Ja sorry hoor, ik zat me een beetje te vervelen, en dan word ik vervelend, ik kan het ook niet helpen, ik ben ik, het is niet naders.quote:Op maandag 26 december 2005 18:03 schreef versabommie het volgende:
einde poging!
Hoop dat de moderators zien dat juist jij de verzieker bent van een prima topic!
ohwja: DOE EENS NORMAAL, MONGOOL!![]()
Luister, stinkdebiel: OF je doet gewoon mee, en houd het leuk, of je tieft lekker een end op naar een topic waar ze dat gekut van jou wel op prijs stellen.quote:Op maandag 26 december 2005 18:07 schreef PH52 het volgende:
Twintig ( 20 ) alweer. Zou een modje nou bv alle posts weg kunnen halen en dat de poging dan mislukt is, of moeten ze dan eerst melden dat ze um dichtgooien ?.
Over twintig gesproken, hoe is het toch in Gods naam mogelijk dat er nog steeds mensen rondlopen die er niet voor terugschrikken om met drie man iemand dood te schoppen. Wat bezielt zo iemand ? Of ben je op zo'n moment zo onde rinvloed van het een of ander dat je grenzen wegvallen ? Maar als je weet dat een middel zo'n uitwerking kan hebben, waarom slik je dan zoiets ? Eerste Kerstdag, weer een jong leven op een gruwelijke mensonwaardige manier beëindigd, 20 jaar . .
Luister, pisvlek, uitgaande van het principe dat negatieve aandacht ook aandacht is acht ik mijn missie volledig geslaagd. Jij ook een goed middag, misschien moet je voortaan niet op tweede Kerstdag in het schuurtje doorbrengen, zie je ook wat er in de echte wereld omgaat.quote:Op maandag 26 december 2005 18:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Luister, stinkdebiel: OF je doet gewoon mee, en houd het leuk, of je tieft lekker een end op naar een topic waar ze dat gekut van jou wel op prijs stellen.
Er moet er altijd 1 tussen zitten die het voor iedereen wil verzieken!![]()
Ik acht bovenstaande opmerking als niet gelezen. Een mytyltje die op 2e kerstdag een doelloze recordpoging in een keurig topic doet om zijn verveling te temperen is meters ver kanslozer dan ondergetekende!quote:Op maandag 26 december 2005 18:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
misschien moet je voortaan niet op tweede Kerstdag in het schuurtje doorbrengen, zie je ook wat er in de echte wereld omgaat.
Nee, gaat lekker met de kids naar het 29e kerstcircusservival van Monaco zitten te kijken man. Misschien doe je nog inspiratie op.quote:Op maandag 26 december 2005 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik acht bovenstaande opmerking als niet gelezen. Een mytyltje die op 2e kerstdag een doelloze recordpoging in een keurig topic doet om zijn verveling te temperen is meters ver kanslozer dan ondergetekende!
Mijn kids zitten op dit moment volgegeten en voldaan van alle ouderlijke aandacht de polar express te kijken.quote:Op maandag 26 december 2005 18:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, gaat lekker met de kids naar het 29e kerstcircusservival van Monaco zitten te kijken man. Misschien doe je nog inspiratie op.![]()
Kijk, weg kids, weg kut. Sta je ook in je eentje. Kerst is zo passé, om op zo'n dag dood te vallen, de moeite niet waard.quote:Op maandag 26 december 2005 18:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
<knip>
Ga jij lekker in je uppie doodvallen met kerst!![]()
<knip>
Sorry, maar einde discussiequote:Op maandag 26 december 2005 18:37 schreef PH52 het volgende:
[..]
Kijk, weg kids, weg kut. Sta je ook in je eentje. Kerst is zo passé, om op zo'n dag dood te vallen, de moeite niet waard.
PS
Je moet dat kraantje op die gasslang in het schuurtje naar links draaien, naar OPEN.
Wat wil je nou? In mijn eentje of samen met mijn troosteloze kutgeest ?quote:Op maandag 26 december 2005 18:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Veel plezier in je eentje met je wrange troosteloze kutgeest!![]()
Ik heb een lieftallige echtgenote die nu ligt te pitten om strax weer ff een leuke avond te doen, een dochter van 1,5 en een zoon vaqn 4 jaar. We hebben net een verjaardag en daarna 1e kerstdag achter de rug dus ik laat ze ff rusten om hier ph52 van repliek te voorzien!quote:Op maandag 26 december 2005 18:49 schreef MienJung het volgende:
Tsjonge jonge, de Kerstgedachte leeft weer aardig hier, moet dat nou zo. Doe's ff lief tegen mekaar, uiteindelijk zijn we hier allemaal naar toe gekomen omdat we irl geen leven hebben. Je kunt hier wel stoer gaan lopen schreeuwen en gillen maar de waarheid is dat geen van jullie een gezin heeft met kinderen en een echtgenote, anders kom je niet aan zoveel posts.
Ga ff normaal doen.![]()
Ik constateer dat u helaas niet geheel ongeschonden deze dagen heeft doorstaan. Of het de hoeveelheid genuttigde wijn is danwel het niet innemen van geestverruimende middelen laat ik buiten beschouwing, ik kan dat niet staven met harde bewijzen. Dat u echter redelijk in de war bent moge blijke uit de volgende citaten : vaqn, en daarna 1e kerstdag ( 26 december sic.)quote:Op maandag 26 december 2005 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb een lieftallige echtgenote die nu ligt te pitten om strax weer ff een leuke avond te doen, een dochter van 1,5 en een zoon vaqn 4 jaar. We hebben net een verjaardag en daarna 1e kerstdag achter de rug dus ik laat ze ff rusten om hier ph52 van repliek te voorzien!
De inschrijving is dan ook niet voor niets morgen pas gesloten !quote:Op maandag 26 december 2005 19:01 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik constateer dat u helaas niet geheel ongeschonden deze dagen heeft doorstaan. Of het de hoeveelheid genuttigde wijn is danwel het niet innemen van geestverruimende middelen laat ik buiten beschouwing, ik kan dat niet staven met harde bewijzen. Dat u echter redelijk in de war bent moge blijke uit de volgende citaten : vaqn, en daarna 1e kerstdag ( 26 december sic.)
repliek te voorzien.
Uit bovenstaande citaten komt duidelijk naar voren dat u momenteel niet in staat bent op volle oorlogssterkte dit spel te spelen. Ik verleen u dan ook dispensatie en verschuif de schermutselingen naar een ander te bepalen tijdstip.
Mijn welgemeende groeten aan uw echtgenote en kroost.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |