had ik ook niet echt een ramp gevonden iddquote:
Uhmmm, nee die kwamen pas jaren later met zo'n kutsoundquote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef SunChaser het volgende:
Is dit radio 2?Dan kan 2 Unlimited er ook wel in.
ik schrok van je opmerking en ben gelijk gaan kijken...gelukkig staan die er niet inquote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef SunChaser het volgende:
Is dit radio 2?Dan kan 2 Unlimited er ook wel in.
Een van zijn mindere nummer helaas.quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef MrBadGuy het volgende:
en Bowie natuurlijk...wat is een top 2000 zonder Bowie![]()
niet een van zijn toppers iig...die zullen vast nog wel komen, maar zijn stem alleen al is lekker genoegquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Een van zijn mindere nummer helaas.
Het doet mij ook grote deugd dat Life On Mars er eindelijk eens in staatquote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef MrBadGuy het volgende:
en Bowie natuurlijk...wat is een top 2000 zonder Bowie![]()
daar heb ik volgensmij op gestemdquote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het doet mij ook grote deugd dat Life On Mars er eindelijk eens in staat![]()
Ik heb toch meer met het brakke accent en stemgeluid van Costello dan dat van Bowiequote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
niet een van zijn toppers iig...die zullen vast nog wel komen, maar zijn stem alleen al is lekker genoeg![]()
Costello brengt ook een prachtig geluid voortquote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb toch meer met het brakke accent en stemgeluid van Costello dan dat van Bowie
en waarom zou 2 unlimited er niet in mogen ? Ok, het is bekend dat radio 2 er niks inzet wat te modern isquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik schrok van je opmerking en ben gelijk gaan kijken...gelukkig staan die er niet in![]()
![]()
2unlimited begin van de eurodancequote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en waarom zou 2 unlimited er niet in mogen ? Ok, het is bekend dat radio 2 er niks inzet wat te modern is(op enkele uitzonderingen), maar id lijst van donna in belgie bvb staat een danceklassieker wel terecht genoteerd op de 600ste plaats ofzo. 2unlimited was het begin vd eurodance, en er staan nummers in deze lijst die veel meer crap zijn hoor
![]()
Leve 2unlimited !![]()
Laat ik het erop houden dat het niet mijn smaak is...maar als ze genoeg stemmen krijgen mogen ze er gerust in (maar niet te hoog en zeker niet te vaak)quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en waarom zou 2 unlimited er niet in mogen ? Ok, het is bekend dat radio 2 er niks inzet wat te modern is(op enkele uitzonderingen), maar id lijst van donna in belgie bvb staat een danceklassieker wel terecht genoteerd op de 600ste plaats ofzo. 2unlimited was het begin vd eurodance, en er staan nummers in deze lijst die veel meer crap zijn hoor
![]()
Leve 2unlimited !![]()
Dus omdat bagger in 1 lijst voorkomt, moeten we het hier ook maar meteen tolereren?quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
![]()
Leve 2unlimited !![]()
veel voorgangers zijn er niet geweest ivm 90's eurodance. Ok, Snap en Technotronic, veel meer zullen het er niet zijn. En dan heb ik het wel over de louter commerciele 90's eurodance. Wie van een bepaalde generatie (ik denk zo aan degenen geboren tussen 80 en 85 bvb) geen mooie herinneringen heeft aan 2unlimited, heeft die wel geleefd danquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
2unlimited begin van de eurodance
ah, ik ben ietsjes ouder, dus ik denk aan front 242 oaquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
veel voorgangers zijn er niet geweest ivm 90's eurodance. Ok, Snap en Technotronic, veel meer zullen het er niet zijn. En dan heb ik het wel over de louter commerciele 90's eurodance. Wie van een bepaalde generatie (ik denk zo aan degenen geboren tussen 80 en 85 bvb) geen mooie herinneringen heeft aan 2unlimited, heeft die wel geleefd dan![]()
ik heb wel geleefd hoor, ik doe het nog steedsquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
veel voorgangers zijn er niet geweest ivm 90's eurodance. Ok, Snap en Technotronic, veel meer zullen het er niet zijn. En dan heb ik het wel over de louter commerciele 90's eurodance. Wie van een bepaalde generatie (ik denk zo aan degenen geboren tussen 80 en 85 bvb) geen mooie herinneringen heeft aan 2unlimited, heeft die wel geleefd dan![]()
daar geef ik je gelijk in, is voor een iets oudere generatie idd, maar ook best te pruimen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ah, ik ben ietsjes ouder, dus ik denk aan front 242 oa
StuBru is dan ook niet te vergelijken met radio2 hier, eerder met, helaas dat ik het moet zeggen ,yorin. Radio 3 heeft bij mij ,behalve de VPRO, al tijden afgedaanquote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
daar geef ik je gelijk in, is voor een iets oudere generatie idd, maar ook best te pruimen.
Ik bedoel alleen maar dat ik de lijst van radio 2 NL wel het ergste hokjesdenken vind van alle lijsten aller tijden eigenlijk.
Bvb de belgische top van donna wordt wel 'vervuild' door borsato of pointer sisters id hogere regionen, maar erkent wel Radiohead, Nirvana en K's Choice id top 100 bvb (dEUS dan wel weer niet jammer genoeg).
De Tijdloze van Studio Brussel is wellicht de mooiste top 100 aller tijden, maar dat is dan ook weer schande dat de Beatles niet in die lijst staan (wel enorm veel dEUS, Radiohead, Mettalica, Dire Straits en U2). En zo heeft elke lijst wel zijn voor-en nadelen. En zou de ideale lijst eigenlijk een mix van diverste lijsten zijn.![]()
denk dat radio 2 in Belgie meest te vergelijken is met radio 2 in NL. Vooral oudere platen (60's en 70's) id hogere regionen, minder jaren 80 en zeker veeeel minder jaren 90 en 00.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
StuBru is dan ook niet te vergelijken met radio2 hier, eerder met helaas dat ik het moet zeggen yorin. Rdio 3 heeft bij mij behalve de VPRO als tijden afgedaan
Digital.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef Zw0rld het volgende:
Wie luistert er analoog (radio) en wie digitaal (internet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |