quote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef bonke het volgende:
[..]
als ik alleen die sleutel pak in het grote veld gaat het slot niet open als ik beide knoppen ingedrukt heb
heb ik alle sleutels en beide knoppen ingedrukt dan gaat het laatste slot nog niet open
kortom ik snap er niksss van
Is dat de level met 3 blokken en 1 button?quote:Op maandag 26 december 2005 17:34 schreef Ancient het volgende:
Bah, lvl 39 van de winter editie lukt me nu niet, die is echt moeilijklater eens proberen dan
welke?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:16 schreef Augustina het volgende:
Kut, ik snap er een niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
Die is erg lastig, inderdaad...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef Dreamqueen het volgende:
iemand een id hoe level 34 moet? van de zomereditie..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....dass wir fliegen.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat snap je er niet aan. Augje?
Kom je een pijltje omhoog, of naar rechts te kort?
Zo ja:Joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef ChOas het volgende:
Level 41 Wintereditie... ik zit ECHT vast
Damn!! Ik zat ECHT dichtbij!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:45 schreef Broodbeleg het volgende:
[..]
[[url=http://82.94.225.138/~imagehost/thumbs/tn_mwN05511.jpg]afbeelding][/URL]
Die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef ChOas het volgende:
Level 41 Wintereditie... ik zit ECHT vast
42 opgaven, dus zo hoog is ook je IQ.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:32 schreef Sterke_Yerke het volgende:
OMG, spel in een keer uitgespeeld, dus hoe hoog iq heb ik nou>![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |