abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33461376
Hoe meer vrouw, hoe beter.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  woensdag 28 december 2005 @ 04:46:37 #202
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33461390
Hoe meer vrouwen hoe beter bedoel je?
Hup, aan het werk!
pi_33461403
quote:
Op woensdag 28 december 2005 04:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Hoe meer vrouwen hoe beter bedoel je?
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.
  woensdag 28 december 2005 @ 05:09:47 #204
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_33461417
'All cats feel the same in the dark.'

.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_33461433
quote:
Op woensdag 28 december 2005 05:09 schreef JAM het volgende:
'All cats feel the same in the dark.'
But fat cats feel better.
pi_33461444
quote:
Op woensdag 28 december 2005 04:39 schreef Capa het volgende:
Als je dat in 1 persoon bedoeld,heb je een ruime keus.
  woensdag 28 december 2005 @ 06:11:05 #207
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33461544
Een dikke vrouw die het hele bed opvult met haar vette lichaam is ook niet alles.
Hup, aan het werk!
  woensdag 28 december 2005 @ 06:39:58 #208
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_33461641
quote:
Op maandag 26 december 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Yep. Ben er zelf dan ook blij mee.
Ik zou jou wel vol willen blaffen hoor

>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
  woensdag 28 december 2005 @ 11:12:20 #209
81237 releaze
best of both worlds
pi_33464371
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Allereerst is haar vriend een behoorlijke lomp lul als hij haar een complex aanpraat omdat ze perse af zou moeten vallen. Hij zou haar kunnen steunen om er samen iets aan te gaan doen. Maar waarschijnlijk zit hij liever zelf op z'n luie reet te klagen over het feit dat zij een paar kilo te zwaar is.

Jij hebt voor jouw lengte een behoorlijk fors overgewicht overigens, volgens de BMI schaal (onder andere hier te berekenen: http://www.dse.nl/~kokopelli/bmi.html )
mn zusje en dr vriendje hebben een verschrikkelijk slecht eetpatroon. voor dr vriendje is dat niet erg, die kan alles eten wat los en vast zit zonder een gram aan te komen, maar mn zusje, die via de familie wel aanleg heeft voor "overgewicht" (wat zich overigens alleen echt opstapelt in de buik) is het gewoon niet goed. ze heeft ondertussen ook al weer een spastische darm maar het is voor hen nog steeds geen aanleiding om "gezond" te gaan eten. wilskracht kent ze amper. ze is veel te bang dat vriendlief het niet goed zal vinden. als ik in die relatie had gezeten, dan had ik hem de deur al uitgezet, maar liefde is blind. (verschrikkelijk blind in hun geval)

En m'n zusje is absoluut niet "een paar kilo te zwaar." Haar vriendje wilt gewoon een vrouw hebben van minder van 55kg. Maar mét dikke tieten, als ik zo hoor hoe verschrikkelijk jaloers ze is op mijn boezem. ik weet zeker dat dr vriend dat ook in dr oren fluistert, omdat ze altijd goed gevuld is geweest voor haar gewicht. Arme meid.

M'n eigen overgewicht ken ik maar al te goed ik probeer het weldegelijk in de hand te houden, maar wordt nu ook een beetje bemoeilijkt door mijn eigen koolhydraat fabriekje en bankrekening die de lasten van studeren ook niet lang meer zal trekken het is eigenlijk een nadeel dat ik een aardig figuur heb ondanks dat ik te dik ben. ik walg niet van mezelf. anderen walgen ook niet van me. dat is toch een flinke motivatie, afkeer.
pi_33468066
quote:
Op woensdag 28 december 2005 04:39 schreef Capa het volgende:
  woensdag 28 december 2005 @ 13:39:54 #211
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_33468642
Ja, wat is vet? Geef mij maar een lekkere volle meid met brede heupen, een dikke kont en fijne borsten. Zuid-Amerikaanse stijl dus of een oer-Nederlands zandloperfiguur met lekkere kont.
Maar als mensen dat als vet/volslank zien. Ja, dan val ik op volslank en niet zo'n beetje ook.
Geef mij maar een beetje vormen die ik lekker vast kan pakken.

Als voorbeeld;
Dit is wat ik zie als lekker, zien jullie dit als volslank?
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_33468950
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef LaZZ het volgende:
Ja, wat is vet? Geef mij maar een lekkere volle meid met brede heupen, een dikke kont en fijne borsten. Zuid-Amerikaanse stijl dus of een oer-Nederlands zandloperfiguur met lekkere kont.
Maar als mensen dat als vet/volslank zien. Ja, dan val ik op volslank en niet zo'n beetje ook.

Als voorbeeld; [afbeelding]
Nee dat vind ik BEHOORLIJK mollig (nog net niet DIK).. die heupen en benen man wtf.. dat ziet er echt niet uit. Nee totaal niet mijn smaak. Wel lekkere tieten zolang ze in die bikini hangen, maar als die uit gaat dan hangen die dingen ook tot op d'r buik met tepels als schoteltjes waarschijnlijk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 28 december 2005 @ 13:54:12 #213
42466 EdPowers
Professional Pervert
pi_33469077
Heerlijk!
  woensdag 28 december 2005 @ 15:37:33 #214
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33472263
quote:

Ik zie het als lekker.
pi_33472332
quote:

fuckingA
pi_33472472
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef releaze het volgende:
ook met sex niks mis. bepaalde standjes worden eerder bemoeilijkt door mn vriend z'n bierbuik dan door mijn reet.
pi_33472506
quote:

dit is nog niet helemaal volslank
maar wel erg lekker!!!!
pi_33472970
quote:

godverdomme!
dat is nou echt een lekker wijf!
echt mijn ding ook hoor, brrr!
Keep on Tripp'n
pi_33472994
ik vind mezelf ook best wel vollllllllllllllslank

let niet op mijn gezicht
pi_33473108
quote:
Op woensdag 28 december 2005 13:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee dat vind ik BEHOORLIJK mollig (nog net niet DIK).. die heupen en benen man wtf.. dat ziet er echt niet uit. Nee totaal niet mijn smaak. Wel lekkere tieten zolang ze in die bikini hangen, maar als die uit gaat dan hangen die dingen ook tot op d'r buik met tepels als schoteltjes waarschijnlijk.
precies
pi_33473153
Het is misschien ook leuk als mensen ook foto's van zichzelf of vriendin posten die hun mollig vinden of dik vinden of slank of vol slank of wat dan ook.
pi_33473188
quote:
Op maandag 26 december 2005 14:43 schreef P0rt0 het volgende:

[..]

Great minds think the same
zo ook je usericon
pi_33473293
Whaha best triest eigenlijk dat de gemiddelde fokker blijkbaar al zo wanhopig is dat ze die meid met een reet als een bijzettafel hierboven ontzettend lekker vinden Ik ben blij dat mijn vriendin er niet zo uit ziet.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33473758
quote:
Op woensdag 28 december 2005 16:06 schreef Riann het volgende:
Het is misschien ook leuk als mensen ook foto's van zichzelf of vriendin posten die hun mollig vinden of dik vinden of slank of vol slank of wat dan ook.
Als in: "Hoi, dit is mijn vriendin, ik vind d'r veel te dik?"
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_33473905
Trouwens iedereen kan hier wel mekkeren dat die plus-modellen zo mooi zijn, maar geef iemand de kans en hij kiest ook voor een slank supermodel. Waarom zijn alle modellen, filmsterren etc etc dan zo slank? Omdat mannen liever plusmodellen zien? Dacht het niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')