Mooi, dan haak ik af.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:45 schreef Gunner het volgende:
Ik heb inmiddels 2 mensen die 1200 euro hebben geboden (dat is dan met cd speler) dus die prijs zal je moeten evenaren.
zeker gezien het feit dat de distri riem is vervangen lijkt het me eigenlijk best een goede prijs. Ik heb bewust laag ingezet, maar ik ben natuurlijk ook geen dief van mn eigen portomonee natuurlijk
Ik hoor het wel
Laat het dan maar weten, als ik kom kijken dan doen we zaken of niet natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2005 11:48 schreef Gunner het volgende:
Wat voor prijs had je zelf in gedachten eigenlijk? Mochten die anderen niets worden, op wat voor termijn zoek je eigenlijk iets?
Er zijn anders zat mensen die dat er voor neer willen leggen.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef American_Nightmare het volgende:
1000 euro voor een wagen met 3 ton op de teller..
Vanmiddag heeft mn vriendin een afspraak om hem te verkopen met iemand. Mocht dat doorgaan (of niet) meld ik dat hier natuurlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:30 schreef sanger het volgende:
En Gunner? Is ie nog te koop?
Even een kleine bevestiging: een peugeot-diesel kan zeker makkelijk 4 ton lopen. Ken iemand met een bx diesel (die heeft standaard een peugeot-motor) waar 6 ton mee gereden is.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:45 schreef Gunner het volgende:
Dit topic is niet om te discussieren over het feit of een diesel 3 ton kan lopen ja of nee. Feit is dat deze wagen zonder problemen dat heeft gelopen, en ik ben ervan overtuigd dat deze wagen mits je er normaal mee omgaat, nog makkelijk er 100.000 bij kan zetten
Het enige wat ik er nog over kwijt wil is dat een moderne diesel zonder problemen 3 of 4 ton kan lopen
Ah oke, dan kan ik verder zoeken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:12 schreef Gunner het volgende:
Auto is zojuist verkocht. Topic mag op slot.
Degenen die een zinvolle bijdrage aan dit topic hebben geleverd; bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |