abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 december 2005 @ 10:42:34 #76
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33409668
65 kg bij 1.75m vind ik prima, een meid die 1.75m is en 75 kg weegt heeft wat pondjes teveel onder de leden en vind ik 9 van de 10 keer dan ook niet aantrekkelijk.

Iemand met anorexia weegt 45... veroorzaakt doordat er iets in de bovenkamer niet goed zit. Een meid die helder kan nadenken weet prima dat 55 kg bij 1.75m wel de ondergrens is. Lager moet je niet gaan zitten.
Hup, aan het werk!
pi_33409682
Vrouwen waar de vetrolletjes over de spijkerbroek hangen, die hebben de grens bij mij overschreden. Trek dan een iets langer shirtje of trui aan zodat het niet m'n uitzicht bederft.
pi_33409685
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:42 schreef Ciurlizza het volgende:
65 kg bij 1.75m vind ik prima, een meid die 1.75m is en 75 kg weegt heeft wat pondjes teveel onder de leden en vind ik 9 van de 10 keer dan ook niet aantrekkelijk.
Jij noemt het 'te vet', terwijl het gewoon een normaal en gezond gewicht is. Zeg dan gewoon dat je op superslank valt.
pi_33409698
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:43 schreef -Wolf- het volgende:
Vrouwen waar de vetrolletjes over de spijkerbroek hangen, die hebben de grens bij mij overschreden. Trek dan een iets langer shirtje of trui aan zodat het niet m'n uitzicht bederft.
Vrouwen die mollig zijn en lage heupbroeken dragen. Dat soort dingen kun je alleen dragen als je heel slank bent.
  maandag 26 december 2005 @ 10:45:11 #80
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33409703
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Jij noemt het 'te vet', terwijl het gewoon een normaal en gezond gewicht is. Zeg dan gewoon dat je op superslank valt.
1.75 en 75 kg is gewoon aan de volle kant. Het is niet moddervet, maar vol kun je het onderhand wel noemen. 65 kg bij 1.75 is niet superslank, superslank is 55 kg bij 1.75.
Hup, aan het werk!
  maandag 26 december 2005 @ 10:45:19 #81
27929 piere
doe mij maar bier
pi_33409706
Als ze maar niet echt vet is is een rondere dame best
Ik heb het met slanke en vollere dames gedaan en allebei was het lekker.
Niet echt een wereld van verschil ofzo...
fok you ja!
  maandag 26 december 2005 @ 10:46:47 #82
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33409725
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:43 schreef -Wolf- het volgende:
Dat is ook nog een probleem. Veel "volslanke" vrouwen weten niet dat bepaalde kleding gewoon niet past bij het volle lichaam.
Hup, aan het werk!
pi_33409731
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:45 schreef Ciurlizza het volgende:
1.75 en 75 kg is gewoon aan de volle kant. Het is niet moddervet, maar vol kun je het onderhand wel noemen. 65 kg bij 1.75 is niet superslank, superslank is 55 kg bij 1.75.
Nee, da's mager. Dan is je BMI nog geen 18 en dat is fiks ondergewicht en nog veel ongezonder dan licht overgewicht.
  maandag 26 december 2005 @ 10:48:48 #84
27929 piere
doe mij maar bier
pi_33409757
Blablabla, verneuk ff een topic
fok you ja!
  maandag 26 december 2005 @ 10:48:58 #85
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33409759
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, da's mager. Dan is je BMI nog geen 18 en dat is fiks ondergewicht en nog veel ongezonder dan licht overgewicht.
Onder de 55 is het te mager vind ik. 55 is een grensgeval. Te dun vind ik zeker zo lelijk als te dik, maar liever een meid die tussen de 55 en 65 zit bij een lengte van 1.75m dan eentje die tussen de 70 en 75 (of zelfs hoger ) zit.
Hup, aan het werk!
pi_33409858
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:48 schreef Ciurlizza het volgende:
Onder de 55 is het te mager vind ik. 55 is een grensgeval. Te dun vind ik zeker zo lelijk als te dik, maar liever een meid die tussen de 55 en 65 zit bij een lengte van 1.75m dan eentje die tussen de 70 en 75 (of zelfs hoger ) zit.
Ik heb zelf graag wat vlees om lekker beet te pakken. Zowel bij mannen als bij vrouwen. Slank als in fotomodelslank, vind ik esthetisch soms wel mooi, maar zelden seksueel aantrekkelijk. Bij vrouwen vind ik stevige heupen, stevige borsten en een stevige kont erg lekker.
  maandag 26 december 2005 @ 10:56:11 #87
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_33409875
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik heb zelf graag wat vlees om lekker beet te pakken. Zowel bij mannen als bij vrouwen. Slank als in fotomodelslank, vind ik esthetisch soms wel mooi, maar zelden seksueel aantrekkelijk. Bij vrouwen vind ik stevige heupen, stevige borsten en een stevige kont erg lekker.
Smaken verschillen natuurlijk. Een stevige kont vind ik vaak mooi, maar dan wel bij dames uit Zuidamerika en Latijnsamerika, hier in Nederland is een stevige kont synoniem voor een moddervette Febo-reet.
Hup, aan het werk!
pi_33410372
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:45 schreef Ciurlizza het volgende:

[..]

waar haal je dit soort ideeën vandaan? Of kijk je te veel Tell Sell reclames waardoor je realistisch wereldbeeld wat vertroebeld is geraakt?
  maandag 26 december 2005 @ 11:39:44 #89
84009 girllover
You had me at hello
pi_33410588
quote:
Op maandag 26 december 2005 09:32 schreef Blackheart het volgende:
Girllover, ik mag toch mijn smaak verkondigen hoop ik.
Het is nu eenmaal de vraag van de topicstarter. En een secundaire vraag in lijn van het topic die ik beantwoord.
Ja hoor, het viel met alleen op pagina 1 ook al op dat je iets in die richting zei. En dat je geliefde een woordkunstenares is, leek me niet echt relevant.
pi_33411096
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
geef mij maar fotomodel slank
pi_33411670
quote:
Op maandag 26 december 2005 10:42 schreef Ciurlizza het volgende:
Een meid die helder kan nadenken weet prima dat 55 kg bij 1.75m wel de ondergrens is. Lager moet je niet gaan zitten.
Ik kan prima helder nadenken en met mijn bovenkamer is niets mis. Toch weeg ik slechts 54 kilo bij 173, en dit na ook nog een stuk of wat kilootjes aan te zijn gekomen toen ik met de pil begon. Ik ben hier zelf ook niet blij mee, ik had gráág iets meer 'vet' willen hebben. Maar al eet ik alles wat ik wil, ik kom gewoon niet veel aan.

Wat ik eigenlijk wil zeggen: niet iedereen die slank (mager) is, is dit door anorexia, of doet het expres. Ik heb vaak genoeg aan moeten horen: "Meid, wat ben je mager! Ga eten!" Daar word je niet blijer van.

Deze post is niet tegen Ciurlizza persoonlijk gericht, maar ik wil gewoon even in het algemeen kwijt dat uitgescholden worden voor te mager als je er niets aan kunt doen, bijna even erg is als uitgescholden worden voor te dik.

En ik ben geen lesbi/bi, maar ik zou zelf ook gaan voor seks met de vollere meid
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_33412242
Offtopic posts verwijderd. Die dingen kun je in het FB van de betreffende persoon vragen / bespreken.
  maandag 26 december 2005 @ 13:01:33 #93
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33412262
volslank is een term die vette mensen gebruiken.
daarnaast zijn mensen met een normaal gewicht altijd anorexia-patienten volgens te dikke mensen.
dunne dames kun je niet neuken want die breken als je je pik erin schuift...volgens dikke dames en kerels die op dikke dames vallen.
sex met dunne dames is pijnlijk want de botten steken je.

dames met een iets vollere kont maar verder een normaal postuur en gewoon dunne dames zijn nu eenmaal iets waarop ik val. ik heb ook wel eens sex gehad met een wat vollere dame (in mijn ogen te vet) en ik vind het maar niks.

een dame met een normaal postuur (liefst ook een beetje klein) kunnen lichamelijk veel meer dan vette dames. er is niks geilers dan dat je je vriendin op kunt pakken en allerlei geile standjes kunt doen. ook knuffelen op de bank met een dunne meid is fijner aangezien ze handbaarder is.

DevilsAndDust is een meid met een perfect lichaam alhoewel er ook wel een paar kilo's meer aan zouden kunnen. maar sex met een meid die ongeveer zo'n lichaam heeft is gewoon beter.

daarnaast ben ik zelf sportief en verwacht zoiets ook van een vriendin. dus samen sporten, discotheken, dansen etc. al die dingen die een te vette dame niet kan...

Edit: reactie op verwijderde posts verwijderd.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 26-12-2005 13:05:12 ]
pi_33412336
Hallo!

Nog meer offtopic posts verwijderd. Kappen nu graag.
pi_33412375
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo!

Nog meer offtopic posts verwijderd. Kappen nu graag.
! Mooie foto's, Luup.
pi_33412415
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:01 schreef MakeLoveNow het volgende:
DevilsAndDust is een meid met een perfect lichaam alhoewel er ook wel een paar kilo's meer aan zouden kunnen. maar sex met een meid die ongeveer zo'n lichaam heeft is gewoon beter.
Jij gaat niet voor een ander bepalen of iemand wel of geen perfect lichaam heeft en je gaat ook niet voor een ander bepalen met welk lichaam seks beter is (om ontopic te gaan). Er zijn mensen met een andere mening. Of is de seks soms opeens minder lekker voor jou, als je weet dat je seks hebt met een meisje dat niet door iedereen aantrekkelijk wordt gevonden?
  maandag 26 december 2005 @ 13:08:22 #97
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33412432
trouwens dikke dames hebben ook veel nadelen:

-samen sporten onmogelijk
-actief stappen onmogelijk
-kans op veel meer ziekten en blessures
-sex minder mogelijkheden
-kleding kopen moeilijker
-te lui om af te vallen
-en daarnaast sta je dus ook voor lul als je met een dikke dame op feestjes komt (ik heb 2 keer een dikke meid gehad en dat mag je dus heel lang aanhoren van je vrienden ook al was het vaak alleen zoenen)
pi_33412444
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:07 schreef FuifDuif het volgende:
Jij gaat niet voor een ander bepalen of iemand wel of geen perfect lichaam heeft en je gaat ook niet voor een ander bepalen met welk lichaam seks beter is (om ontopic te gaan). Er zijn mensen met een andere mening. Of is de seks soms opeens minder lekker voor jou, als je weet dat je seks hebt met een meisje dat niet door iedereen aantrekkelijk wordt gevonden?
Ik neem aan dat MLN hier gewoon zijn persoonlijke mening verkondigt en niet stelt dat iedereen seks met een hele slanke meid beter vindt.
pi_33412456
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ik neem aan dat MLN hier gewoon zijn persoonlijke mening verkondigt en niet stelt dat iedereen seks met een hele slanke meid beter vindt.
En dat zeg jij? Was jij niet degene die mij bekritiseerde vanwege het feit dat ik altijd in de 'is'-vorm spreek en nooit in de 'ik vind'- vorm ?
pi_33412460
quote:
Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef MakeLoveNow het volgende:
trouwens dikke dames hebben ook veel nadelen:

-samen sporten onmogelijk
-actief stappen onmogelijk
-kans op veel meer ziekten en blessures
-sex minder mogelijkheden
-kleding kopen moeilijker
-te lui om af te vallen
-en daarnaast sta je dus ook voor lul als je met een dikke dame op feestjes komt (ik heb 2 keer een dikke meid gehad en dat mag je dus heel lang aanhoren van je vrienden ook al was het vaak alleen zoenen)
Lieverd, er zijn nogal wat gradaties tussen 'mager' en 'moddervet'.

En als jij vrienden hebt die dat soort commentaar leveren op jouw vriendin, dan zou ik die mensen geen 'vrienden' durven te noemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')