same here. Mijn dochtertje is een beetje ziek, heb 2 2-persoonsdekbedden in de kamer neergemikt op de vloer hele gezin hangt ligtquote:Op maandag 26 december 2005 16:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lekker hè, zo'n nietsdoen tweede kerstdag?
Hier ook geen afspraken voor vandaag. Strax mikken we het gourmetstel op tafel en een DVD in de speler... Gewoon nog in pyama... Heerlijk...
Ik neem overigens aan dat het modderatorteam een spel met dergelijke stabiele spelregels dit topic open houdtquote:Op maandag 26 december 2005 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daarna misschien nog laat online om te nomineren hier![]()
Ach, wat kan mij 't verrekken... Die tien keer per dag dat er nú nog gepost wordtquote:Op maandag 26 december 2005 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik neem overigens aan dat het modderatorteam een spel met dergelijke stabiele spelregels dit topic open houdt
Ach gossie... beterschap voor die kleine knapperdquote:Op maandag 26 december 2005 16:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
same here. Mijn dochtertje is een beetje ziek, heb 2 2-persoonsdekbedden in de kamer neergemikt op de vloer hele gezin hangt ligt![]()
Vanavond ook gourmetten ( kliekjesdag ...had voor een weeshuis) en dvd erin![]()
Daarna misschien nog laat online om te nomineren hier![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 16:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, wat kan mij 't verrekken... Die tien keer per dag dat er nú nog gepost wordt![]()
Succes met vervelenquote:Op maandag 26 december 2005 16:12 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga ff op de bank hangen... Kijken hoe goed ik ben in mezelf vervelen...
TOP!quote:Op maandag 26 december 2005 16:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach, wat kan mij 't verrekken... Die tien keer per dag dat er nú nog gepost wordt![]()
vandaag eindelijk weer wat beter. Heb de afgelopen 3 dagen zoveel pillen geslikt als voorradig warenquote:Op maandag 26 december 2005 16:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossie... beterschap voor die kleine knapperd![]()
Zelf weer wel helemaal opgeknapt?
sexuh?quote:Op maandag 26 december 2005 16:26 schreef Snaptnix het volgende:
Maar goed, ga de rest maar weer eens vervelen.
Tot later
IE-DER-EEN!quote:
fuck dindag dus 22:00quote:Op maandag 26 december 2005 16:41 schreef PH52 het volgende:
Maar hoe komt mijn naam dan in de lijst? En volgens mij is het vandaag maandag, maar geen 27 december, dus die inschrijflimiet is ?...
Eeeejjj stoer man, die ik jou voordragen:quote:Op maandag 26 december 2005 16:51 schreef MienJung het volgende:
Geen probleem, doe ik je wel voordragen:
Ondergetekende, plaatselijk bekend als MienJung, draagt hierbij de user PH52 voor als deelnemer aan het spel zonder grenzen en tijdlimiet.
Was getekend.![]()
geen reactie is goed.quote:Op maandag 26 december 2005 17:26 schreef PH52 het volgende:
Ik denk niet dar er iemand aanwezig is in dit topic die mij de gevraagde gegevens kan doen toekomen, zo ja, niet doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |