quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
Ik vind jullie best knap.
Mijn frustratie nav de exit was best wel groot.
Op vreemd plekken (bv supermarkten) ging ik mopperen tegen cassières.
Die moesten af en toe wel lachen
Van Arliator?quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga een bos bloemen in ontvangst nemen en dan heeeeeeeeeeeeel hard wegrennen![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga een bos bloemen in ontvangst nemen en dan heeeeeeeeeeeeel hard wegrennen![]()
Trust Manu, en strekte met de ziekenboegquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, ik ga nu nog even filmpje kijken in bed, tot morgen allemaal![]()
![]()
Dat is de statistiekenman weer, twee tot de tiende machtquote:
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
Luitjes, ik val letterlijk in slaap achter mijn pc.. Volgens mij kan ik dus beter naar bed gaan nu op de streams gebeurt nu toch niets
Fijne avond/nacht verder... en tot morgen![]()
Ja is me verteld dat er nog best hoop voor me is. Begon me weer redelijk normaal te gedragen zeiden ze zelfs.quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jaaa....? echt....... ? ooitttt...?![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
Luitjes, ik val letterlijk in slaap achter mijn pc.. Volgens mij kan ik dus beter naar bed gaan nu op de streams gebeurt nu toch niets
Je moet de Jostiflip doen in de supermarkt, de ervaringen zijn zéér positiefquote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
Ik vind jullie best knap.
Mijn frustratie nav de exit was best wel groot.
Op vreemd plekken (bv supermarkten) ging ik mopperen tegen cassières.
Die moesten af en toe wel lachen
Als je het al weet, waarom vraag je 't danquote:
Trust, ga maar snel je bed in danquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
Tot morgen Teamlead. Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
Mooie verhandeling van je in de vorige SCquote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Slaap lekkeren tot een volgende keer.
Doei doei Manu, slaap lekker straksquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, ik ga nu nog even filmpje kijken in bed, tot morgen allemaal![]()
![]()
Hoi supermom, goeie eerste kerstdag gehad?quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo lieve BB vriendjes en vriendinnetjes![]()
![]()
Ik kom even uitbuiken na eerste KerstdagWas even de topics aan het (verder) doorspitten en zag dat er echt geluid uit de streams kwamen?? Van de bouwvakkers?
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
Meen je niet!!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja lachuh joh, ze vonden zelfs op een gegeven moment zelfs 250 euro, werd het zelfs nog spannend ook![]()
Hahahaha JOSTIFLIP!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Die cassières zijn ondertussen wel wat gewend als er Fokkers "JOSTIFLIP" roepen als ze boodschappen doen
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja is me verteld dat er nog best hoop voor me is. Begon me weer redelijk normaal te gedragen zeiden ze zelfs.
Heb voorlopig vandaag als therapie iedereen maar knettergek gemaakt, ze hadden het uitgeroepen tot spelletjesdag dat hebben ze geweten ook. Niemand wil meer met me spelen nu![]()
Dus maar naar huisgevlucht en snel m'n toevlucht hier gezocht
Heeft de kleine gisteren al gedaanquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Je moet de Jostiflip doen in de supermarkt, de ervaringen zijn zéér positief![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja is me verteld dat er nog best hoop voor me is. Begon me weer redelijk normaal te gedragen zeiden ze zelfs.
Heb voorlopig vandaag als therapie iedereen maar knettergek gemaakt, ze hadden het uitgeroepen tot spelletjesdag dat hebben ze geweten ook. Niemand wil meer met me spelen nu![]()
Dus maar naar huisgevlucht en snel m'n toevlucht hier gezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |