Dat is niet sterk genoeg.quote:Op maandag 26 december 2005 14:02 schreef TheOneAndOnly het volgende:
gaat niet met alle stekkerdozen, maar je kunt misschien dubbelzijdige tape gebruiken?
die zijn niet geaard dus die wil ik eigenlijk niet gebruiken...quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef Twisted_Logic het volgende:
Met de nieuwere stekkerdozen lukt het idd niet, bij oudere moddelen zitten meestal nog wel schroeven in.
in mijn "DJ" fligtcasequote:Op maandag 26 december 2005 14:04 schreef TheOneAndOnly het volgende:
kit dan?
waar wil je het tegenaan maken?
quote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef juiced het volgende:
Denk na man, drol. Drol, daar zeg ik wat. Douw er gewoon poep tussen. Dan blijft het vast wel even zitten. In die tussentijd kan je zelf iets beters verzinnen. Als dat niet lukt, ben je de naam Homo Sapiens niet waardig.
ik heb gewoon een stekkerdoos nodig voor in de case zodat ik alle lichtcontrollers van stroom kan voorzien, zodat heel simpel maar 1 stekker naar buiten hoef te laten lopen.quote:Op maandag 26 december 2005 14:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
dan moet je eens naar een flightcase bouwer gaan, ze hebben er speciale dingen voor die je er zo in kunt zetten....
heb samen met een maat van mij ook zo'n case gemaakt, 12 apparte groepen dmv alamatjes erin en elke groep 1 stopcontact.... werkt perfect.....
"Geeft u binnenkort een feest en zoekt u iemand die het Licht en Geluid regelt?quote:Op maandag 26 december 2005 14:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
ik heb gewoon een stekkerdoos nodig voor in de case zodat ik alle lichtcontrollers van stroom kan voorzien, zodat heel simpel maar 1 stekker naar buiten hoef te laten lopen.
ja dan kunnen de fokkers mij tips geven terwijl ik sta te draaien.quote:Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef juiced het volgende:
[..]
"Geeft u binnenkort een feest en zoekt u iemand die het Licht en Geluid regelt?
Dan bent u hier op het goede adres!"
Neem je dan heel het FOK!Forum mee?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 15:14 schreef Dirkh het volgende:
Gewoon lijmen met goede lijm of inderdaad zo'n DHZ doosje halen. Maar ik zou niet gaan boren in zo'n stekkedoos die je niet open kan maken. Tenzij je er wat extra licht en geluidseffecten bij wil hebben.
flightcase is 19" ja, maar hij moet niet zichtbaar zijnquote:Op maandag 26 december 2005 15:23 schreef RiDo78 het volgende:
Misschien iets doms hoor, maar zijn eenvoudige powerrails niet een oplossing? Stekkers van de controllers af en de draden simpelweg vastschroeven op de juiste rail.
Andere optie is misschien een 19" powerblock. Maar dan moet je flightcase wel geschikt zijn voor 19".
Heb je dubbelzijdig plakband dat zo sterk is?quote:Of gewoon dubbelzijdig plakband. (zoals TheOneAndOnly al aangaf). Deze zijn in verschillende sterkten te krijgen. Dus pas wel op; voor je het weet zit die stekkerdoos permanent in je case.... en blijk je niet uit te komen met de ruimte. Dag fightcase!
JAzeker! Neem maar VHB tape van 3M. Als je dat op een gladde, vetvrije ondergrond plakt, dan gaat de tape er nooooooooooit meer af. Anekdote: op het werk hadden ze er ook versieringen mee tegen de ramen geplakt. We hebben een half jaar met allerlei spul geprobeerd de tape eraf te krijgen. Uiteindelijk zijn er nieuwe ramen ingezet......Blijkt achteraf dat die tape ook wordt gebruikt om delen van vliegtuigvleugels mee aan elkaar te zetten!quote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Heb je dubbelzijdig plakband dat zo sterk is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |