Ik post dus ik leef, en zo ook dit subforum!quote:Op maandag 26 december 2005 15:00 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit subforum is dood toch en gaat zo snel mogelijk weg.?
Ja gewoon stug doorgaan, zo hou jij je baantje, en ik mijn dagelijkse uitstapje op het netquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja gewoon stug doorgaan, zo hou jij je baantje, en ik mijn dagelijkse uitstapje op het net![]()
Ik zit donderdag in Tilburg....ben jij een fan van Lassie?
sjit....nouja maak van jezelf dan maar mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar!quote:Op maandag 26 december 2005 15:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]Lassie is lief....
Maar donderdag ben ik er zelf niet
Ja hoor, die krijg je wel...quote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
sjit....nouja maak van jezelf dan maar mijn goede voornemen voor het nieuwe jaar!
Krijg ik nu pluspunten van je?![]()
Ik heb nog geen idee, ik ben momenteel bij gebrek aan enorm actief op het usenet, en ik geloof dat ik de eerste doodsbedreiging alweer heb zitten dus dat hou ik ff in de gaten.quote:Op maandag 26 december 2005 15:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja hoor, die krijg je wel...
Blijf je trouwens op Fok hangen nadat BB gesloten is of ga je ons verlaten?
En dat terwijl ONZ me nu écht een forum voor jou lijkt...quote:Op maandag 26 december 2005 15:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, ik ben momenteel bij gebrek aan enorm actief op het usenet, en ik geloof dat ik de eerste doodsbedreiging alweer heb zitten dus dat hou ik ff in de gaten.
Ik weet niet of ik op Fok nog wel wat kan vinden, het lijkt me enorm irritant op weer op een subforum te moeten beginnen als Newbie. Ik zat op internet nog voor het echt publiekelijk werd en dan is de newbiestatus me echt wat te gortig![]()
Wijs me de weg ohw wijze nymf, en wie weet volg ik spoedigquote:Op maandag 26 december 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dat terwijl ONZ me nu écht een forum voor jou lijkt...
Ik kom niet in ONZ... Voel me er niet zo thuis...quote:Op maandag 26 december 2005 15:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wijs me de weg ohw wijze nymf, en wie weet volg ik spoedig![]()
ja kijk dat bedoel ik dus, ik hou niet van 1 stijl. Ik post misschien ietwat op de minder subtiele wijze maar ik begeef me graag in groepen waar ook lieve mensen zoals jij posten. Anders zit er geen rem op en sla ik snel door ...quote:Op maandag 26 december 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik kom niet in ONZ... Voel me er niet zo thuis...
Maar voor jou is het een prima plekkie lijkt me. Veel topics in de SErvival stijl zeg maar...
Dan moet je me opzoeken in GC, LifeStyle of Idolsquote:Op maandag 26 december 2005 15:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja kijk dat bedoel ik dus, ik hou niet van 1 stijl. Ik post misschien ietwat op de minder subtiele wijze maar ik begeef me graag in groepen waar ook lieve mensen zoals jij posten. Anders zit er geen rem op en sla ik snel door ...![]()
en zoeken zal ik je.quote:Op maandag 26 december 2005 16:00 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moet je me opzoeken in GC, LifeStyle of Idols
Ben zelf ook nog zoekende... Vóór BB was ik voornamelijk lurker.
Ik sta er al tussenquote:Op maandag 26 december 2005 16:02 schreef versabommie het volgende:
MEDEDELING!
![]()
In haar oneindige wijsheid heeft de organisatie besloten om de inschrijftermijn te verkorten om het spel zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen.
Het einde van de inschrijftermijn is vanaf heden maandag 27-12-2005 22:00
Einde mededeling!
![]()
en wees maar zeer lief, kan je anders punten kosten schatquote:Op maandag 26 december 2005 16:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik sta er al tussen![]()
Hoe was trouwens je verjaardag (en de kerst tot dusver natuurlijk)
Je meent er toch niks van, jij naait mij echt geen oor aan. Grote mond, maar klein hartje etcquote:Op maandag 26 december 2005 16:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
en wees maar zeer lief, kan je anders punten kosten schat![]()
![]()
![]()
![]()
ohwsjit...quote:Op maandag 26 december 2005 16:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik sta er al tussen![]()
Hoe was trouwens je verjaardag (en de kerst tot dusver natuurlijk)
Tart mij niet, kleine vlaaiendraaister, voor je het weet lig je exit te gaanquote:Op maandag 26 december 2005 16:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je meent er toch niks van, jij naait mij echt geen oor aan. Grote mond, maar klein hartje etc![]()
![]()
![]()
Lekker hè, zo'n nietsdoen tweede kerstdag?quote:Op maandag 26 december 2005 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwsjit...
Verjaardag was leuk, druk , chaotisch en top!
1e kerstdag was leuk doch vermoeiend ...toch een huis vol.
Vandaag is heerlijk, alleen wij en de kids ...!![]()
Lekker hoor zo'n dagje nixen. Ach morgen weerquote:Op maandag 26 december 2005 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwsjit...
Verjaardag was leuk, druk , chaotisch en top!
1e kerstdag was leuk doch vermoeiend ...toch een huis vol.
Vandaag is heerlijk, alleen wij en de kids ...!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |