Dit is dan ook niet een van hun beste nummersquote:
andere nummers waren wel punkquote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
The Stranglers, blijft raar net geen punk maar wordt wel als punk gerekend en toch leuk
Herkenbaarquote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En dan natuurlijk de clips erbij, met de artiesten met de koptelefoon half op hun kop, gevoelige gebaartjes, geknepen ogen tijdens hun uithalen![]()
![]()
Tis een en al doorgestoken kaart, Jan Smit, Radiohead en Janus staan er ook niet in terwijl er wel veel mensen zijn die die muziek goed vinden. Doorgestoken kaart zeg ik jequote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Staat Thomas Berge niet in de lijst?
Ik had laatst maar een best of van de Beach Boys gedow..... gekocht. Best wel leuk ondanks de jeugdtrauma'squote:Op maandag 26 december 2005 21:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Beach Boyswaren zonet ook in Top 2000 a GoGo
![]()
Ik heb de 3cd box van hun een paar maanden geleden gekocht...ja echt gekochtquote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik had laatst maar een best of van de Beach Boys gedow..... gekocht. Best wel leuk ondanks de jeugdtrauma's
Is er een soort filter eigenlijk? Moet het Radio2 materiaal zijn?quote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tis een en al doorgestoken kaart, Jan Smit, Radiohead en Janus staan er ook niet in terwijl er wel veel mensen zijn die die muziek goed vinden. Doorgestoken kaart zeg ik je![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is er een soort filter eigenlijk? Moet het Radio2 materiaal zijn?
Als ik het geld zou hebben zou ik ook weer een cd colectie aanleggen, blijft toch mooi staan in je kast. Helaas me hele collectie moeten verkopen bij de platenboefquote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb de 3cd box van hun een paar maanden geleden gekocht...ja echt gekochtGeweldig muziek trouwens
![]()
De eerste 2 edities van de top 2000 (die van 1999 en 2000) waren totaal vrije keuze. De voorkeurslijst van 2001 is gebaseerd op de lijsten van 1999 en 2000 en op de nummers die het net niet gehaald hebben. De voorkeurslijsten van de jaren daarna zijn weer gebaseerd op die van voorgaande edities. Dit jaar waren er na verloop van tijd ook steeds meer (nieuwere) nummers toegevoegd aan de voorkeurslijst. Dus nee, het hoeft helemaal geen Radio 2 materiaal te zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is er een soort filter eigenlijk? Moet het Radio2 materiaal zijn?
63 Bløf - Liefs uit Londen (1998) 31 dec 17:00quote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan geen Blof vinden
quote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan geen Blof vinden, is zeker ijdele hoop dat ie er niet in zitten he
1 2 3 4 5 6 7 | 111 Bløf Aan de kust 120 Bløf Harder dan ik hebben kan 134 Bløf Mooie dag 186 Bløf Dansen aan zee 294 Bløf Blauwe ruis 487 Bløf Wat zou je doen |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |