic doet om zijn verveling te temperen is meters ver kanslozer dan ondergetekende!
Nee, gaat lekker met de kids naar het 29e kerstcircusservival van Monaco zitten te kijken man. Misschien doe je nog inspiratie op.
  maandag 26 december 2005 @ 18:32:31 #68
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33419100
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:28 schreef PH52 het volgende:

[..]

Nee, gaat lekker met de kids naar het 29e kerstcircusservival van Monaco zitten te kijken man. Misschien doe je nog inspiratie op.
Mijn kids zitten op dit moment volgegeten en voldaan van alle ouderlijke aandacht de polar express te kijken.

Ga jij lekker in je uppie doodvallen met kerst!

Kutopmerkingen van je op kerst
  maandag 26 december 2005 @ 18:37:43 #69
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33419166
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:32 schreef versabommie het volgende:

[..]

<knip>

Ga jij lekker in je uppie doodvallen met kerst!

<knip>
Kijk, weg kids, weg kut. Sta je ook in je eentje. Kerst is zo passé, om op zo'n dag dood te vallen, de moeite niet waard.
Oh ja, en trek die burka van dat ding naast je op de bank, misschien kom je er dan eindelijk een keer achter dat je met een vent samenwoont.

PS
Je moet dat kraantje op die gasslang in het schuurtje naar links draaien, naar OPEN.
  maandag 26 december 2005 @ 18:41:29 #70
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33419223
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:37 schreef PH52 het volgende:

[..]

Kijk, weg kids, weg kut. Sta je ook in je eentje. Kerst is zo passé, om op zo'n dag dood te vallen, de moeite niet waard.
PS
Je moet dat kraantje op die gasslang in het schuurtje naar links draaien, naar OPEN.
Sorry, maar einde discussie . Ik ben een geboren en getogen kerstkind, en laat mij niet door de eerste de beste hompmongool de kerst verzieken!

Veel plezier in je eentje met je wrange troosteloze kutgeest!
  maandag 26 december 2005 @ 18:44:26 #71
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33419262
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:41 schreef versabommie het volgende:

[..]

Veel plezier in je eentje met je wrange troosteloze kutgeest!
Wat wil je nou? In mijn eentje of samen met mijn troosteloze kutgeest ?

PS
In tegenstelling tot mijzelf is mijn beschermengel er absoluut niet van gediend om voor troosteloze kutgeest te worden uitgemaakt. Zij is volledig overstuur, waarvoor hartelijk dank.
pi_33419343
Tsjonge jonge, de Kerstgedachte leeft weer aardig hier, moet dat nou zo. Doe's ff lief tegen mekaar, uiteindelijk zijn we hier allemaal naar toe gekomen omdat we irl geen leven hebben. Je kunt hier wel stoer gaan lopen schreeuwen en gillen maar de waarheid is dat geen van jullie een gezin heeft met kinderen en een echtgenote, anders kom je niet aan zoveel posts.
Ga ff normaal doen.
Ik Weet Van Niks.
Maar daar weet ik dan ook alles van.
  maandag 26 december 2005 @ 18:51:15 #73
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33419371
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:49 schreef MienJung het volgende:
Tsjonge jonge, de Kerstgedachte leeft weer aardig hier, moet dat nou zo. Doe's ff lief tegen mekaar, uiteindelijk zijn we hier allemaal naar toe gekomen omdat we irl geen leven hebben. Je kunt hier wel stoer gaan lopen schreeuwen en gillen maar de waarheid is dat geen van jullie een gezin heeft met kinderen en een echtgenote, anders kom je niet aan zoveel posts.
Ga ff normaal doen.
Ik heb een lieftallige echtgenote die nu ligt te pitten om strax weer ff een leuke avond te doen, een dochter van 1,5 en een zoon vaqn 4 jaar. We hebben net een verjaardag en daarna 1e kerstdag achter de rug dus ik laat ze ff rusten om hier ph52 van repliek te voorzien!
  maandag 26 december 2005 @ 19:01:27 #74
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_33419513
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:51 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik heb een lieftallige echtgenote die nu ligt te pitten om strax weer ff een leuke avond te doen, een dochter van 1,5 en een zoon vaqn 4 jaar. We hebben net een verjaardag en daarna 1e kerstdag achter de rug dus ik laat ze ff rusten om hier ph52 van repliek te voorzien!
Ik constateer dat u helaas niet geheel ongeschonden deze dagen heeft doorstaan. Of het de hoeveelheid genuttigde wijn is danwel het niet innemen van geestverruimende middelen laat ik buiten beschouwing, ik kan dat niet staven met harde bewijzen. Dat u echter redelijk in de war bent moge blijke uit de volgende citaten : vaqn, en daarna 1e kerstdag ( 26 december sic.)
repliek te voorzien.
Uit bovenstaande citaten komt duidelijk naar voren dat u momenteel niet in staat bent op volle oorlogssterkte dit spel te spelen. Ik verleen u dan ook dispensatie en verschuif de schermutselingen naar een ander te bepalen tijdstip.
Mijn welgemeende groeten aan uw echtgenote en kroost.
  maandag 26 december 2005 @ 19:03:20 #75
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_33419538
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:01 schreef PH52 het volgende:

[..]

Ik constateer dat u helaas niet geheel ongeschonden deze dagen heeft doorstaan. Of het de hoeveelheid genuttigde wijn is danwel het niet innemen van geestverruimende middelen laat ik buiten beschouwing, ik kan dat niet staven met harde bewijzen. Dat u echter redelijk in de war bent moge blijke uit de volgende citaten : vaqn, en daarna 1e kerstdag ( 26 december sic.)
repliek te voorzien.
Uit bovenstaande citaten komt duidelijk naar voren dat u momenteel niet in staat bent op volle oorlogssterkte dit spel te spelen. Ik verleen u dan ook dispensatie en verschuif de schermutselingen naar een ander te bepalen tijdstip.
Mijn welgemeende groeten aan uw echtgenote en kroost.
De inschrijving is dan ook niet voor niets morgen pas gesloten !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')