Het een hoeft het ander niet uit te sluiten.quote:Op woensdag 28 december 2005 04:46 schreef Ciurlizza het volgende:
Hoe meer vrouwen hoe beter bedoel je?
But fat cats feel better.quote:Op woensdag 28 december 2005 05:09 schreef JAM het volgende:
'All cats feel the same in the dark.'
Ik zou jou wel vol willen blaffen hoorquote:Op maandag 26 december 2005 15:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep. Ben er zelf dan ook blij mee.
mn zusje en dr vriendje hebben een verschrikkelijk slecht eetpatroon. voor dr vriendje is dat niet erg, die kan alles eten wat los en vast zit zonder een gram aan te komen, maar mn zusje, die via de familie wel aanleg heeft voor "overgewicht" (wat zich overigens alleen echt opstapelt in de buik) is het gewoon niet goed. ze heeft ondertussen ook al weer een spastische darm maar het is voor hen nog steeds geen aanleiding om "gezond" te gaan eten. wilskracht kent ze amper. ze is veel te bang dat vriendlief het niet goed zal vinden. als ik in die relatie had gezeten, dan had ik hem de deur al uitgezet, maar liefde is blind. (verschrikkelijk blind in hun geval)quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Allereerst is haar vriend een behoorlijke lomp lul als hij haar een complex aanpraat omdat ze perse af zou moeten vallen. Hij zou haar kunnen steunen om er samen iets aan te gaan doen. Maar waarschijnlijk zit hij liever zelf op z'n luie reet te klagen over het feit dat zij een paar kilo te zwaar is.
Jij hebt voor jouw lengte een behoorlijk fors overgewicht overigens, volgens de BMI schaal (onder andere hier te berekenen: http://www.dse.nl/~kokopelli/bmi.html )
Nee dat vind ik BEHOORLIJK mollig (nog net niet DIK).. die heupen en benen man wtf.. dat ziet er echt niet uit. Nee totaal niet mijn smaak. Wel lekkere tieten zolang ze in die bikini hangen, maar als die uit gaat dan hangen die dingen ook tot op d'r buik met tepels als schoteltjes waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef LaZZ het volgende:
Ja, wat is vet? Geef mij maar een lekkere volle meid met brede heupen, een dikke kont en fijne borsten. Zuid-Amerikaanse stijl dus of een oer-Nederlands zandloperfiguur met lekkere kont.
Maar als mensen dat als vet/volslank zien. Ja, dan val ik op volslank en niet zo'n beetje ook.
Geef mij maar een beetje vormen die ik lekker vast kan pakken.
Als voorbeeld; [afbeelding]
Dit is wat ik zie als lekker, zien jullie dit als volslank?
Ik zie het als lekker.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef LaZZ het volgende:
Ja, wat is vet? Geef mij maar een lekkere volle meid met brede heupen, een dikke kont en fijne borsten. Zuid-Amerikaanse stijl dus of een oer-Nederlands zandloperfiguur met lekkere kont.
Maar als mensen dat als vet/volslank zien. Ja, dan val ik op volslank en niet zo'n beetje ook.
fuckingAquote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef LaZZ het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:43 schreef releaze het volgende:
ook met sex niks mis. bepaalde standjes worden eerder bemoeilijkt door mn vriend z'n bierbuik dan door mijn reet.
dit is nog niet helemaal volslankquote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef LaZZ het volgende:
godverdomme!quote:Op woensdag 28 december 2005 13:39 schreef LaZZ het volgende:
preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 13:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee dat vind ik BEHOORLIJK mollig (nog net niet DIK).. die heupen en benen man wtf.. dat ziet er echt niet uit. Nee totaal niet mijn smaak. Wel lekkere tieten zolang ze in die bikini hangen, maar als die uit gaat dan hangen die dingen ook tot op d'r buik met tepels als schoteltjes waarschijnlijk.
Als in: "Hoi, dit is mijn vriendin, ik vind d'r veel te dik?"quote:Op woensdag 28 december 2005 16:06 schreef Riann het volgende:
Het is misschien ook leuk als mensen ook foto's van zichzelf of vriendin posten die hun mollig vinden of dik vinden of slank of vol slank of wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |