Nee hoorquote:
Ja, mij ook, maar heb gisteren voor het eerst in bijna 2 jaar zo'n 12 uur in bed gelegen, waarvan ik dan ook nog 90 % van de tijd sliepquote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
uhm.. nee niet echt, de "nacht van cuall"heft me behoorlijk ontregeld geloof ik.![]()
Welkom in deze afkick wereld, fijn dat je het licht gezien hebtquote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef I_doubt het volgende:
De Profundis clamavi ad te domine Fok
knip
Fok leeft nog!
I_doubt, schuchter en vol twijfel had het pad hervonden.
En hoe gaat het met jullie?
Ook een leuke Eerste Kerstdag gehad?
quote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef I_doubt het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
uhm.. nee niet echt, de "nacht van cuall"heft me behoorlijk ontregeld geloof ik.![]()
Oh maar dan komt het dus niet door mijquote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, mij ook, maar heb gisteren voor het eerst in bijna 2 jaar zo'n 12 uur in bed gelegen, waarvan ik dan ook nog 90 % van de tijd sliep
quote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef I_doubt het volgende:
Het gebeurde.....
[KNIP]
I_doubt, schuchter en vol twijfel had het pad hervonden.
Ik ook niet, maar smorgen wel weer verplicht op tijd eruit. Ach ja, we hadden plezier daar gaat 't omquote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef cuall het volgende:
[..]
heb er ook last van, ik kom 's avonds mijn bed niet meer in
![]()
Jaaa....? echt....... ? ooitttt...?quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar smorgen wel weer verplicht op tijd eruit. Ach ja, we hadden plezier daar gaat 't om![]()
De rest komt vanzelf weer wel goed, ooit
quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar smorgen wel weer verplicht op tijd eruit. Ach ja, we hadden plezier daar gaat 't om![]()
De rest komt vanzelf weer wel goed, ooit
Hoi SuperMammiequote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo lieve BB vriendjes en vriendinnetjes![]()
![]()
Ik kom even uitbuiken na eerste KerstdagWas even de topics aan het (verder) doorspitten en zag dat er echt geluid uit de streams kwamen?? Van de bouwvakkers?
![]()
Hai wickedangelquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zoooo ik kom nog maar eens effe buurten![]()
Ik wil niet, ik wil niet, maar de lokroep van dit fijne (sub)forum is gewoon te groot![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
Ik kom even uitbuiken na eerste KerstdagWas even de topics aan het (verder) doorspitten en zag dat er echt geluid uit de streams kwamen?? Van de bouwvakkers?
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zoooo ik kom nog maar eens effe buurten![]()
Ik wil niet, ik wil niet, maar de lokroep van dit fijne (sub)forum is gewoon te groot![]()
Ik ga een bos bloemen in ontvangst nemen en dan heeeeeeeeeeeeel hard wegrennenquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai wickedangel![]()
![]()
Je moet je er niet teveel tegen verzetten joh, afkicken moet je langzaam aan doen![]()
Wat hoorde ik, heb je een date aan BB over gehouden![]()
Ja lachuh joh, ze vonden zelfs op een gegeven moment 250 euro, werd het zelfs nog spannend ookquote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |