ja, ik heb een leuke week gehad, behalve de donderdagavond.quote:Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Haaaa Regenworm... daar istie weer... leuke week gehad?
Dat is dan balen ja... maar gelukkig was de rest van de week wel leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, ik heb een leuke week gehad, behalve de donderdagavond.
Heb de BB finale gemist, de schotel had alleen maar duitse zenders.
Ben handmatig alle zenders afgegaan maar ik kon niks vinden.![]()
![]()
Maar goed je bent wel van je verslaving af.
Hebje nog leuke lieske caps gemaakt
Gelukkig is het bijna overquote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goeienavond allemaal, nou ja allemaal tis behoorlijk rustig hier geloof ik![]()
Nog een uurtje dan zit de kerst er weer definief op.....
Allemaal goeie kerst gehad?
Jeppie... een lekkere rustige kerst. Wij doen nooit zo overdreven qua complete maaltijden en veel drank. Gewoon lekker simpel. En jij ook leuke kerst gehad?quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goeienavond allemaal, nou ja allemaal tis behoorlijk rustig hier geloof ik![]()
Nog een uurtje dan zit de kerst er weer definief op.....
Allemaal goeie kerst gehad?
Hahaha, ze slaan elkaar nog net niet de de kop in bij je dusquote:Op maandag 26 december 2005 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna over
Het is hier echt zo een gezellige kerstsfeer![]()
Zo gezellig dat ik hier maar ff de PC gekaapt heb
Lieske die de laatste keer opstaat in het BB huis.quote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, ik heb een leuke week gehad, behalve de donderdagavond.
Heb de BB finale gemist, de schotel had alleen maar duitse zenders.
Ben handmatig alle zenders afgegaan maar ik kon niks vinden.![]()
![]()
Maar goed je bent wel van je verslaving af.
Hebje nog leuke lieske caps gemaakt
Heeeeej Muerte... ook hier...quote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenShot109fd.jpg]afbeelding[/url]]
[..]
Lieske die de laatste keer opstaat in het BB huis.
[afbeelding]
Heel erg leuke caps alleen de heimwee naar een rond huppelde lieske wordt weer erg grootquote:Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is dan balen ja... maar gelukkig was de rest van de week wel leuk.
Okee... hier een paar Lieske caps voor je om af te kicken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi FB, Ik heb een hele goede kerst gehad en jij?quote:Op maandag 26 december 2005 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeej Muerte... ook hier...
Hoe was je kerst?
Weer zo'n heerlijke cap bedanktquote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenShot109fd.jpg]afbeelding[/url]]
[..]
Lieske die de laatste keer opstaat in het BB huis.
[afbeelding]
Lekker toch, van mij persoonlijk zou het ook allemaal wel wat simpeler mogen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... een lekkere rustige kerst. Wij doen nooit zo overdreven qua complete maaltijden en veel drank. Gewoon lekker simpel. En jij ook leuke kerst gehad?
Tsja... daar doe ik niks tegen. Hopen voor je dat ze zich ook weer aanmeld voor bb6quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel erg leuke caps alleen de heimwee naar een rond huppelde lieske wordt weer erg groot![]()
![]()
![]()
Hoi Muertequote:
Kijk, daar gaat het om... ieder moet doen hoe hij of zij het wilt... als je het maar gezellig wasquote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker toch, van mij persoonlijk zou het ook allemaal wel wat simpeler mogen.
Wel veels teveel gegeten en gedronken dus, maar heb wel een gezellige kerst gehad![]()
Mooi zo... ja ik ook... zoals ik al zei, lekker rustig.quote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi FB, Ik heb een hele goede kerst gehad en jij?
quote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... daar doe ik niks tegen. Hopen voor je dat ze zich ook weer aanmeld voor bb6
ZIjn ze je nog steeds op aan het jagen om je als kerstdiner te gebruiken dan? Ach gossie arm eendje toch.quote:Op maandag 26 december 2005 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna over
Het is hier echt zo een gezellige kerstsfeer![]()
Zo gezellig dat ik hier maar ff de PC gekaapt heb
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Muerte![]()
De kerst ook weer doorgekomen zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |