abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33426014
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

of door het hele nummer
had ik ook niet echt een ramp gevonden idd
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33426039
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef SunChaser het volgende:
Is dit radio 2? Dan kan 2 Unlimited er ook wel in.
Uhmmm, nee die kwamen pas jaren later met zo'n kutsound
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33426040
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef SunChaser het volgende:
Is dit radio 2? Dan kan 2 Unlimited er ook wel in.
ik schrok van je opmerking en ben gelijk gaan kijken...gelukkig staan die er niet in
pi_33426054
The Beach Boys staan er gelukkig wel in
pi_33426133
en Bowie natuurlijk...wat is een top 2000 zonder Bowie
pi_33426156
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Een van zijn mindere nummer helaas.

Hierna Elis Costello

en dalijk ook Mamma Cass
pi_33426198
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Een van zijn mindere nummer helaas.
niet een van zijn toppers iig...die zullen vast nog wel komen, maar zijn stem alleen al is lekker genoeg
pi_33426207
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef MrBadGuy het volgende:
Het doet mij ook grote deugd dat Life On Mars er eindelijk eens in staat
pi_33426237
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Het doet mij ook grote deugd dat Life On Mars er eindelijk eens in staat
daar heb ik volgensmij op gestemd of op Ziggy Stardust...ik weet het zo niet. Maar Life on Mars is iig een juweeltje
pi_33426257
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

niet een van zijn toppers iig...die zullen vast nog wel komen, maar zijn stem alleen al is lekker genoeg
Ik heb toch meer met het brakke accent en stemgeluid van Costello dan dat van Bowie
pi_33426300
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik heb toch meer met het brakke accent en stemgeluid van Costello dan dat van Bowie
Costello brengt ook een prachtig geluid voort
pi_33426397
* DoG droomt weg onder het geluid van Mama Cass
pi_33426513
My Love

pi_33426621
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

ik schrok van je opmerking en ben gelijk gaan kijken...gelukkig staan die er niet in
en waarom zou 2 unlimited er niet in mogen ? Ok, het is bekend dat radio 2 er niks inzet wat te modern is (op enkele uitzonderingen), maar id lijst van donna in belgie bvb staat een danceklassieker wel terecht genoteerd op de 600ste plaats ofzo. 2unlimited was het begin vd eurodance, en er staan nummers in deze lijst die veel meer crap zijn hoor

Leve 2unlimited !
pi_33426661
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef BramKVO het volgende:

[..]

en waarom zou 2 unlimited er niet in mogen ? Ok, het is bekend dat radio 2 er niks inzet wat te modern is (op enkele uitzonderingen), maar id lijst van donna in belgie bvb staat een danceklassieker wel terecht genoteerd op de 600ste plaats ofzo. 2unlimited was het begin vd eurodance, en er staan nummers in deze lijst die veel meer crap zijn hoor

Leve 2unlimited !
2unlimited begin van de eurodance
  maandag 26 december 2005 @ 23:48:38 #264
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33426678
quote:

[..]

Leve 2unlimited !
Laat ik het erop houden dat het niet mijn smaak is...maar als ze genoeg stemmen krijgen mogen ze er gerust in (maar niet te hoog en zeker niet te vaak)
pi_33426725
quote:

[..]

Leve 2unlimited !
Dus omdat bagger in 1 lijst voorkomt, moeten we het hier ook maar meteen tolereren?
pi_33426728
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

2unlimited begin van de eurodance
veel voorgangers zijn er niet geweest ivm 90's eurodance. Ok, Snap en Technotronic, veel meer zullen het er niet zijn. En dan heb ik het wel over de louter commerciele 90's eurodance. Wie van een bepaalde generatie (ik denk zo aan degenen geboren tussen 80 en 85 bvb) geen mooie herinneringen heeft aan 2unlimited, heeft die wel geleefd dan
pi_33426799
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef BramKVO het volgende:

[..]

veel voorgangers zijn er niet geweest ivm 90's eurodance. Ok, Snap en Technotronic, veel meer zullen het er niet zijn. En dan heb ik het wel over de louter commerciele 90's eurodance. Wie van een bepaalde generatie (ik denk zo aan degenen geboren tussen 80 en 85 bvb) geen mooie herinneringen heeft aan 2unlimited, heeft die wel geleefd dan
ah, ik ben ietsjes ouder, dus ik denk aan front 242 oa
pi_33426824
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ik heb wel geleefd hoor, ik doe het nog steeds maar aan 2Unlimited heb ik niet de beste herinneringen
pi_33426881
De laatste voor vandaag
pi_33426939
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

ah, ik ben ietsjes ouder, dus ik denk aan front 242 oa
daar geef ik je gelijk in, is voor een iets oudere generatie idd, maar ook best te pruimen.
Ik bedoel alleen maar dat ik de lijst van radio 2 NL wel het ergste hokjesdenken vind van alle lijsten aller tijden eigenlijk.
Bvb de belgische top van donna wordt wel 'vervuild' door borsato of pointer sisters id hogere regionen, maar erkent wel Radiohead, Nirvana en K's Choice id top 100 bvb (dEUS dan wel weer niet jammer genoeg).
De Tijdloze van Studio Brussel is wellicht de mooiste top 100 aller tijden, maar dat is dan ook weer schande dat de Beatles niet in die lijst staan (wel enorm veel dEUS, Radiohead, Mettalica, Dire Straits en U2). En zo heeft elke lijst wel zijn voor-en nadelen. En zou de ideale lijst eigenlijk een mix van diverste lijsten zijn.
pi_33426947
Dan ben ik er weer. Nog leuke nummers gemist?
pi_33427101
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef BramKVO het volgende:

[..]

daar geef ik je gelijk in, is voor een iets oudere generatie idd, maar ook best te pruimen.
Ik bedoel alleen maar dat ik de lijst van radio 2 NL wel het ergste hokjesdenken vind van alle lijsten aller tijden eigenlijk.
Bvb de belgische top van donna wordt wel 'vervuild' door borsato of pointer sisters id hogere regionen, maar erkent wel Radiohead, Nirvana en K's Choice id top 100 bvb (dEUS dan wel weer niet jammer genoeg).
De Tijdloze van Studio Brussel is wellicht de mooiste top 100 aller tijden, maar dat is dan ook weer schande dat de Beatles niet in die lijst staan (wel enorm veel dEUS, Radiohead, Mettalica, Dire Straits en U2). En zo heeft elke lijst wel zijn voor-en nadelen. En zou de ideale lijst eigenlijk een mix van diverste lijsten zijn.
StuBru is dan ook niet te vergelijken met radio2 hier, eerder met, helaas dat ik het moet zeggen ,yorin. Radio 3 heeft bij mij ,behalve de VPRO, al tijden afgedaan
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:01:35 #274
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_33427167
* Zw0rld is er ook weer.
mijn laatste top2000 post
Radio2 Top2000 Final Part
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
pi_33427198
Nieuws
pi_33427227
quote:
Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

StuBru is dan ook niet te vergelijken met radio2 hier, eerder met helaas dat ik het moet zeggen yorin. Rdio 3 heeft bij mij behalve de VPRO als tijden afgedaan
denk dat radio 2 in Belgie meest te vergelijken is met radio 2 in NL. Vooral oudere platen (60's en 70's) id hogere regionen, minder jaren 80 en zeker veeeel minder jaren 90 en 00.
Dan heb je bij donna bvb wel veel 90's en 00 erin, maar tevens ook genoeg klassiekers van vroegere jaren. Jammer dat in die lijst veel baggerwerk terecht komt van Borsato, Clouseau (hoewel die ook goede nr's hebben), Pointer Sisters, Natalia, ...
Zoals ik al zei, de beste en meest representatieve lijst zou eigenlijk eentje zijn met een mix van alle zenders.
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:04:15 #277
44359 Zw0rld
F0k!F00d Master
pi_33427273
Wie luistert er analoog (radio) en wie digitaal (internet)
Dikke en Zw0rld zijn de F0k!F00dMasters
© 1982 Sinclair Research Ltd
  dinsdag 27 december 2005 @ 00:05:41 #278
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_33427322
goede lijst... Ook heerlijk om de reacties van andere mensen te lezen bij de liederen. Prachtig, veel dingen herken je van jezelf
pi_33427345
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef Zw0rld het volgende:
Wie luistert er analoog (radio) en wie digitaal (internet)
Digital.

5.1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')