Jij noemt het 'te vet', terwijl het gewoon een normaal en gezond gewicht is. Zeg dan gewoon dat je op superslank valt.quote:Op maandag 26 december 2005 10:42 schreef Ciurlizza het volgende:
65 kg bij 1.75m vind ik prima, een meid die 1.75m is en 75 kg weegt heeft wat pondjes teveel onder de leden en vind ik 9 van de 10 keer dan ook niet aantrekkelijk.
Vrouwen die mollig zijn en lage heupbroeken dragen.quote:Op maandag 26 december 2005 10:43 schreef -Wolf- het volgende:
Vrouwen waar de vetrolletjes over de spijkerbroek hangen, die hebben de grens bij mij overschreden. Trek dan een iets langer shirtje of trui aan zodat het niet m'n uitzicht bederft.![]()
1.75 en 75 kg is gewoon aan de volle kant. Het is niet moddervet, maar vol kun je het onderhand wel noemen. 65 kg bij 1.75 is niet superslank, superslank is 55 kg bij 1.75.quote:Op maandag 26 december 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Jij noemt het 'te vet', terwijl het gewoon een normaal en gezond gewicht is. Zeg dan gewoon dat je op superslank valt.
Dat is ook nog een probleem. Veel "volslanke" vrouwen weten niet dat bepaalde kleding gewoon niet past bij het volle lichaam.quote:Op maandag 26 december 2005 10:43 schreef -Wolf- het volgende:
Vrouwen waar de vetrolletjes over de spijkerbroek hangen, die hebben de grens bij mij overschreden. Trek dan een iets langer shirtje of trui aan zodat het niet m'n uitzicht bederft.![]()
Nee, da's mager. Dan is je BMI nog geen 18 en dat is fiks ondergewicht en nog veel ongezonder dan licht overgewicht.quote:Op maandag 26 december 2005 10:45 schreef Ciurlizza het volgende:
1.75 en 75 kg is gewoon aan de volle kant. Het is niet moddervet, maar vol kun je het onderhand wel noemen. 65 kg bij 1.75 is niet superslank, superslank is 55 kg bij 1.75.
Onder de 55 is het te mager vind ik. 55 is een grensgeval. Te dun vind ik zeker zo lelijk als te dik, maar liever een meid die tussen de 55 en 65 zit bij een lengte van 1.75m dan eentje die tussen de 70 en 75 (of zelfs hogerquote:Op maandag 26 december 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, da's mager. Dan is je BMI nog geen 18 en dat is fiks ondergewicht en nog veel ongezonder dan licht overgewicht.
Ik heb zelf graag wat vlees om lekker beet te pakken.quote:Op maandag 26 december 2005 10:48 schreef Ciurlizza het volgende:
Onder de 55 is het te mager vind ik. 55 is een grensgeval. Te dun vind ik zeker zo lelijk als te dik, maar liever een meid die tussen de 55 en 65 zit bij een lengte van 1.75m dan eentje die tussen de 70 en 75 (of zelfs hoger) zit.
Smaken verschillen natuurlijk. Een stevige kont vind ik vaak mooi, maar dan wel bij dames uit Zuidamerika en Latijnsamerika, hier in Nederland is een stevige kont synoniem voor een moddervette Febo-reet.quote:Op maandag 26 december 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb zelf graag wat vlees om lekker beet te pakken.Zowel bij mannen als bij vrouwen. Slank als in fotomodelslank, vind ik esthetisch soms wel mooi, maar zelden seksueel aantrekkelijk. Bij vrouwen vind ik stevige heupen, stevige borsten en een stevige kont erg lekker.
quote:Op maandag 26 december 2005 10:45 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
1.75 en 75 kg is gewoon aan de volle kant. Het is niet moddervet, maar vol kun je het onderhand wel noemen. 65 kg bij 1.75 is niet superslank, superslank is 55 kg bij 1.75.
Ja hoor, het viel met alleen op pagina 1 ook al op dat je iets in die richting zei. En dat je geliefde een woordkunstenares is, leek me niet echt relevant.quote:Op maandag 26 december 2005 09:32 schreef Blackheart het volgende:
Girllover, ik mag toch mijn smaak verkondigen hoop ik.
Het is nu eenmaal de vraag van de topicstarter. En een secundaire vraag in lijn van het topic die ik beantwoord.
geef mij maar fotomodel slankquote:Op maandag 26 december 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb zelf graag wat vlees om lekker beet te pakken.Zowel bij mannen als bij vrouwen. Slank als in fotomodelslank, vind ik esthetisch soms wel mooi, maar zelden seksueel aantrekkelijk. Bij vrouwen vind ik stevige heupen, stevige borsten en een stevige kont erg lekker.
Ik kan prima helder nadenken en met mijn bovenkamer is niets mis. Toch weeg ik slechts 54 kilo bij 173, en dit na ook nog een stuk of wat kilootjes aan te zijn gekomen toen ik met de pil begon. Ik ben hier zelf ook niet blij mee, ik had gráág iets meer 'vet' willen hebben. Maar al eet ik alles wat ik wil, ik kom gewoon niet veel aan.quote:Op maandag 26 december 2005 10:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Een meid die helder kan nadenken weet prima dat 55 kg bij 1.75m wel de ondergrens is. Lager moet je niet gaan zitten.
quote:Op maandag 26 december 2005 13:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo!
Nog meer offtopic posts verwijderd. Kappen nu graag.
Jij gaat niet voor een ander bepalen of iemand wel of geen perfect lichaam heeft en je gaat ook niet voor een ander bepalen met welk lichaam seks beter is (om ontopic te gaan). Er zijn mensen met een andere mening. Of is de seks soms opeens minder lekker voor jou, als je weet dat je seks hebt met een meisje dat niet door iedereen aantrekkelijk wordt gevonden?quote:Op maandag 26 december 2005 13:01 schreef MakeLoveNow het volgende:
DevilsAndDust is een meid met een perfect lichaam alhoewel er ook wel een paar kilo's meer aan zouden kunnen. maar sex met een meid die ongeveer zo'n lichaam heeft is gewoon beter.
Ik neem aan dat MLN hier gewoon zijn persoonlijke mening verkondigt en niet stelt dat iedereen seks met een hele slanke meid beter vindt.quote:Op maandag 26 december 2005 13:07 schreef FuifDuif het volgende:
Jij gaat niet voor een ander bepalen of iemand wel of geen perfect lichaam heeft en je gaat ook niet voor een ander bepalen met welk lichaam seks beter is (om ontopic te gaan). Er zijn mensen met een andere mening. Of is de seks soms opeens minder lekker voor jou, als je weet dat je seks hebt met een meisje dat niet door iedereen aantrekkelijk wordt gevonden?
En dat zeg jij? Was jij niet degene die mij bekritiseerde vanwege het feit dat ik altijd in de 'is'-vorm spreek en nooit in de 'ik vind'- vormquote:Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik neem aan dat MLN hier gewoon zijn persoonlijke mening verkondigt en niet stelt dat iedereen seks met een hele slanke meid beter vindt.
Lieverd, er zijn nogal wat gradaties tussen 'mager' en 'moddervet'.quote:Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef MakeLoveNow het volgende:
trouwens dikke dames hebben ook veel nadelen:
-samen sporten onmogelijk
-actief stappen onmogelijk
-kans op veel meer ziekten en blessures
-sex minder mogelijkheden
-kleding kopen moeilijker
-te lui om af te vallen
-en daarnaast sta je dus ook voor lul als je met een dikke dame op feestjes komt (ik heb 2 keer een dikke meid gehad en dat mag je dus heel lang aanhoren van je vrienden ook al was het vaak alleen zoenen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |