Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.quote:Op maandag 26 december 2005 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shut upals hij vindt dat ie hetero is dan is ie hetero
Misschien heeft dat meer met jou te maken?quote:Op maandag 26 december 2005 11:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.
Homojongens ook niet, waarschijnlijk omdat je gewoon geen lieverd bentquote:Op maandag 26 december 2005 11:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.
Homojongens wel hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homojongens ook niet, waarschijnlijk omdat je gewoon geen lieverd bent![]()
*krukje opzij zet*quote:Op maandag 26 december 2005 11:56 schreef Sunjammer het volgende:
*topic binnen sodemieter*
Ja, is het 't niet dat kratje, dan is 't weer dat krukje...quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*krukje opzij zet*
Sorry, stond ie in de weg?
omdat sommige mensen een niet roker als vriend willen, en het ook wel tijd wordt dak stop, dus dan zouk 2 vliegen in 1 klap slaan, mer steeds, als ik stop, gaat er weer iets fout, stress, en kap ik alweer met stoppenquote:
Kratje heb ik in de kelder staanquote:Op maandag 26 december 2005 12:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, is het 't niet dat kratje, dan is 't weer dat krukje...
't Is ook altijd wat met jou he?
Daar die eerste stress moet je heenquote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
omdat sommige mensen een niet roker als vriend willen, en het ook wel tijd wordt dak stop, dus dan zouk 2 vliegen in 1 klap slaan, mer steeds, als ik stop, gaat er weer iets fout, stress, en kap ik alweer met stoppen
ja, mer als er iets fout gaat, gaat het meestal ook goed foutquote:Op maandag 26 december 2005 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar die eerste stress moet je heen
O ... Mijn ... Godquote:Op maandag 26 december 2005 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
*Steven Seagal-filmpje aanklik*
maar lieverd voor de duidelijkheid, je bent een jongentje en geen meisjequote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben het mooiste meisje in het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |