Kost ut ?quote:Op woensdag 28 december 2005 19:57 schreef ChantalC het volgende:
Wie volgt?
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:09 schreef ChantalC het volgende:
50 euro voor een half uurtje schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet ze gewoon af en toe even het hoofd op hol brengen...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:21 schreef lovebear het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je bent weer lekker bezig
Das waarquote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon af en toe even het hoofd op hol brengen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sssssssst!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:22 schreef lovebear het volgende:
Das waar
En dan een koude doucheom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
op een hete dag is t lekker hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 20:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sssssssst!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 28 december 2005 20:27 schreef lovebear het volgende:
op een hete dag is t lekker hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat inclusief, die douche, of kost dat extra, ik moet wel rekening houden met mn budget.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
douche is 5 euro extra zeep 2 euro en een handoek 3euroquote:Op woensdag 28 december 2005 20:31 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is dat inclusief, die douche, of kost dat extra, ik moet wel rekening houden met mn budget.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Snappie.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Seniorenkorting ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
douche is 5 euro extra zeep 2 euro en een handoek 3euroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:35 schreef PH52 het volgende:
Seniorenkorting ?
Oh lovebear is goedkoper... Nja veel plezier met haar PH52!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:37 schreef lovebear het volgende:
Ok overal 3 eurocent vanaf
Bekende korting
senioren is eik 2 cent korting
Het management...quote:Op woensdag 28 december 2005 20:38 schreef lovebear het volgende:
Zit ik gewoon de boekingen voor Chantal te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze is geen Appiehein Waar je overde scan heen gaat om te kijken of je prijs hebquote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
Ik begrijp dat er tussen de dames enige verwarring is mbt de prijsafspraken.
Lovebear, ik neig naar jouw aanbieding, airmiles / zegeltjes ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
She's all yours!quote:Op woensdag 28 december 2005 20:39 schreef PH52 het volgende:
Ik begrijp dat er tussen de dames enige verwarring is mbt de prijsafspraken.
Lovebear, ik neig naar jouw aanbieding, airmiles / zegeltjes ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hey was voor jou aan t boekenquote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef ChantalC het volgende:
[..]
She's all yours!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee nee nee! Stille verlangens he?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:41 schreef lovebear het volgende:
Hey was voor jou aan t boekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ikke nietquote:Op woensdag 28 december 2005 20:42 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee nee nee! Stille verlangens he?
Zou je wel willen hequote:Op woensdag 28 december 2005 20:46 schreef PH52 het volgende:
Bitchfight !!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop