Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.quote:Op maandag 26 december 2005 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Shut upals hij vindt dat ie hetero is dan is ie hetero
Misschien heeft dat meer met jou te maken?quote:Op maandag 26 december 2005 11:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.
Homojongens ook niet, waarschijnlijk omdat je gewoon geen lieverd bentquote:Op maandag 26 december 2005 11:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heterojongens zeggen meestal geen lieverd tegen me.
Homojongens wel hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homojongens ook niet, waarschijnlijk omdat je gewoon geen lieverd bent![]()
*krukje opzij zet*quote:Op maandag 26 december 2005 11:56 schreef Sunjammer het volgende:
*topic binnen sodemieter*
Ja, is het 't niet dat kratje, dan is 't weer dat krukje...quote:Op maandag 26 december 2005 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*krukje opzij zet*
Sorry, stond ie in de weg?
omdat sommige mensen een niet roker als vriend willen, en het ook wel tijd wordt dak stop, dus dan zouk 2 vliegen in 1 klap slaan, mer steeds, als ik stop, gaat er weer iets fout, stress, en kap ik alweer met stoppenquote:
Kratje heb ik in de kelder staanquote:Op maandag 26 december 2005 12:10 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja, is het 't niet dat kratje, dan is 't weer dat krukje...
't Is ook altijd wat met jou he?
Daar die eerste stress moet je heenquote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
omdat sommige mensen een niet roker als vriend willen, en het ook wel tijd wordt dak stop, dus dan zouk 2 vliegen in 1 klap slaan, mer steeds, als ik stop, gaat er weer iets fout, stress, en kap ik alweer met stoppen
ja, mer als er iets fout gaat, gaat het meestal ook goed foutquote:Op maandag 26 december 2005 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar die eerste stress moet je heen
O ... Mijn ... Godquote:Op maandag 26 december 2005 12:37 schreef DennisMoore het volgende:
*Steven Seagal-filmpje aanklik*
maar lieverd voor de duidelijkheid, je bent een jongentje en geen meisjequote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben het mooiste meisje in het topic.
ach Ang3l is niet voor 1 kous te vangenquote:Op maandag 26 december 2005 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Let dan maar op dat hij jouw niet probeert de kous op de kop te doen![]()
Maakt Seagal films? Ik dacht gewoon egotrippende baggerquote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef Burner82 het volgende:
seagal heeft altijd een zware kerst moraal in zijn films, dus kvind het nog best toepasselijk
Zeg pompoentietje, ik kom je straks ophalenquote:Op maandag 26 december 2005 13:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ach Ang3l is niet voor 1 kous te vangen
ik zeg geregeld lieverd of schatje of knul tegen hem, maar dat doe ik ook tegen vakkenvullers, krantenjongens, of kassiere's, maar dan zeg ik meestal niet knulquote:Op maandag 26 december 2005 11:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Homojongens wel hoor.. Ik ben een lieverd.
jij?quote:Op maandag 26 december 2005 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg pompoentietje, ik kom je straks ophalen
Let me entertain youquote:Op maandag 26 december 2005 13:46 schreef Burner82 het volgende:
kga dalijk van verveling nog eerder naar me ouders dan gepland
Ang3l kan vast keigoed rijden!quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij?
waarom tim niet?
dan ga ik alvast veiligheidsvoorzieningen treffen
hoe weet jij dat nou!!!quote:
Daar was ik nog niet achtergekomen zeg.quote:Op maandag 26 december 2005 13:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar lieverd voor de duidelijkheid, je bent een jongentje en geen meisje
Zeg stomme pushoer, poepkut, genitale clitwrat!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 13:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij?
waarom tim niet?
dan ga ik alvast veiligheidsvoorzieningen treffen
Ik kan me er iets bij voorstellen..quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou!!!
jij hebt nog nooit bij hem in de auto gezeten
ken je die film deathwish 2000![]()
dat meende je niet he?quote:Op maandag 26 december 2005 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg stomme pushoer, poepkut, genitale clitwrat!!!!
IK KAN BEST RIJDEN! Weet je wat? PAK DE BUS MAAR!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 26 december 2005 14:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe weet jij dat nou!!!
jij hebt nog nooit bij hem in de auto gezeten
ken je die film deathwish 2000![]()
kindje tochquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet zo 1,5 gaan reizen voor zo'n kut fondue
Ik gooi je er onderweg op de A2 uitquote:Op maandag 26 december 2005 14:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat meende je niet he?![]()
ik bedoel dit is toch een onzinforum![]()
toch?
ik ben benieuwd of ik nog op tijd aan kom en er nog iets van het door Ang3l en Tim's bereide kerstdiner te redden valt, anders gaat dat konijn toch echt in de ovenquote:Op maandag 26 december 2005 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, we eten eend vanaaf
Alhoewel, bambirockstar kan wel in de vriezerZo groot istie niet.
Zeg kutpus, ik help helemaal niet mee met de kritieke elementenquote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben benieuwd of ik nog op tijd aan kom en er nog iets van het door Ang3l en Tim's bereide kerstdiner te redden valt, anders gaat dat konijn toch echt in de oven
O jawel, als lekker smakelijk hapjequote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga helemaal geen vriezer in..
niet als ik er iets over te zeggen heb, en dat heb ikquote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ga helemaal geen vriezer in..
http://www.van-der-horst.demon.nl/WoWScrnShot_121505_215910.jpgquote:
Awww.... wat mutsigquote:Op maandag 26 december 2005 14:19 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
http://www.van-der-horst.demon.nl/WoWScrnShot_121505_215910.jpg
ik word belachelijk gemaakt omdat ik 400 sneeuwballen gekocht had
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O jawel, als lekker smakelijk hapje(om er vervolgens nooit meer uit gelaten te worden)
Ja ik zwaai, vanuit Veldhovenquote:Op maandag 26 december 2005 14:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben je ook, anders zwaait er wat!
Aan mama ook niet, da's een en al pees en spierquote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.quote:Op maandag 26 december 2005 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan mama ook niet, da's een en al pees en spier
En je las ook niet goedwant je komt niet meer UIT de vriezer.
Je denkt toch niet dat ik aan jóú ga knabbelen?!![]()
zo heb ik ze het liefst graatmagerquote:Op maandag 26 december 2005 14:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem TheaterMaMa maar, er zit geen vlees aan mij.
wees maar niet bang voor hem hoor, ik bescherm je welquote:Op maandag 26 december 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.
ow maar dat zeg ik ook niet, zo zie ik je ook helemaal nietquote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef TehRockstar het volgende:
Ihl, theaterMaMa, ik ben geen hoertje.
ow dus alle ouder mannen die lief voor je zijn zijn pedofiel, jij bent wel ruimdenkend zegquote:Op maandag 26 december 2005 14:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow maar dat zeg ik ook niet, zo zie ik je ook helemaal niet
Zeg amsterdamse ghetto-snol, het is dat ik Mama op moet halen met m'n Opel manta maar anders had je eens kunnen zien wat White Trash met je reet kan doen!quote:Op maandag 26 december 2005 14:25 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik ben een hoogstand hapje, white trash abortusteef.
viele spass bei deine elternquote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef Burner82 het volgende:
mensen, ik moet er vandoor... latersssss
maar je laat het wel toe?quote:Op maandag 26 december 2005 14:32 schreef TehRockstar het volgende:
En oude mannen die mij likken vind ik niet zo lief.
Opel.quote:Op maandag 26 december 2005 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg amsterdamse ghetto-snol, het is dat ik Mama op moet halen met m'n Opel manta maar anders had je eens kunnen zien wat White Trash met je reet kan doen!
Oké ik heb gelogen, ik geen opel, en geen vossenstraatje of dobbelstenenquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oké ik heb gelogen, ik geen opel, en geen vossenstraatje of dobbelstenen
Nou, daaaaaag tienercracksletje van me
Have fun playing in the big league! (ook al mag je alleen nog maar op de bank)
Ik ga mama uit de ghetto halen
Het verbaast me niets, van een man die Seagal-films kijktquote:
It's called 'cult'.quote:Op maandag 26 december 2005 14:37 schreef Ang3l het volgende:
Het verbaast me niets, van een man die Seagal-films kijkt![]()
Nee nee, niet alle bagger die leuk gevonden wordt door een select gezelschap valt onder cultquote:
quote:As the cars roar into Pennsylvania, the cradle of liberty, it seems apparent that our citizens are staying off the streets, which may make scoring particularly difficult, even with this year's rule changes. To recap those revisions: women are still worth 10 points more than men in all age brackets, but teenagers now rack up 40 points, and toddlers under 12 now rate a big 70 points. The big score: anyone, any sex, over 75 years old has been upped to 100 points.
quote:Cleopatra: It isn't my fault everyone scored before us. You should have gone after that boy scout camp like I told you!
Nero the Hero: I tried the goddamn boy scout camp. You know how fast those boy scouts move?
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik weet dat ik een wat progressief standpunt heb, maar ik vind zo lang er niemand iets tegen zijn zin hoeft te doen, bij volledige bewustzijn en vertegenwoordigheid van geest, vind ik dat liefde geen grenzen heeft ook niet wat leeftijd betreft.
Als een 60 jarige man en een 20 jarige man zielsgelukkig kunnen zijn wie zal ze dat dan verbieden
daarbij komt als Ang3l ingegaan zou zijn op CDP is hij toch ook geen pedo terwijl dat ook 10 jaar scheelt
Inderdaad.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..
een 14 jarige niet
Nee, toen ik net op de WC zatquote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef petre86 het volgende:
[..]
toen je je haar uit schudde?
of bedoel je dat nie?
daar ben ik het volledig mee eensquote:Op maandag 26 december 2005 14:46 schreef wonderer het volgende:
Seks met kinderen die nog niet in de puberteit zijn, is gewoon not done. Die zijn nog helemaal niet met dat soort dingen bezig, dat kunnen ze namelijk niet, daar missen de hormonen voor. Ze worden dus gebruikt door de volwassene om diens lusten te bevredigen en da's smerig.
waar schudde je die sneeuw vandaan op de wc dan?quote:Op maandag 26 december 2005 14:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, toen ik net op de WC zat
Van Apeldoorn naar Veenendaal kregen we hagel/sneeuw/regen dinges. Zal hier zo ook wel beginnen.
Oh kut.quote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun jij niet beslissen of je seks wil met iemand of niet?
maar een puber ziet de bijbedoelingen van die "liefde" niet goedquote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daar ben ik het volledig mee eens
om te beginnen had ik het over liefde
seks heeft wel grenzen, ik vind dat seks pas echt kan als iemand seksueel ontwikkeld is
hij gaat met iedereen mee die wil..quote:Op maandag 26 december 2005 14:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun jij niet beslissen of je seks wil met iemand of niet?
Als onder de twintig ook geilt op 50+ is het resultaat voorspelbaar. Dat heet "wederzijds goedvinden". Anders dient 50+ er netjes vanaf te blijven want dan wordt het al snel misbruik van macht en positie... En dat is erg onethisch.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef Cairon het volgende:
We hebben er weer een.
50+ geilt op onder de twintig... en wat doen we daarmee?
D&G bril heeft...quote:Op maandag 26 december 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij gaat met iedereen mee die wil..
of die een D&G bril heeft
D&G is voor poepstampers.quote:Op maandag 26 december 2005 14:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
hij gaat met iedereen mee die wil..
of die een D&G bril heeft
daar ben ik het dus niet mee eens tegenwoordig lees je op zo'n comming out site steeds vaker over jongens van 12 die er al voor uit komen, dat vind ik gevaarlijk, omdat er inderdaad genoeg mannen rondlopen die ze als een makkelijke prooi zien.quote:Op maandag 26 december 2005 14:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar de 20 jarige kan wel zelf beslissen... die kan een goede afweging maken..
een 14 jarige niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |