abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33413180
Kan dit eigenlijk nog wel met de stekkerdozen tegenwoordig?

Want ik wil de onderkant vast schroeven en dan de bovenkant er weer op zetten. of gaat dit helaas niet lukken?

En nu we het toch over stekkerdozen hebben, iemand enig idee waar je in het zwart kunt kopen?

Bedankt.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_33413315
Veel kant en klare stekkerdozen zijn helaas niet meer los te halen.

Wat je wel kunt doen is kijken of je losse onderdelen kunt kopen. Dus stekkerdoos, snoer en stekker apart. Dan kun je wel de stekkerdoos openen en deze monteren...

edit --> Heb ook nog een linkje voor je gevonden voor zwarte dozen
http://www.e-d.nl/product_info.php?products_id=625

[ Bericht 38% gewijzigd door RoaRRR op 26-12-2005 13:50:47 (Nog een linkje gevonden) ]
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
  maandag 26 december 2005 @ 14:01:44 #3
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_33413627
Een beetje fatsoenlijke bouwmarkt heeft stekkerdozen in allerlei kleuren. De kant-en-klaar dingen zijn tegenwoordig steeds vaker gegoten exemplaren die je niet uit elkaar kunt halen. Je moet in jouw geval echt bij de losse onderdelen kijken.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_33413635
gaat niet met alle stekkerdozen, maar je kunt misschien dubbelzijdige tape gebruiken?
pi_33413669
Met de nieuwere stekkerdozen lukt het idd niet, bij oudere moddelen zitten meestal nog wel schroeven in.
pi_33413675
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
gaat niet met alle stekkerdozen, maar je kunt misschien dubbelzijdige tape gebruiken?
Dat is niet sterk genoeg.

kan ik er niet ergens dwars door heen boren?
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Met de nieuwere stekkerdozen lukt het idd niet, bij oudere moddelen zitten meestal nog wel schroeven in.
die zijn niet geaard dus die wil ik eigenlijk niet gebruiken...
pi_33413690
kit dan?

waar wil je het tegenaan maken?
pi_33413749
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
kit dan?

waar wil je het tegenaan maken?
in mijn "DJ" fligtcase
  maandag 26 december 2005 @ 14:07:46 #9
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_33413771
Zijn schoonmoeder

(geintje)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_33413772
Bij de betere bouwmarkt kun je stekkerdozen zonder snoer halen. Daar moet je dus nog zelf de snoer aan maken, dus moet je hem kunnen open schroeven....

En dan is het inderdaad een kwestie van de achterkant er af schroeven en hopen dat je hem met de schroeven aan de voorkant kunt vast maken
pi_33413782
Denk na man, drol. Drol, daar zeg ik wat. Douw er gewoon poep tussen. Dan blijft het vast wel even zitten. In die tussentijd kan je zelf iets beters verzinnen. Als dat niet lukt, ben je de naam Homo Sapiens niet waardig.
pi_33413956
dan moet je eens naar een flightcase bouwer gaan, ze hebben er speciale dingen voor die je er zo in kunt zetten....

heb samen met een maat van mij ook zo'n case gemaakt, 12 apparte groepen dmv alamatjes erin en elke groep 1 stopcontact.... werkt perfect.....
pi_33413963
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef juiced het volgende:
Denk na man, drol. Drol, daar zeg ik wat. Douw er gewoon poep tussen. Dan blijft het vast wel even zitten. In die tussentijd kan je zelf iets beters verzinnen. Als dat niet lukt, ben je de naam Homo Sapiens niet waardig.

Fuck off
pi_33414090
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dan moet je eens naar een flightcase bouwer gaan, ze hebben er speciale dingen voor die je er zo in kunt zetten....

heb samen met een maat van mij ook zo'n case gemaakt, 12 apparte groepen dmv alamatjes erin en elke groep 1 stopcontact.... werkt perfect.....
ik heb gewoon een stekkerdoos nodig voor in de case zodat ik alle lichtcontrollers van stroom kan voorzien, zodat heel simpel maar 1 stekker naar buiten hoef te laten lopen.
pi_33414195
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

ik heb gewoon een stekkerdoos nodig voor in de case zodat ik alle lichtcontrollers van stroom kan voorzien, zodat heel simpel maar 1 stekker naar buiten hoef te laten lopen.
"Geeft u binnenkort een feest en zoekt u iemand die het Licht en Geluid regelt?
Dan bent u hier op het goede adres!"

Neem je dan heel het FOK!Forum mee?
pi_33414863
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef juiced het volgende:

[..]

"Geeft u binnenkort een feest en zoekt u iemand die het Licht en Geluid regelt?
Dan bent u hier op het goede adres!"

Neem je dan heel het FOK!Forum mee?
ja dan kunnen de fokkers mij tips geven terwijl ik sta te draaien.
pi_33415386
Gewoon lijmen met goede lijm of inderdaad zo'n DHZ doosje halen. Maar ik zou niet gaan boren in zo'n stekkedoos die je niet open kan maken. Tenzij je er wat extra licht en geluidseffecten bij wil hebben.
  maandag 26 december 2005 @ 15:19:23 #18
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_33415465
Pattex Supermontage 100KG
Klaar?
Ik niet!
pi_33415531
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:14 schreef Dirkh het volgende:
Gewoon lijmen met goede lijm of inderdaad zo'n DHZ doosje halen. Maar ik zou niet gaan boren in zo'n stekkedoos die je niet open kan maken. Tenzij je er wat extra licht en geluidseffecten bij wil hebben.
pi_33415560
Misschien iets doms hoor, maar zijn eenvoudige powerrails niet een oplossing? Stekkers van de controllers af en de draden simpelweg vastschroeven op de juiste rail.

Andere optie is misschien een 19" powerblock. Maar dan moet je flightcase wel geschikt zijn voor 19".

Of gewoon dubbelzijdig plakband. (zoals TheOneAndOnly al aangaf). Deze zijn in verschillende sterkten te krijgen. Dus pas wel op; voor je het weet zit die stekkerdoos permanent in je case.... en blijk je niet uit te komen met de ruimte. Dag fightcase!
Don't hurry, be crappy!
pi_33415668
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef RiDo78 het volgende:
Misschien iets doms hoor, maar zijn eenvoudige powerrails niet een oplossing? Stekkers van de controllers af en de draden simpelweg vastschroeven op de juiste rail.

Andere optie is misschien een 19" powerblock. Maar dan moet je flightcase wel geschikt zijn voor 19".
flightcase is 19" ja, maar hij moet niet zichtbaar zijn
quote:
Of gewoon dubbelzijdig plakband. (zoals TheOneAndOnly al aangaf). Deze zijn in verschillende sterkten te krijgen. Dus pas wel op; voor je het weet zit die stekkerdoos permanent in je case.... en blijk je niet uit te komen met de ruimte. Dag fightcase!
Heb je dubbelzijdig plakband dat zo sterk is?
pi_33415715
Praxis heeft zwarte
pi_33415754
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:22 schreef Golf het volgende:

[..]

Ja ha ha ha. Nurt.
pi_33445372
nouja wat ik heb gedaan is 2 losse stekkerdozen halen met zwart snoer en zwarte stekkers. die stekkerdozen zijn wit mnaar spuit ik zwart en dan heb ik zwarte contact dozen bedankt voor de tips.
pi_33449540
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:

Heb je dubbelzijdig plakband dat zo sterk is?
JAzeker! Neem maar VHB tape van 3M. Als je dat op een gladde, vetvrije ondergrond plakt, dan gaat de tape er nooooooooooit meer af. Anekdote: op het werk hadden ze er ook versieringen mee tegen de ramen geplakt. We hebben een half jaar met allerlei spul geprobeerd de tape eraf te krijgen. Uiteindelijk zijn er nieuwe ramen ingezet......Blijkt achteraf dat die tape ook wordt gebruikt om delen van vliegtuigvleugels mee aan elkaar te zetten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')