Heb je het soms voor een heel jaar al gekregen?quote:Op zondag 25 december 2005 23:53 schreef Aurelium het volgende:
Ik krijg 400 euro van de belastingdienst kreeg ik van ze te horen. Ach het zal wel, ik vind het allemaal prima. Wintersport ook weer betaald.
het staat geloof ik nog niet op mn rekening maar ze wilden het me wel gaan geven stond er in die brief.quote:Op zondag 25 december 2005 23:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb je het soms voor een heel jaar al gekregen?
Ah, okee.quote:Op maandag 26 december 2005 00:00 schreef Godlike02 het volgende:
Tandarts gaat niet van je No Claim af
Je krijgt dat dus per maandquote:Op zondag 25 december 2005 23:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
het staat geloof ik nog niet op mn rekening maar ze wilden het me wel gaan geven stond er in die brief.
Eerder aanvragen had misschien een idee geweest?quote:Op maandag 26 december 2005 00:06 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb nog geen zorgtoeslag gehad
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef Apie74 het volgende:
wacht eerst maar af wanneer je je loonstrookje in Januari krijgt
een deel van je verzekering betaald je baas, maar wordt dus in principe van je loon betaald, daarover betaal je gewoon de volle mik belasting, is iets van 7% afaik per maand van je loon.quote:
Ik betaalde 65, krijg nu dus 15 euro meer stufi, en 35 zorgtoeslagding, totaal komt uit op 114, ik ga 108 euro betalen (alles op max, bij zilverenkruis met studentenkorting) dus in principe ga ik er op vooruit.quote:Op maandag 26 december 2005 00:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga wel meer betalen, maar krijg ook meer stufi, dus mij hoor je eigenlijk ook niet klagen, maar klagen en zeiken is leuk, dus KUT zorgverzekering!
daarom zijn ze ook kut en moeten ze stervenquote:Op maandag 26 december 2005 00:15 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Ik betaalde 65, krijg nu dus 15 euro meer stufi, en 35 zorgtoeslagding, totaal komt uit op 114, ik ga 108 euro betalen (alles op max, bij zilverenkruis met studentenkorting) dus in principe ga ik er op vooruit.
Leuke is alleen dat volgend jaar de basis premie HARD omhoog zal gaan en dat elk jaar wel zal doen, waarbij onze lieve overheid elk jaar wat van de zorgtoeslag af snoept. Gevolg je gaat echt wel meer betalen, is het niet nu, dan later wel.
Ach ja, volgens mij was ik echt optijd. Wel uiteraard op de allerlaatste dag gedaan.quote:Op maandag 26 december 2005 00:10 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Eerder aanvragen had misschien een idee geweest?
12,50 euro ja hoor keep dreaming !!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef Brembo het volgende:
Ga straks 12,5 euro per maand betalen, als ik alle toeslagen, subsiedies, kortingen en noclaim er af haal. Dus mij hoor je niet klagen.
IZZ, is dat niet voor de zorg???quote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef VrAnKiE het volgende:
ik stop zeg maar volgende week met werken bij de konmar (bijbaan) moet het IZZ mij dan houden of moet ik lekker allemaal dingen gaan regelen?
Als je via IZZ collectief verzekerd was bij de Konmar (wat mij vreemd lijkt, aangezien IZZ een verzekering voor mensen in de zorg is.. dacht ik) dan kan je gewoon daar verzekerd blijven, alleen zal je je af moeten melden voor je collectief.quote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef VrAnKiE het volgende:
ik stop zeg maar volgende week met werken bij de konmar (bijbaan) moet het IZZ mij dan houden of moet ik lekker allemaal dingen gaan regelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |